וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - הפועל פ"ת: מזרחי עובר לשחק עם חלוץ אחד

פינטו שב להרכב בית"ר, כשמאחוריו 5 קשרים, ביניהם אפק, שהודה: "כיף לחזור לעמדה שאתה רגיל אליה". בטוטו לא סופרים את פ"ת

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (שישי) את האימון האחרון לפני המשחק מחר מול קבוצת התחתית הפועל פתח תקוה. ההפסד במחזור האחרון ליריבתה העירונית מכבי פתח תקוה, גרם למאמן יוסי מזרחי לערוך שינויים רבים בהרכב, כשלא פחות מ-6 שחקנים חדשים מוצאים את דרכם להרכב מחר.

במהלך האסיפה הקבוצתית שקיים מזרחי הוא הדגיש את העובדה כי פתח תקוה משחקת אגרסיבי מאוד וביקש משחקניו להעביר במהירות את הכדור מרגל לרגל על מנת ליצור משחק מהיר וקבוצתי. סגנון המשחק האגרסיבי של פתח תקוה גרם לכך שברק יצחקי יישאר שבוע נוסף מחוץ לסגל.

החלוץ האשקלוני, שקיים השבוע אימונים מלאים והציג יכולת טובה מאוד, זומן היום לשיחה עם יוסי מזרחי בה הודיע לו המאמן כי הוא לא נכלל בסגל מהחשש שהוא יפצע. ביום רביעי תורגל יצחקי באימון כחלוץ, אך בצוות המקצועי לקחו החלטה שלא לפתוח עם יצחקי בהרכב מחשש ששחקני פ"ת יפצעו אותו ותהליך השיקום שלו ייפגע. ההחלטה להשאיר אותו מחוץ לסגל הייתה על מנת לפנות מקום נוסף על הספסל.

השינוי הראשון של מזרחי מתחיל כבר בעמדת השוער. הקפטן איציק קורנפיין, שהיה פצוע במשחק הקודם, חוזר לעמדת השוער ומשיב את שוער המשנה אבי איבגי לספסל. בחוליית ההגנה מבצע המאמן שלושה שינויים נוספים. דוד אמסלם חוזר להרכב כמגן שמאלי על חשבון רוני גפני ויערוך את הופעת הבכורה שלו העונה בליגה. יואב זיו יפתח כמגן ימני על חשבון עומרי אפק, שהוסט לקישור ותומר בן יוסף יפתח על חשבון בנאדו המורחק.

בקישור יפתח מזרחי עם חמישה קשרים, גל אלברמן ודרק בואטנג ישמשו כקשרים אחוריים ואילו אבירם ברוכיאן, עומרי אפק ומיכאל זנדברג יפתחו כקשרים התקפיים. למעשה ברוכיאן פותח בהרכב על חשבון חלוץ שיורד לספסל ואילו אפק תופס בקישור את מקומו של הצ'ילאני מילובאן מירוסוביץ, שכבש את השער היחיד מול פ"ת. בחוד יפתח כחלוץ בודד ז'ואנו פינט,ו לאחר שהשילוב בין עמית בן שושן וטוטו תמוז במשחק האחרון נחל אכזבה.

עומרי אפק, שפותח לראשונה כקשר התקפי, אמר לוואלה! ספורט: "אחרי ההפסד למכבי פ"ת היינו מאוד מאוכזבים מהיכולת שהצגנו, אבל יותר כאב לי באופן אישי על כך שאכזבנו את הקהל הגדול שלבית"ר ושלחנו אותו לבית עצוב. אחרי שנה בבית"ר ירושלים אני רואה באופן ברור שהקהל הוא הכוח שמניע אותנו ולכן במשחק מול הפועל פ"ת אנחנו עולים למשחק לשחק אך ורק בשביל האוהדים. הפועל פ"ת היא יריבה לא קלה ויריבה שמשחקת אגרסיבי, אבל יש לנו קבוצה מספיק טובה והמשחק הזה יהיה קודם תלוי בנו".

על העובדה שיפתח לראשונה כקשר אמר אפק: "את האמת, לא משנה לי באיזה עמדה לשחק, גם אם זה מגן, גם אם זה קשר ואפילו אם זה חלוץ. באתי לבית"ר במטרה לעזור לה לקחת אליפות ולא משנה לי באיזה עמדה אני משחק. תמיד זה כיף לחזור ולשחק בעמדה שאתה רגיל אליה, אבל בשבילי זה לא כל כך משנה".

הרכב משוער: איציק קורנפיין, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, יואב זיו, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, עומרי אפק, אבירם ברוכיאן, ג'ואנו פינטו

הכחולים כבר שבוע שני מחוץ לטופס ההימורים, מהרן אבו ריא פצוע ולא ישחק

הפועל פ"ת, ששיפור רב ניכר ביכולתה בשבועות האחרונים, קיבלה בעיני הטוטו מעמד של קבוצה תחתית חסרת סיכוי, משל היתה הפועל טבריה של עונת 1988/9, או הפועל טייבה של עונת 1995/6, קבוצות שהפכו לשטיח של הליגה.

הכחולים, שבשלושת משחקיהם האחרונים בליגה ניצחו את הכח עמידר ר"ג, הוציאו תיקו ביתי מול מכבי הרצליה והפסידו רק בדקות הסיום למכבי חיפה בקריית אליעזר, ודאי שלא במעמד של נמושה בליגה.

למרות כל זאת, עובדה היא, כי בשבוע שעבר לא שובץ משחקה של הקבוצה מול הירוקים בטוטו, על אף יכולתה של הקבוצה. החלטת הטוטו, התמוהה למדי, עומדת בעינה גם השבוע מול בית"ר ירושלים, שכזכור הובסה בשבת על ידי מכבי פ"ת 3:1.

מהפועל פ"ת נמסר: "אלה ההחלטות של מנהלי הטוטו. מול חיפה המציאות כמעט טפחה על פניהם. אנחנו ממשיכים להתעסק בשלנו ומתרכזים בהכנות לבית"ר".

היום (שישי) בבוקר קיימה הקבוצה אימון לקראת מפגש הליגה מול יוסי מזרחי ושחקניו בטדי (שבת, 19:30). חלוץ הרכש החדש, סעיד מקאסי צפוי להמשיך ולשחק כקישור, עד לפתיחת חלון ההעברות בינואר, אז הקבוצה צפוייה להתחזק בבלם וקשר. באימון נבחן נתנאל גולדמן, בלם בן 17.5 ממכבי נס טוברוק, אשר צפוי לסכם בקבוצה בשבוע הבא. מגן הקבוצה מהרן אבו ריא הסובל מפציעה בקרסול, לא ישחק מול בית"ר. קשר הקבוצה יוסי דורה חזר מעונש הרחקה וצפוי לשחק בשבת.

חלוץ הקבוצה מוטי קקון מאמין כי היכולת הטובה של הקבוצה תביא לבסוף גם נקודות: "אנחנו מאמינים בעצמנו ואייל מחדיר הרבה אמונה ומוטיבציה, עשינו שבוע אימונים טוב מאוד ואנחנו רוצים ניצחון".

הרכב משוער: רפי כהן; עמרי קנדה, הרצל לוי, זאב חיימוביץ', אחמד קסום; עידן סרור, צ'ייק גדיאגה, יוסי דורה , סעיד מקאסי; מאור בוזגלו, שמעון אבו חצירא.

עדכון ראשון: 14:24, 23/11
עדכון אחרון: 12:30, 24/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully