וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוחות בפאריס סוערות בעקבות המשחק

22.11.2006 / 10:14

מאמן פאריס סן ז'רמן, גי לאקומב, נכנס למגננה אל מול מתקפה חזיתית של התקשורת הצרפתית. אוהד צרפתי נורה על ידי המשטרה ונהרג

"פאריס הגיעה לשפל המדרגה", הייתה הבוקר (שישי) הכותרת הראשית של העיתון הנפוץ בצרפת, "ל'אקיפ". העיתון הפיל את מירב האשמה להפסד 4:2 להפועל תל אביב אמש בשלב הבתים של גביע אופ"א על מאמן פ.ס.ז', גי לאקומב, אבל לא שכח גם להחמיא לחבורה של שום. העיתון הזכיר את שמו של פול לה גואן, מאמן גלזגו ריינג'רס, שזוכה להערכה עצומה בצרפת לאחר שהוליך את ליון לארבע אליפויות רצופות לפני שעזב לסקוטלנד, כמועמד אפשרי להחליף את לאקומב בתקופה הקרובה.

הכותרת בעיתון "לה פיגארו" הייתה "פאריס הטראגית". "זה היה אחד המשחקים הפתטיים ביותר בהיסטוריה של פ.ס.ז'", נכתב בעיתון. "סן ז'רמן היא קבוצה ללא לב וחסרת יכולת להגיב במצבים קשים. הקבוצה שוקעת, והמצב כבר גובל בקטסטרופה". גם "לה פיגארו" עסק ארוכות במעמדו המעורער של לאקומב, וסיכם כי ימיו במועדון ספורים.

לאקומב עצמו אמר במסיבת עיתונאים לאחר המשחק: "עשינו את אותן הטעויות כמו תמיד. לא הפגנו רוח לחימה. השחקנים צריכים להפסיק להתלונן ולהתחיל לעבוד קשה. אני מצטער עבור האוהדים שהגיעו לעודד אותנו".

בקשר לשמועות על פיטוריו אמר: "על פי מה שאמר לי נשיא המועדון, אני לא מודאג. אני לא סבור שעזיבה שלי תפתור את המצב של הקבוצה. הבעיה כאן היא לא בי".

אוהד צרפתי תקף אוהדי הפועל ונורה למוות

במהומות שפרצו לאחר הפסדה של קבוצת הכדורגל פריז סן ז'רמן להפועל תל אביב נורה ונהרג אוהד צרפתי ואוהד נוסף נפצע. כך מדווחת סוכנות הידיעות הצרפתית.

למרות האבטחה הכבדה וכוחות המשטרה הרבים שנכחו במשחק ועל אף הנסיונות להפריד בין אוהדי שתי הקבוצות על מנת לשמור על ביטחונם, לא הצליחו שוטרי משטרת צרפת למנוע עימות אלים בין אוהדי סן ז'רמן המתוסכלים לאוהדים הישראלים.

מהדיווחים עולה כי לאחר שקבוצתם הפסידה 4:2 לקבוצה הישראלית תקפו אוהדים צרפתים מתוסכלים, כ-150 במספר, כמה אוהדים ישראלים ברחובות הסמוכים לאצטדיון פארק דה פראנס, בו נערך המשחק. שוטר צרפתי שנחלץ לעזרת הישראלים ירה גז מדמיע לעבר ההמון הזועם אך משזה לא הועיל בפיזורם, שלף השוטר את אקדחו וירה מספר יריות באוויר ואחר כך לעבר התוקפים. כתוצאה מהיריות נהרג אחד מהאוהדים הצרפתים ואוהד נוסף נפגע.

מיד לאחר מכן פנה ההמון לעברו של השוטר וניסה לתקוף גם אותו. השוטר נמלט מהאוהדים ומצא מקלט במסעדה סמוכה. משם הזעיק השוטר כוחות תגבור של המשטרה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully