וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי במברק לשחקני הפועל ת"א: "התרגשתי מהניצחון המדהים"

לי בוץ

24.11.2006 / 12:34

ראש עריית תל אביב, שזכה לביקורות נרחבות ממחנה האדומים בעקבות פעולת העיקול אתמול בוולפסון, מברך על הניצחון בפאריס

בצל התביעה על סך 20 מיליון שקלים, חוב תשלומי המים והארנונה על סך 1.3 מיליון שקלים, עיקול ציוד מחלקת הנוער של המועדון וההאשמות הבלתי פוסקות מצד אוהדי ואנשי הפועל ת"א, הוציא היום (שישי) ראש עיריית ת"א יפו, רון חולדאי, מברק ברכה לשחקנים האדומים.

"ברכותיי ומלוא מחמאותיי לרגל ניצחונכם המדהים על פאריס סן ז'רמן בפארק דה פראנס", נכתב במברק שהועבר ליו"ר מחלקת הנוער של הפועל, מוטי אורנשטיין, ויגיע לידי השחקנים עם נחיתתם בישראל מאוחר יותר היום. "התרגשתי באופן אישי מהניצחון שלכם, שוב הבאתם כבוד גדול למדינת ישראל ולתל אביב יפו".

כזכור, רק אתמול פרצו אנשים מטעם עיריית ת"א למתחם האימונים של הקבוצה בוולפסון על מנת לעקל ציוד, זאת תוך שהם מנסרים גדרות ומנעולים. "זה פשע מה שהעירייה עושה לנו", אמרו גורמים בהפועל שטענו כי העירייה מנצלת את העובדה שהקבוצה, על כל מנהליה הבכירים, שוהה בפאריז בשל אותו משחק עליו מברך חולדאי.

כמו כן, מן הראוי לציין כי אתמול (חמישי) בשעות הצהריים הגיעו הצדדים לפשרה לפיה בשבוע הבא תשלם הקבוצה את חוב הארנונה והמים, ובתגובה העירייה תחדל זמנית מהליכי האכיפה.

אחר הצהריים (שישי) תנחת הפועל בנמל התעופה בן גוריון, שם צפויים לקבל את פנייה עשרות אוהדים נלהבים, שיגיעו להודות לקבוצה על הניצחון ההסטורי אמש 2:4 על פאריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully