וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קנבארו ראוי להיות שחקן השנה בעולם"

23.11.2006 / 19:27

זידאן מפרגן לאלוף העולם. וייה לא ישחק בראשון נגד ריאל, עליה לוחץ ראמוס לקבל העלאה. אטו שוב יהיה שחקן השנה באפריקה?

זינדין זידאן, גיבור צרפתי מודרני, מהגר שעלה לגדולה והחזיר לקהילה, הצליח לעצבן קצת את תושבי הרפובליקה, כשהצהיר שלדעתו האיטלקי פאביו קנבארו הוא המועמד הראוי ביותר לזכות בתואר כדורגלן השנה בעולם. ואם לא קנבארו? אז ג'יאנלואיג'י בופון. את חברו לשעבר לטריקולור, תיירי הנרי, הוא לא הזכיר.

"קנבארו באמת יהיה זוכה ראוי, ואותו דבר לגבי בופון", אמר זידאן, שנשאל מהם סיכויו, "השנה אני לא נחשב".

ולא ניפרד מזיזו לפני כמה מילים על ריאל: "זו קבוצה טובה, אבל היא יכולה עוד להשתפר". תודו שהיה שווה לקרוא את המשפט הזה.

וייה לא ישחק נגד ריאל

חלוץ ולנסיה דויד וייה, שיצא במהלך המחצית הראשונה של משחק ליגת האלופות אתמול (רביעי) מול אולימפיאקוס, לאחר שנפצע בירך, לא ייטול חלק במשחק הקרוב מול ריאל מדריד ביום ראשון.

הצ'ה יארחו במסטאייה של הקבוצה מהבירה, ורק ניצחון יקרב אותם חזרה לדבוקת הצמרת. המאמן קיקה סאנצ'ז פלורס, שגם כך נהנה ממערכת יחסים עכורה עם המנהל הספורטיבי אמדיאו קארבוני, בחר לפתוח בהרכב החזק ביותר למרות שוולנסיה כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא. והפציעה של וייה היא כנראה המחיר להחלטה הזו.

אולם פלורס טען כי הניצחון 0:2 על אולימפיאקוס יחעשה רק טוב לקראת המפגש עם ריאל, שביום שלישי עשתה תיקו 2:2 בבית מול ליון. "הניצחון הזה ישפר את האווירה ויוסיף לנו בטחון לפני הביקור של ריאל", אמר פלורס.

כזכור, לקבוצה יש רשימת פצועים בלתי נגמרת: אדו, ראול אלביול, אמיליאנו מורטי, אסייר דל הורנו, קרלוס מרצ'נה, דויד אלבלדה, חאימה, דויד נבארו ו-ויסנטה.

"רק דברים רעים קורים לנו", התלונן המגן הימני מיגל. "בשלושה-ארבעה שבועות האחרונים היו לנו הרבה פציעות וסבלנו מאוד. אבל אנחנו נעבור את זה".

ראמוס מבקש שיראו לו את הכסף

לסרחיו ראמוס לא חסר בטחון עצמי ופה גדול. על המגרש ומחוצה לו. עכשיו הוא מגלה לתקשורת שהמנהל הטכני פז'ה מיאטוביץ' הבטיח לו לשדרג את חוזהו. "יש לי את המילה של מיאטוביץ' שהוא יעלה את שכרי, וכעת זה נמצא בידיים של הסוכנים שלי", אמר ראמוס. "בואו נקווה שההבטחה תקוים, ושהעבודה שלי על הדשא תקבל את ההערכה לה היא ראויה. אני מקווה שהכל ייסגר במהירות, כפי שהם עשו עם שחקנים אחרים".

ולמה ראמוס מספר כל זאת לתקשורת? "אני מקווה ללחוץ עליהם קצת כדי לשפר את עמדתי. אני רוצה שהתרומה שלי תוערך, למרות שבטח יהיו אנשים שיחשבו שזה לא מגיע לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אטו רוצה לשבור שיאים

סמואל אטו מתקרב לזכייה רביעית ברציפות בתואר כדורגלן השנה באפריקה, לאחר שנבחר לאחד מחמשת הפינאליסטים.

אם החלוץ הקמרוני של ברצלונה יעשה את זה, תהיה זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של אפריקה. אבל תהיה לו תחרות קשה מצד דידייה דרוגבה מחוף השנהב וחברו לצ'לסי מיקאל אסיין, שסיימו בשנה שעברה במקומות 2 ו-3. דרוגבה פיספס אשתקד את התואר בשתי קולות בלבד, בקרב הצמוד ביותר ב-35 השנים שמחלקים את התואר. ועכשיו שאטו פצוע מחודש ספטמבר, הסיכויים של דרוגבה גדלים. כמו כן, דרוגבה ואסיין נטלו חלק בגביע העולם, ואטו לא, אך הזכייה שלו עם בארסה בליגת האלופות (הבקיע את השער הראשון בגמר) עומדת לזכותו. דרוגבה גם הוביל את חוף השנהב לגמר אליפות אפריקה, אחרי שגבר בקרב פנדלים על אטו וקמרון, כשכוכב הבלאוגרנה החטיא אחד משני הפנדלים שבעט (22 השחקנים הראשונים הבקיעו כולם, ואטו התבקש לבעוט שוב).

שני הפינאליסטים הנוספים הם הניגרי הקשיש נוואנקו קאנו והמצרי מוחמד אבוטריקה, שזכה עם נבחרתו באליפות אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully