וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "כיף להשיג שלוש נקודות"

25.11.2006 / 19:15

אלי גוטמן היה מרוצה מה-0:1 של מכבי נתניה על הכח (שער של דדי בן דיין). העובדה שהניצחון הושג אחרי משחק גרוע פחות הפריעה

אם הייתם מגיעים לפארק, למגרש בשכונה, או לכל מקום בו אתם רגילים לשחק כדורגל בימי שישי, ומגלים דשא כמו זה בקופסה, הייתם מבטלים ומחליפים לפלייסטיישן. למכבי נתניה והכח עמידר ר"ג לא הייתה כנראה ברירה, והן עלו על כר הדשא שצהוב בנתניה למפגש במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל.

המחצית הראשונה דמתה למצב המגרש. הכח שיחקה עם 10 שחקני השדה שלה בחצי המגרש שלה. מה איכפת לאורי מלמיליאן שאבי סטרול ולואיס מרין יניעו כדור ליד השער של שטראובר? העיקר שלא יתקרבו למרשל אודה. נתניה מצידה לא מצאה מספיק דמיון והשראה כדי לפרוץ את המערך של מאמנה לשעבר ו-45 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים וללא ארועים.

המחצית השנייה לא הייתה שונה בהרבה, נתניה אמנם הגיעה לשניים-שלושה מצבים, אבל לא ניצלה אותם. דווקא כשנדמה היה שהחניכים של גוטמן מרימים ידיים, 10 דקות לסיום, זנו בונדאה הרים קרן ודדי בן דיין נגח פנימה ולמעשה סגר את המשחק. שבוע אחרי שהכח סיימה עם הפועל כפ"ס ב-0:0 וחשבנו שרשמה שיא שעמום, היום היא שברה אותו. בינתיים אורי מלמיליאן מעל הקו האדום, אבל הוא לא יוכל להיות מרוצה מנקודה במשחקים בהם יכול היה להוציא יותר.

במכבי נתניה הלחץ אחרי כמה תוצאות לא טובות הורגש. הפחד מהפסד שיתק את השחקנים, ואולי גם את אלי גוטמן. דניאל יאמר, בעל המאה, נכנס לחדר ההלבשה של נתניה לפני המשחק, אבל העל הדשא לא נראה שזה עשה טוב לאנשים להם הוא משלם.

מצד שני, העיקר מבחינתה של נתניה הן 3 הנקודות. נקווה שעד המשחק הבא גם דשא יהיה שם.

מהלך המשחק

דקה 16: יוסי רוזן העביר כדור רוחב משמאל, מור גולן הקדים את ההגנה הצהובה, אבל בעט חלש ושטראובר קלט.

דקה 52: יוסי רוזן קיבל כדור 20 מטר מהשער והפציץ מעל המשקוף.

דקה 53: טגה הוריד כדור לאוקוצ'ה, שבעט מ-19 מטר חזק למרכז השער, אודה הדף.

דקה 58: בן דיין הגביה משמאל, חיים הגיע ראשון אבל נגח החוצה.

דקה 80: גול! זנו בונדאה הרים כדור קרן, בן דיין עלה מעל כולם ונגח פנימה. 0:1 לנתניה.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, אמיר טגה (שי בירוק 64) , מזואה אנסומבו, זנו בונדאה, אופיר חיים, איתי שכטר (גולן חרמון 90), עבדל סאמד אוקוצ'ה (אבישי ז'אנו 84)


הכח עמידר: מרשל אודה, ליאור ראובן, רובי רגב, סביטי ליפנייה, שוקי נגר, יוסי רוזן, דודי ליברמן (אילן בכר 85), דניאל היידמן (שלומי אדרי 71), ארז אליאב (ג'ף איה 88), דן רומן, מור גולן

גוטמן: "כיף להשיג 3 נקודות"

מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן: "זה כיף להשיג שלוש נקודות. שיחקנו בשני המשחקים האחרונים שלנו מצוין. מול בני יהודה והפועל ת"א הגיעו לנו הנקודות, הפעם ניצחנו בלי להציג יכולת טובה. הכח לא סיכנה אותנו כמעט, ואסור לשכוח את המשחקים הטובים של הכח".

לגבי הקהל, ששרק בוז על היכולת, אמר גוטמן: "יוצרים פה משהו חדש, התינוק הזה רק בן שלושה חודשים. זה לא מובן מאליו שאנחנו בצמרת, ואני גאה בשחקנים".

דדי בן דיין, שכבש את שער הניצחון: "היינו מוכנים למשחק וידענו שהכח יצופפו ויקשו עלינו. אני מאושר שהבקעתי והקבוצה השיגה את שלושת הנקודות. גם נגד הפועל ת"א ובני יהודה היינו טובים ועכשיו זה כיף לנצח".

אורי מלמיליאן, היה מאוכזב: "היינו עדיפים, אבל זה הכדורגל וזו התוצאה. בכדורגל אף פעם לא מאוחר להתחזק. לא רק החלוצים צריכים להבקיע, אלא גם הקשרים. בכדורגל לא מקבלים נקודות על משחק יפה, ואם אנחנו לא מבקיעים אז זו בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully