וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - הכח: יאמר: "לא ייתכן ששחקנים יזרקו בוץ"

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

23.11.2006 / 14:20

הבעלים לא הסכים עם ההאשמות אחרי ההפסד להפועל ויחזור לעודד מהיציע. בהכח מסדר הפצועים כולל את תקוה ובוזגלו. אודה ימשיך בשער

מכבי נתניה קיימה הערב (חמישי) אימון לפני אחרון לקראת משחקה ביום שבת מול הכח עמידר רמת גן. ההפסד במחזור הקודם להפועל ת"א הביא לאכזבה בקרב הצוות המקצועי, שאף התבטא בדבריו של המאמן כשאמר כי הוא אינו מרוצה מתפוקתם של מספר שחקנים. למרות הצהרותיו של המאמן, על פניו נראה כי הוא אינו יערוך שינויים לעת עתה ויפתח עם הרכב זהה להרכב שפתח במשחק ההפסד לאדומים.

עם זאת עשוי הצוות המקצועי לנסות במהלך המשחק לעבור לשחק עם שני חלוצים בקו האחד. מערך בו לא שיחקה הקבוצה עדיין, אשר נוסה באימונים השבוע.

דניאל יאמר, שלא נכח בשני משחקיה האחרונים של הקבוצה בהם השיגה נקודה, נחת בארץ ביום שלישי וצפוי לשוב למקומו בקופסא, מה שיעלה את דריכות השחקנים. היום באימון אמר הבעלים לשחקנים: "אנחנו מנצחים ומפסידים ביחד, אבל לא יכול להיות ששחקנים יזרקו בוץ ויפגעו אחד בשני, הדבר אינו מקובל עליי. המחויבות שלי היא להגן עליכם ולהיות מאחוריכם ב-100 אחוז וזו גם המחויבות שלכם להגן על החברים שלכם ועל המועדון. אני רוצה שתשחקו ביחד, ותהיו ביחד ושנפתח רוח קבוצתית. אנחנו צריכים להאמין שניתן להשיג משהו העונה, כי אם מאמינים בכדורגל, הכל אפשרי".

במועדון הדגישו היום כי כרטיס השחקן של מרשל אודה, השוער שהושאל להכח, שייך למועדון ולא לאף גורם פרטי.

כל השחקנים מלבד אורן זיתוני, שמחכה להחלטה לגבי הניתוח שהוא צריך לעבור, כשירים ועמדו לרשותו של אלי גוטמן.

ההרכב המשוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, אופיר חיים, זאנו בונדיאה: עבדל סאמד אוקוצ'ה, איתי שכטר.

הכח עם סגל חסר

הקשר הגנאי צ'רלס סמפסון החל היום (חמישי) להתאמן בהכח ויוחתם בחלון ההעברות בינואר אם ירשים את המאמן, אורי מלמיליאן. בינתיים צריך מלמיליאן להתמודד עם בעיית סגל קצר למשחק בנתניה בשבת. משחק גביע הטוטו נגד מכבי הרצליה ביום שלישי (1:0) ריתק 50 צופים ליציעי איצטדיון רמת גן אבל גרם לאחד, החלוץ אסי בוזגלו, לפציעה והיעדרות של מספר שבועות. הפציעה משאירה את הכח עם שלושה חלוצים כשירים: ג'ף אייה, שלומי אדרי ומור גולן (שחקן אגף).

הבשורה היותר משמחת היא שיוסי רוזן חוזר להרכב אחרי שנעדר נגד הפועל כפ"ס בגלל צהובים. מלמיליאן יצטרך למצוא מחליף באגף שמאל לאבי תקוה הפצוע, שפתח עד כה בכל תשעת המחזורים.
רובי רגב ימשיך כבלם וקפטן במקום אדריאן גמאן הפצוע.

רגב: "נגד כפ"ס לא היינו טובים כמו במשחק ההפסד בבלומפילד למכבי, אבל זה היה משחק בינוני של שתי הקבוצות. נקודת האור היא שעד המשחק נגדנו כפ"ס הגיעו 6-10 מצבים ונגדנו הם הגיעו לכמה חצאי הזדמנויות. המפתח להצלחה הוא לשמור את היריבה על מספר מינימלי של מצבים. עד עכשיו ברוב המקרים שיחקנו היטב בחוץ, ואני מקווה שנציג יכולת טובה בשבת".

הרכב משוער: מרשל אודה: ליאור ראובן, סיבטי ליפניה, רובי רגב, שוקי נגר: דניאל היידמן, יוסי רוזן, דודי ליברמן, ארז אליאב (מור גולן), דן רומן: ג'ף אייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully