וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין עצרה את הקטר מקרית שמונה

עדי פרג' ויואב ויכסלפיש

25.11.2006 / 16:54

גברה על קבוצתו של רן בן שמעון 2:3 בחוץ והשיגה ניצחון יוקרתי במשחק העונה של הלאומית. בני לוד ניצחה 1:3 ברמת השרון

המחזור ה-10 בליגה הלאומית נפתח אתמול (שישי) עם שלושה משחקים. הפועל בני לוד הפתיעה את רמת השרון בחוץ וניצחה 1:3. בקרב מרכז טבלה ניצחה הפועל עכו את הפועל רעננה 0:1 ואילו מכבי אחי נצרת והפועל אשקלון נפרדו בתיקו 1:1.

היום (שבת) נערך משחק הצמרת, שהפגיש את המוליכה קרית שמונה עם השנייה בני סכנין, ובסופו רשמה מוליכת הטבלה הפסד ליגה ראשון, 3:2, לסגניתם בטבלה. מאוחר יותר תארח הפועל חיפה את הפועל נצרת עילית במשחק צמרת נוסף. המחזור יינעל ביום שני בבאר שבע, שתארח את הפועל ירושלים, לה הוחזרה נקודה אחרי ערעור בהתאחדות.

מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון 1:1

שתי הקבוצות היו זקוקות בדחיפות לנקודות, ושתיהן השיגו כל אחת נקודה. עוזר מאמן אשקלון, דרור אלמלם, שהדריך את הקבוצה ביום שני במשחק התיקו נגד בני לוד (0:0), המשיך בינתיים לקבל את הקרדיט על הקווים, עד שיחזור נשיא הקבוצה, וחילץ תיקו נוסף. 77 דקות לא השכילו שתי הקבוצות להבקיע את שער יריבתן, עד שקרלוס טוסקנו העלה את הנצרתיים ליתרון. 8 דקות לאחר מכן, ניר נחום הישווה בפנדל. חמודי עלוש, משורות המארחים, הורחק בדקה ה-84. לופא קדוש, מאמן נצרת, לא מצליח להתרומם עם הקבוצה ולברוח מהאזור המסוכן.

הפועל עכו - הפועל רעננה 0:1

בהנהלת עכו הצהירו שהמטרה השנה היא עלייה, אבל הצהרות לחוד ומציאות לחוד. היום אירחו העכואים את הקבוצה מהשרון בנהריה והצליחו לרשום שלוש נקודות משער של רונן שוורצמן, שכבש בדקה ה-74. אחרי הניצחון מטפסת עכו למקום השישי בטבלה עם 13 נקודות לפני השלמת המחזור.

עירוני רמת השרון - בני לוד 3:1

המארחים הגיעו למשחק כשהם במרחק של ארבע נקודות מבני לוד עם מטרה לרשום ניצחון, שירחיק אותם מהתחתית הצפופה של הליגה. לא חלפה דקת אחת למן פתיחת המשחק ומוראד אבו ענזה העלה את האורחים ליתרון מפתיע. ארבע דקות להפסקה וגל גבע הימם את רמת השרון בשער נוסף. שרון גורמזנו הצליח לצמק בדקה ה-71, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי אחרי שיצחק בן סלומון חתם את התוצאה בדקה ה-84 ונתן לבני לוד ניצחון ענק ושלוש נקודות יקרות מפז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הפועל קרית שמונה - בני סכנין 3:2

קרית שמונה פגשה בשבת את הקבוצה שהכי קרובה אליה, בני סכנין. אין ספק שמדובר במעין "משחק עונה" ולא לחינם פתחו בקריית שמונה את הקופות למכירה מוקדמת כבר ביום ראשון השבוע.

בני סכנין הגיעה לקריית שמונה מהמקום השני עם 18 נקודות, והניצחון צימצם את הפער מהמקום הראשון עד לשתי נקודות בלבד.

האורחים מסכנין אותתו כי קל לא יהיה למאחרים, כשכבר בדקה ה-17 עלו ליתרון 0:1 משער היתרון שכבש אוהד קסודי. קרית שמונה התאוששה במהירות וגיא צרפתי השווה תוך שלוש דקות ל-1:1. בדקה ה-50 השלים פטי נימבה מהפך כשהעלה את קרית שמונה ליתרון 1:2, ונראה היה כי רן בן שמעון וקבוצתו יגדילו את הפער בטבלה ל-8 נקודות.

אלישע לוי וחניכיו, התעשטו ותוך 6 דקות סידרו מהפך שני במשחק. לירון וילנר קבע שוויון 2:2 בדקה ה-70 ואוהד קדוסי השלים צמד בדקה ה-76 כשחתם את תוצאת המשחק, 2:3, והעניק לקבוצתו שלוש נקודות ליגה חשובות למאבקי הצמרת.

הפועל חיפה - הפועל נצרת עילית 2:2

שתי הקבוצות חיכו למעידה של סכנין בקרית שמונה כדי לצמצם את הפער מהמקום השני, אבל כל תקוותיהן התנפצו לאחר ששחקניו של אלישע לוי ניצחו ואילו השתיים חילקו ביניהן את הנקודות.

הפתיחה היתה של חיפה האדומה כשיובל אבידור (דקה 21) וסרג' איילי (דקה 44), רשמו יתרון 0:2 למארחים כבר במחצית הראשונה. מה שנראה היה כניצחון ביתי לשחקניו של שלומי דורה, הפך לשוויון דרמטי במחצית השנייה. הזר מרסיו אדורנס צימק ל-2:1 בדקה ה-74 ויירי בלו עם שער נגיחה בדקה ה-80 שהשווה ל-2:2, השאירו את שתי הקבוצות עם נקודה אחת בלבד.

עדכון ראשון: 16:22, 24/11
עדכון אחרון: 19:10, 25/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully