וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריילי התפרץ על שחקניו

23.11.2006 / 17:13

מאמן ההיט סבל בשקט את פתיחת העונה הגרועה של האלופה, אבל התבוסה מול סן אנטוניו הקפיצה לו את כל הפיוזים

לא שקט בסאות' ביץ'. ההפסד המשפיל, 106:86 לסן אנטוניו הלילה (בין רביעי לחמישי), לאחר שהקבוצה כבר פיגרה בפער של 29 נקודות במהלך הרבע הרביעי, היה ההפסד החמישי בשישה משחקים עבור אלופת ה-NBA. כתוצאה צנחו ההיט למאזן שלילי של 7:4. זה כבר היה יותר מדי עבור מאמן הקבוצה פט ריילי. "אני לא אתן לאף אחד פה לחרבן על המועדון הזה", אמר לשחקניו בחדר ההלבשה עם תום המשחק. ריילי אף איים לחתוך שחקנים שלא יתאמצו מספיק, וסיכם: "הייתי בחור טוב עד כה. עכשיו זאת היסטוריה".

בתוך כך רשימת הפצועים של מיאמי הולכת ומתארכת. אל שאקיל אוניל, שיישאר מחוץ לקווים למשך חודש לפחות, הצטרפו בימים האחרונים ג'יימס פוזי (פציעה בשוק) וג'ייסון וויליאמס (כאבים חוזרים בברכו הימנית הפגועה).

הלחץ הגדול בו נתונים השחקנים חלחל אתמול גם אל כוכב הקבוצה דווין וויד, שספג עבירה טכנית לאחר שהטיח את הכדור בפרקט בזעם לאחר שריקה לעבירה נגדו. בתגובה לכך פתח גארי פייטון את הפה בהתמרמרות ארוכה שזיכתה גם אותו בטכנית, אך מיד לאחר השריקה הסביר "הכפפה" לשופט: "מה אתה רוצה ממני, לא דיברתי אליך, דיברתי אל וויד".

חדשות נוספות:

* אנדריי קירילנקו, שנקע את הקרסול לפני שבוע והחמיץ את ארבעת המשחקים האחרונים של הג'אז, עשוי לחזור לפרקט במשחק הבא של הקבוצה מחר.

* בונזי וולס, שהוחתם הקיץ על ידי יוסטון, לא יחזור לשחק בימים הקרובים. בתחילה דרש ממנו המאמן ג'ף ואן גנדי להיכנס לכושר משחק, ועכשיו כשזה קרה, ביקש וולס כמה ימי חופשה "מסיבות אישיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully