וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרציקוביץ': "חלק מהאוהדים יעשה הכל בכדי לפגוע במועדון"

לי בוץ

24.11.2006 / 13:51

בעלי מכבי ת"א שלח מכתב התנצלות לתובע אבן עזרא, ובו על הדרך תקף את ההתאחדות וקומץ מאוהדי הקבוצה. יחיאל יחזור להרכב בראשון

הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', שלח הבוקר (שישי) מכתב ארוך ומפורט לתובע ההתאחדות לכדורגל, שלום אבן עזרא, זאת כתגובה למכתב שקיבל מאבן עזרא לאחר שהתבטא באופן קשה נגד הקנס הכספי אותו ספגה הקבוצה בעקבות השלכת רימוני העשן של אוהדיה במשחק מול מכבי הרצליה.

הרציקוביץ' אמנם התנצל במכתב בפני אבן עזרא וכל העומדים מאחוריו, אך לא נשאר חייב והוריד מליבו את כל אשר יש לו לומר על ההתאחדות ויחסה לקבוצתו.

"קבל את התנצלותי מעומק הלב והעבר אותה לדייני בית הדין של ההתאחדות בכל האמור לשימוש במילים מהן אני מסתייג, שאכן צוטטו משיחה שנערכה איתי", פתח הרציקוביץ' את מכתבו. "אולם, התנהלותה של ההתאחדות לכדורגל בכל האמור למכבי ת"א עוברת כל גבול טעם טוב".

"הרי ידוע לכל נושאי התפקידים בהתאחדות לכדורגל, לקהל האוהדים שמגיע למגרשים ולרבים אחרים שחלק קטן מאוהדי קבוצת מכבי ת"א יעשו כל שניתן בכדי להזיק ולפגוע במועדון, במטרה להגשים יעדים ומטרות הזויים, גם במחיר סגירת פעילות הקבוצה, הורדת נקודות ועוד. אותם אוהדים שרים בין היתר "תשלם..תשלם...תשלם.." לפני, תוך כדי ואחרי ביצוע עבירות שונות שגוררות ענישה במסגרת בתי הדין של ההתאחדות".

"ביום ראשון האחרון התקיים משחק בפ"ת שהפגיש את בית"ר י-ם ומכבי פ"ת במהלכו נעשה שימוש ברימון או נר עשן, ביציע אוהדי בית"ר, אירוע שצולם ושודר בטלויזיה. האם הועמדה קבוצה לדין בגין האירוע? מדוע עלי להניח שתשובתך תהיה "לא צוין בדו"ח השופט..". היכן הייתה הרגישות של מר צימר (שהגיש היום את התלונה נגדי) או באי כוח אחרים של ההתאחדות לכדורגל, כאשר עמוס לוזון התנפל עלי בגידופים והוצאת דיבה, האם העמדת אותו לדין? האם גורם מההתאחדות הביע את הסתייגותו מהאירוע?".

הצהובים לחוצים לקראת חיפה

מכבי תל אביב המשיכה גם אתמול (שישי) בהכנות לקראת משחק הליגה מול מכבי חיפה ביום ראשון. סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של המאמן אלי כהן באימון הבוקר של הקבוצה שהיה סגור לתקשורת, לאחר התקריות הלא נעימות באימונים האחרונים של הצהובים.

הבוקר (שבת) עבר האימון בשקט יחסי וללא אירועים חריגים. כהן המשיך לדרוש משחקניו ליצור לחץ במרכז המגרש וליצור תנועה ללא כדור. את עיקר ההערות הפנה המאמן לליאור ז'אן שצפוי לחזור לקישור ביום ראשון, כשאבי יחיאל יתופקד כבלם, לאחר שריצה עונש הרחקה במשחק הקודם. "בוא לקבל את הכדור, אתה לא עושה מספיק תנועה", אמר כהן לז'אן, שהפנים ופעל לפי הוראות המאמן.

במכבי ממשיכים לשדר לחץ לקראת המשחק מול חיפה. ולאחר שסגרו את שני האימונים האחרונים לתקשורת, החליט אלי כהן לערוך אימון סגור גם מחר. אם לא די בכך, גם אמש, בארוחה המסורתית במסעדתו של אבי נמני, אשר בדרך כלל פתוחה גם לעיתונאים, ביקשו אנשי הקבוצה מהתקשורת לעזוב את המסעדה לאחר רבע שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully