וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס - הרצליה: אוחנה: "חלה ירידה במשחק ההתקפה. צריך לתקן"

מאמן כ"ס יודע שכל תוצאה מלבד ניצחון תכניס את קבוצתו למשבר. אחרי הניצחון בטוטו, בהרצליה רוצים לעשות את זה גם בליגה. קרופניק ייעדר

בהפועל כפר סבא משדרים שקט תעשייתי לקראת המשחק מול מכבי הרצליה, אבל יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תכניס את הקבוצה למשבר.

הקבוצה לא הצליחה להבקיע בשני המחזורים האחרונים. המאמן, אלי אוחנה, שם על כך דגש באימונים, אך לא מתכוון לערוך שינויים משמעותיים בהרכב. אוחנה מתלבט האם להמשיך לתת קרדיט לקשר עידן שום, או לעלות את שלו מנשה בהרכב. כזכור, שחקנים בקבוצה סיפרו השבוע, שהצבתו של שום בהרכב מאבדת את האופי ההתקפי שבו אוחנה דוגל.

"זה משחק קשה, קשה מאוד אפילו", אמר הערב (חמישי) המאמן. "ראיתי את הרצליה, והעובדה שהיא צברה חמש נקודות עד כה מטעה מאוד. בסך הכל הם מציגים יכולת טובה ברוב המשחקים. גם נגד מכבי תל אביב הם לא היו צריכים להפסיד. יש להם מאמן חדש, יש אוירה חדשה בקבוצה הזאת והעובדה שהם נלחמים על מקומם בליגת העל הופכת את המשחק לקשה יותר". על הקבוצה שלו הוסיף המאמן: "בשני המשחקים האחרונים לא הבקענו, וזאת בעיה שצריך לפתור. בסך הכל, חלה ירידה מסויימת במשחק ההתקפה שלנו וצריך לדעת לתקן. זה אחד המשחקים הקשים שלנו העונה וחשוב מאוד שננצח בו".

הקפטן, אלון חלפון, הוסיף: "העובדה שהרצליה היא קבוצה תחתית לא קובעת כלום, זה משחק קשה מאוד. בשבוע שעבר היינו טובים מאוד אבל לא הצלחנו לנצח. נקווה לחזור למסלול הניצחונות".

השוער אושרי לוי צפוי לפתוח בשער הקבוצה. הקשר בן לוז עדיין בספק, אם כי בקבוצה מעריכים שהוא יהיה כשיר למשחק. כצפוי, יעוזה אבובקרי ואבי כנפו ימשיכו להיעדר.

הרכב משוער: אושרי לוי; עופר טלקר, אלון חלפון, דגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו; אביחי ידין, שלו מנשה (עידן שום), גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז (שלו מנשה); סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

שי ביטון כשיר

מכבי הרצליה השואפת להשיג את ניצחונה השני העונה, תצא מחר (שבת) לדרבי השרון, שמתקיים לראשונה מזה 7 שנים בליגה הבכירה, מול הפועל כפר סבא. פרדי דוד, המאמן החדש-ישן של הרצליה, אמר בסיום המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר שתוך מספר שבועות תראה הקבוצה אחרת לגמרי. גם גורמים בכירים בקבוצה העריכו במהלך השבוע כי צפוי שיפור ביכולת במשחקים הקרובים.

"עכשיו כשפרדי עומד על הקווים, המצב ילך וישתפר ואנחנו נראה יותר טוב מכמה קבוצות בליגה", אמר גורם בקבוצה. במהלך השבוע, כבר הספיק דוד לטעום ניצחון בכורה, במסגרת גביע הטוטו, כאשר גבר 0:1 על הכח עמידר רמת גן. עם זאת, הוא איבד את ליאוניד קרופניק שסובל מזעזוע מוח כתוצאה מפגיעה בראשו (קרופניק יחזור לסגל הקבוצה רק ביום ראשון).

שי מימון, שממשיך את השיקום מניתוח הבקע, צפוי לחזור ככל הנראה רק בתחילת הסיבוב השני, ועומר בוקסנבוים, שכבר החל להתאמן השבוע עם הקבוצה, צפוי להיות כשיר לקראת המשחק בשבוע הבא מול מכבי נתניה. שי ביטון, שהיה פצוע בשבועיים האחרונים, הבריא ויהיה כשיר.

בשבועות הקרובים צפויים החיפושים אחרי זר מחליף לאיליאסו איסיאקו, שגמר את העונה, להיכנס להילוך גבוה יותר. גם חיים מלכה, הבלם המנוסה של הקבוצה שנח במהלך השבוע בשל פציעה קלה חוזר להרכב של מכבי הרצליה.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה; חי בן לולו, חיים מלכה, יה יה פטי, איתן עזריה; דהייו דיויס, מהראן ראדי, אייל טרטצקי (שלומי טולדו), כפיר אדרי; פפי קימוטו, איבון ארייטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully