וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הראנו מי זאת מכבי חיפה האמיתית"

23.11.2006 / 22:26

חיפה השכיחה את היכולת מהליגה, והתקרבה לשלב הבא באופ"א בזכות 0:1 על פרטיזן (אנדרסון, 20). בוקולי: "מאמין שנעלה"

מכבי חיפה היא אלופת ישראל, המדינה של העם היהודי. ובהתאם למסורת היהודית, ישנו הבדל ברור בין חיפה של חול וחיפה של קודש. בליגת העל היא משחקת לרוחב, נעה בכבדות, נראית חסרת עניין ומחץ. באירופה, לעומת זאת, אנחנו מקבלים חיפה דינמית, חכמה, קשוחה ובעלת מעוף. וכך, הערב (חמישי) השיגו הירוקים את הניצחון השני שלהם בשלב הבתים של גביע אופ"א, עם 0:1 ביתי על פרטיזן בלגרד.

והמגרש הביתי האירופי של חיפה, בלומפילד, סייע לירוקים להשיג 6 נקודות ממשחקי הבית, שאמנם עדיין לא מספיקות על מנת להבטיח בצורה סופית ומוחלטת מקום בשלב הבתים השני של גביע אופ"א, אבל מכיוון שהדולקות אחריה מחזיקות בנקודה אחת בלבד, אפשר כבר למחוק את תווית חוסר ההצלחה של רוני לוי בזירה האירופית. תיקו במשחק החוץ הבא בליבורנו ימנע חישוב או ספקולציה.

חיפה עמדה מצוין על המגרש, כשהנוכחות של גוסטבו בוקולי בקישור האחורי השכיחה את חסרונו של דירסאו, והפעלתנות של ליאור רפאלוב בצד שמאל חיפתה על המעבר של אותו בוקולי. הסבלנות והאינטליגנציה בחלק הקדמי איפשרה למארחת לשבור שוב ושוב את מלכודת הנבדל הלא מתוחכמת של הסרבים, ואחת ההזדמנויות הללו הסתיימה בקרן, שממנה נגח אנדרסון את השער היחידי במשחק, בדקה ה-20. בדקות האחרונות שלחו האורחים שחקנים רבים קדימה, הגיעו לכמה חצאי הזדמנויות, כשבצד השני ההתקפות המתפרצות בירוק לא מסתיימות בשער שירגיע את הקהל הרב שהגיע לאצטדיון.

עם השריקה האחרונה החלו החגיגות הגדולות, אבל אלה יימשכו ככל הנראה שלושה ימים בלבד, כי אז אמורה להגיע לבלומפילד קבוצה אחרת לגמרי למפגש הליגה מול מכבי ת"א, אותה מכבי חיפה של חול.

מחצית ראשונה

דקה 4: בוקולי הצליח לשבור את מלכודת הנבדל בעזרה הקפצה מתוחכמת לרפאלוב, שהגיח מאחורי קו ההגנה הסרבי. אבל השוער יאיץ' יוצא מחוץ לרחבה ומרחיק ברגע האחרון.

דקה 8: רפאלוב מתחיל לפרוע שטרות. פריצה של הצעיר באגף שמאל הסתיימה במסירה מצוינת לקייסי, שהגביה בתורו לרחבה, שם ראשו של קטן שלח את הכדור מעל השער.

דקה 10: נפסל שער של יניב קטן בטענת נבדל. בבעיטה חופשית 20 מטר מהפינה השמאלית של הרחבה, מסודי עמד מאחורי ההגנה האורחת, ופתח את רגליו כדי לאפשר לכדור השטוח של קטן להפתיע את יאיץ'. הדגל והשריקה הגיעו מיד, אבל עברו כמה שניות בהן קטן ואוהדי מכבי חיפה צהלו, עד שהבינו שהשופט פסל את השער.

דקה 16: מתפרצת של פרטיזן הגיעה למרינקוביץ', וזה בעט מ-18 מטרים מהאוויר, כדור שטוח שוידוביץ' קלט רק בזינוק השני שלו.

דקה 19: גול! מסירה כפולה בין מסודי לקטן איפשרה לראשון לשלוח כדור רוחב מסוכן לרפאלוב, אבל הסרבים הרחיקו לקרן. את אותה קרן הרים קטן הישר לראשו של אנדרסון, והברזילאי נגח מקרוב פנימה. 0:1 לחיפה.

דקה 24: נגיחה מסוכנת של אודיטה כמעט הפתיעה את דוידוביץ', אבל השוער הדף לקרן בקצות האצבעות. באותה קרן יציאה גרועה של דוידוביץ' כמעט איפשרה לפרטיזן להשוות.

דקה 28: רפאלוב קיבל הזדמנות להפוך לגיבור חיפאי, אבל רוחב שלו, אחרי שקיבל כדור עומק מצוין, הלך הישר לידיו של השוער, המקום לראשים המחכים של קולאוטי ומסודי.

דקה 31: עוד פעם מלכודת הנבדל של בלגרד נשברת. הפעם מסודי היה המתגנב, וההגבהה שלו מצאה את קולאוטי חופשי ברחבה, אבל יציאה של יאיץ' הדפה את הנגיחה שלו והצילה שער בטוח.

דקה 32: זאיץ' קיבל כדור באגף שמאל, 40 מטר מהשער, משם החל בפריצה מסחררת שהשאירה את מסודי וחרזי מאחור, אבל דוידוביץ' היה במקום כדי להדוף מזווית קשה.

דקה 35: בעיטה חופשית של מרינקוביץ' מ-35 מטרים פגעה במגן, וגרמה לדוידוביץ' להיכשל בניסיון לקלוט את הכדור. למזלו הזינוק השני הספיק כדי לעצור את הסכנה.

דקה 41: רפאלוב פרץ, כידרר, מעד, קם, איבד, השתלט, ובעט מ-18 מטרים לידיים של יאיץ'.

דקה 45: חור של קייסי בהגנה איפשר לאודיטה להשתחרר 8 מטרים מהשער, אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה.

מחצית שנייה

דקה 47: חיפה פתחה את המחצית השנייה עם הרבה מוטיבציה ולחץ על ההגנה היריבה. רפאלוב מצא את מסודי באגף ימין, והקונגולזי הגביה לקולאוטי, אבל הנגיעה שלו הייתה חסרת טאץ', והכדור עלה גבוה גבוה מעל השער.

דקה 56: הבלם ג'ורג'ביץ' נהנה מבלבול בהגנה הירוקה, שאיפשרה לכדור קרן לעבור בין שלושה שחקנים סרבים, אבל בהעיטה האחרונה, ממש על סף תיבת החמש, הייתה חלשה ואיפשרה לדוידוביץ' לקלוט.

דקה 75: סמיליאניץ' קיבל כדור מחוץ לרחבה, והבעיטה שלו נחתה ברכות בידיים של דוידוביץ'.

דקה 77: חרזי הכניס את בוקולי לכיוון דגל הקרן, והרוחב של הארגנטינאי הלך אחורה והגיע לרגליים של קטן, שבטריילר נרהא היה שיפציץ את הרשת, אבל ההגנה הדפה לקרן, שאותה הציל יאיץ' אחרי צמד נגיחות ירוקות ברחבה.

דקה 88: התקפה מתפרצת של שני מחליפים כמעט הסתיימה בשער נפלא. מליקסון שעט באגף שמאל, העביר רוחב עם החלק החיצוני של הנעל, אבל השוער יאיץ' מזנק לפני שהחלוץ מגיע.

הרכבים:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, רפאל אולארה, אדורם קייסי; חאווייר אנדרסון, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (מאור מליקסון, 70), אלן מסודי (רביד גזל, 68); יניב קטן, רוברטו קולאוטי (שלומי ארבייטמן, 86).

פרטיזן בלגרד: יאיץ'; דג'ורג'ביץ', באיץ', מיכאילוב, לומיץ'; זאיץ', מארינקוביץ' (לאז'יץ', 72), סמיליאניץ', אודיטה, ווקליה; מירוסאבלייביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully