וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייצ'יץ': "יש להפועל קבוצה? לא ידעתי..."

לי בוץ

24.11.2006 / 18:22

הסנטר הצהוב לא נשאר חייב לאוהדי הפועל, שקיבלו את פניהם של שחקני מכבי בקריאות: "שואה למכבי". ארי שמאי: "אין בזה בעיה, זה משעשע"

ברני ארדוב

לא רק הפועל ת"א חזרה הערב לאחר משחק באירופה, גם קבוצת מכבי ת"א בכדורסל נחתה בנתב"ג קצת פחות מאושרת מהפועל, זאת לאחר שהפסידה אמש לציבונה זאגרב. עבור האוהדים האדומים היתה זו הזדמנות לתפוס שתי ציפורים במכה אחת, שכן קבוצתם ניצחה, היריבה העירונית השנואה הפסידה ושתיהן נחתו בארץ באותו הזמן.

האוהדים, שהגיעו במטרה להביע תמיכה בקבוצתם לאחר הניצחון הגדול על פאריז סן ז'רמן אמש 2:4 בפארק דה פראנס, לא שכחו לשמוח לאיד על ההפסד של הצהובים בזאגרב, תוך שהם קוראים קריאות נאצה כגון: "שואה למכבי", "פאנן הרג שישה מיליון" ו"שמעון מזרחי תתאבד כבר". גם שירי הילל לציבונה נשמעו ברקע, אך בעיקר קללות חריפות כלפי שחקני ואנשי מכבי ת"א שעשו דרכם החוצה מהטרמינל.

עו"ד ארי שמאי, הידוע באהדתו להפועל ת"א, ניסה להסביר את ההתנהגות הברוטלית של האוהדים האדומים כלפי שחקני מכבי ת"א. "יש בזה משהו משעשע כל עוד זה נעשה ללא אלימות, וכך זה נעשה", אמר שמאי, שחזר יחד עם הקבוצה מפאריז, לוואלה! ספורט. "חלק מהספורט זה לאהוד קבוצה אחת ולשנוא את הקבוצה השנייה, אין בזה שום בעיה. האוהדים משתמשים במילים האלה כהומור וזה לגיטימי".

שארפ: "אין בעיות במכבי"

שחקני מכבי, שבעיקר ניסו להבין מדוע מגיעה להם קבלת הפנים החמה מצד האוהדים בשדה התעופה, ניסו להסביר מה קרה לצהובים של נבן ספאחיה אמש. "סך הכל הפסדנו, והסיבה לכך היא שהם קלעו יותר נקודות מאיתנו", ניסה להרגיע דרק שארפ. "אני מאמין שעוד ננצח משחקי חוץ בעתיד. אין בעיות במכבי".

ליאור אליהו, שהיה המום מקבלת הפנים החמה שהכינו אוהדי הפועל ת"א לשחקני מכבי, התקשה להתרכז לאור מטח הקללות שספג, אך בכל זאת ניסה להסביר את ההפסד אתמול: "באנו לא מרוכזים והתחלנו את המשחק בצורה לא טובה. מה שאפשר לקחת מהמשחק הזה זה את הרבע הרביעי הטוב שלנו. אין הסבר למה שקורה במכבי. אנחנו צריכים להרים את עצמינו כי יש לנו חומר שחקנים מצויין. אנחנו פשוט קבוצה חדשה וכנראה שההפסדים האלה הם התוצאה של זה". על היכולת האישית המצויינת שלו, אמר אליהו: "היכולת האישית שלי ואני זה פרט שולי בדבר הגדול הזה שנקרא מכבי ת"א".

ניקולה ווייצ'יץ' התמרמר על האוהדים של מכבי: "איזה יופי זה שכשאנחנו מנצחים מחכים לנו בשדה התעופה 300 אוהדים וכשאנחנו מפסידים מגיעים שלושה. לא התחלנו טוב את העונה וגם ההכנה לעונה לא היתה אידיאלית. ייקח לנו זמן להתחבר, כך שקשה לי להגיד שהשנה נציג את היכולת שהצגנו בשנים קודמות". ניקולה לא שכח לעקוץ גם את האוהדים האדומים: "יש להם קבוצה? לא ידעתי...". ג'יימי ארנולד סיכם: "ברגע שיש קבוצה חדשה יש עליות וירידות, אין מה לעשות עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully