וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבים להמשיך ביכולת הזו גם בליגה"

24.11.2006 / 12:47

גוסטבו בוקולי ומכבי חיפה מנסים להישאר עם הרגליים על הקרקע אחרי הניצחון על פרטיזן, שהבטיח כמעט סופית את המקום בשלב הבא

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

שחקני מכבי חיפה חגגו אמש (חמישי) עם האוהדים הרבים שלהם שהגיעו מהצפון ומילאו את בלומפילד. אחרי שסגרו כמעט סופית את העלייה לשלב הנוקאאוט בגביע אופ"א, המחשבות של האלופה כבר נתונות למשחק החשוב נגד מכבי תל אביב ביום ראשון.

"היה קשה מאוד, אבל החבר'ה נתנו משחק עם הרבה לב ונשמה", סיכם המאמן המאושר, רוני לוי. "אני מאוד גאה בשחקנים. פרטיזן קבוצה טובה מאוד, ושיחקה על כל הקופה. הגענו למצבים בהתקפות נגד, לא כבשנו, אבל זה ששמרנו על ה-0:1 כל כך הרבה זמן, זה יפה מאוד. הם יוצאים הרבה לנבדל, ולפעמים זה השאיר אותם חשופים".

אחרי שריקת הסיום הריע הקהל הירוק ממושכות לקפטן יניב קטן, שלא הפסיק לרוץ כל המשחק. "נתנו משחק גדול ועשינו תוצאה מדהימה", אמר. "שיחקנו כמו גברים, ולקהל יש את כל הסיבות להיות מרוצה היום. יש רגעים ויש משחקים שבהם אסור לוותר. הראנו מי זאת מכבי חיפה האמיתית, וזה יהיה פשע מבחינתנו לא לעלות לשלב הבא, ואני מקווה שבשבוע הבא נעשה את העבודה. אני לא יודע למה יש הבדלים כאלה בין הליגה לאירופה".

גוסטבו בוקולי היה, כרגיל יש לציין, אחד השחקנים הטובים בירוק. הפעם הוא עשה זאת מהקישור האחורי. "אם המאמן אומר לי להיות באמצע, והוא מאמין בי, אני אעשה הכל כדי לשמח אותו", הסביר הברזילאי החייכן. "אנחנו חייבים להמשיך ביכולת הזו של אירופה גם בליגה, כי זה רק בראש. אנחנו צריכים להבין שאם לא נצליח בליגה, בעונה הבאה לא נהיה באירופה. אני מאמין שנעלה".

יעקב שחר היה מאושר מאחורי פניו הזעופות. "פתחנו את המשחק כמו שצריך, הובלנו בזכות, והמזל היה איתנו בהמשך שלא ספגנו", שיחרר הנשיא סופרלטיבים ומחמאות חמות לשחקניו. "אנחנו צריכים לחזור מהמשחק הבא עם נקודה כדי להבטיח את העלייה, ולא לחכות למחזור האחרון, בו אנחנו לא משחקים. בלומפילד זה אצטדיון מדהים, וזה תענוג לשחק בו, והקהל נהנה וכולם נהנים. רוני לוי ניהל את המשחק מצוין, ואני שמח. היכולת הזו תגיע גם לליגה. אני רואה את האווירה בקבוצה, ואף אחד לא יזיז אותנו מהדרך שלנו".

מאמן פרטיזן בלגרד מיודרג ייסיץ' לא ממש פירגן. "אני מברך את חיפה על הניצחון, אבל זה לא שההגנה שלהם הפתיעה אותי, כי גברנו עליהם כמה פעמים והיו לנו מספיק הזדמנויות", אמר. "יכולנו להבקיע יותר משער אחד. בכל מקרה, זה לא גמור, ואנחנו עוד יכולים לעלות".

התסריט היחיד שימנע מחיפה את העלייה (מאת רמי היפש, הארץ)

שער של כריס בויד בדקה ה-48 העלה אתמול את גלזגו ריינג'רס לשלב הבא בגביע אופ"א, וקרב מאוד את מכבי חיפה לשלב הזה. בויד השווה ל-2-2 מול אוקזר, שהובילה פעמיים משערים של אירנז יילן (31) ודניאל ניקולא (75). נאצ'ו נובו (62) השווה לראשונה ואז הגיע בויד.

למכבי חיפה תספיק תוצאת תיקו בליבורנו כדי לחגוג עלייה, אבל גם כך מצבה מצוין. למעשה ישנה רק אפשרות אחת שתשאיר אותה בבית: אם ליבורנו תנצח אותה ואת אוקזר, פרטיזן בלגרד תנצח בבית את אוקזר, ותפתיע בניצחון חוץ בגלזגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully