וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון צפוי לחתום על חוזה משופר

23.11.2006 / 21:28

הישראלי יישאר בווסטהאם עוד תקופה ארוכה. טבז טרם התרגל לפיזיות של האנגלים, ודריו סילבה רוצה לחתור באולימפיאדת 2012

אם הכוכב הישראלי של ווסטהאם, אחד יוסי בניון, דאג לעתידו אחרי השלמת עסקת הרכישה של הקבוצה לידי כמה איסלנדים בעלי ממון, אז כנראה שהוא כבר מתחיל להירגע. בעיתון הטיימס הלונדוני פורסם הערב (חמישי) שבניון קרוב לסכם עם המועדון על חוזה חדש, משודרג ומשופר, כיאה למעמדו אחרי עונה וקצת באנגליה. מברוכ.

החלוץ הארגנטינאי של ווסטהאם, קרלוס טבז, טוען כי חוסר ההצלחה שלו בכדורגל האנגלי עד כה נובע מהפיזיות של הפמיירליג. כזכור, טבז ומאסצ'ראנו הגיע בהפתעה לפטישים מקורינתיאנס בחודש אוגוסט, ולא הצליחו להותיר את חותמם.

"הכדורגל האנגלי מאוד פיזי, וצריך להיות מאוד מהירים", אמר קרליטו אתמול (רביעי) בראיון לתחנת רדיו ארגנטינאית. "מאסצ'ראנו ואני ידענו שזה יהיה קשה, ושיהיה עלינו להיות סבלניים, אבל לא שיערנו שזה יהיה עד כדי כך שונה. אין פה כמעט כדרורים, וצריך לשחק בנגיעה אחת או שאוכלים לך את הרגליים".

"אין כאן בכלל מגנים קטנים", המשיך טבז, "הם כולם ענקיים, ואם אתה לא כשיר במאה אחוזים אתה בכלל לא עולה למגרש. זה יכול לעזור לי להשתפר. בדרום אמריקה מתבלטים בעזרת טכניקה טובה, אבל לא כאן. אצטרך פשוט ללמוד איך לעשות זאת".

החלוץ בן ה-22 הכחיש שהוא מתכוון לעזוב את ווסטהאם בקרוב. "לא שמעתי על זה שום דבר, ובזמן שכולם שואלים אותנו אם אנחנו נשארים, אנחנו פשוט ממשיכים להתאמן כרגיל".

כזכור, אתמול (שלישי) הושלמה עסקת המכירה של הפטישים לקבוצה איסלנדית, בעבור 161 מיליון יורו. הקבוצה האיראנית בראשותו של קיה יורובג'יאן, שהביאה את שני הארגנטינאים ללונדון, הייתה במשך זמן מה הפייבוריטית לרכוש את המועדון.

דריו סילבה לא מוותר

שחקן נבחרת אורוגוואי לשעבר, דריו סילבה, שאיבד את רגלו הימנית לאחר תאונת דרכים קשה לפני חודשיים, גילה כי הוא מתכוון להשתתף באולימפיאדת לונדון 2012.

החלוץ בן ה-33 שבילה שנים יפות מאוד בליגה הספרדית ונטל חלק בגביע העולם 2002, אינו מתכוון לפרוש מפעילות ספורטיבית, עכשיו שהוא כבר לא יכול לשחק כדורגל.

"יש לי הרבה זמן על מנת להקדיש את עצמי לחתירה", אמר סילבה. "אני לא ידוע אם אני יכול לזכות, אבל אני לבטח יכול להתחרות".

"יהיה לי קשה להתחרות ב-2008, אז כנראה שזה ייאלץ לחכות ל-2012".

חדשות טובות לארגנטינאים: אתם יכולים להגיע למשחקי חוץ

התאחדות הכדורגל של ארגנטינה הסירה את האיסור שהוטל על אוהדים להגיע למשחקי חוץ של קבוצותיהם בליגה הראשונה. האיסור נכנס לתוקפו לפני 15 יום בלבד.

"הכדורגל חוזר להיות מה שהוא היה לפני 15 יום", אמר חבר ההתאחדות וסגן נשיא בוקה ג'וניורס פדרו פומפיליון. האיסור על האוהדים היה ניסיון של ההתאחדות לעצור את גל האלימות ששוטף את הכדורגל הארגנטינאי. ההחלטה שונתה 24 שעות בלבד לאחר שאיגוד השחקנים פירסם הודעה שהם אינם מאמינים שזו הדרך להילחם באלימות, ואיימו שישבתו אם ההחלטה תעמוד בעינה.

במחזור האחרון שהתקיים ביום ראשון חסמו אוהדי ראסינג קלוב וסן לורנצו את האוטובוסים של הקבוצות וגרמו לביטולו. התפרעות של אוהדי ראסינג גרמו להפסקתו של הדרבי מול אינדפדיינטה שבוע קודם לכן. שני משחקים ראשונים בליגה הראשונה הופסקו בגלל בעיות עם הקהל, והתקיימו במועד מאוחר יותר, מבלי להעניש אף אחת מהקבוצות. ב-10 בספטמבר הופסק במחצית המשחק בין חימנסיה ובוקה, לאחר ששופט המשחק טען כי נשיא חימנסיה איים עליו. כשהוא הושלם 10 ימים מאוחר יותר, חימנסיה איבדה יתרון 0:1 והפסידה 4:1.

האוהדים של חימנסיה רצו לעזור לבוקה לזכות באליפות, כדי למנוע מהיריבה השנואה אסטודיאנטס לחגוג, ושלחו איומים לשחקני הקבוצה שלהם, בדרישה שיפסידו את המשחק. שופט המשחק הזה אמר לתבועי ההתאחדות כי ראה שינוי בהתנהגות שחקני חימנסיה בין שתי המחציות.

"במחצית הראשונה ראו שהם מנסים לנצח", אמר, "אבל במחצית השנייה, ששוחקה חודש-חודשיים אחר כך, הכל התהפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully