וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי מבולבל? השחקנים בטוח

אסף שקד

23.11.2006 / 15:28

מאמן בית"ר עדיין לא סגור לגבי המערך וההרכב שיפתח מול הפועל פ"ת, וניסה הרבה דברים באימון, ביניהם ספסולו של דרק בואטנג

יוסי מזרחי עדיין לא הצליח למצוא את ההרכב המתאים לקראת המשחק בשבת מול הפועל פ"ת. מה שהיה אמור להיות היום (חמישי) האימון המסכם, שבמהלכו מתרגל המאמן את ההרכב שיפתח מול היריבה, הפך לאימון שבו ניסה המאמן שני מערכים שונים. התוצאה: רוב השחקנים עדיין לא יודעים אם יפתחו בהרכב או לא.

ההפסד למכבי פ"ת גרם למיני זעזוע בבית"ר ירושלים, וכבר בתחילת השבוע דובר על כך שההרכב במשחק הקרוב יהיה שונה לחלוטין מזה שפתח במשחק האחרון. כפי הנראה, מזרחי מעוניין להשאיר את שחקניו במתח.

האימון התחיל במערך של 2-4-4, שהחזיק מעמד כמחצית מזמן האימון לפני שמזרחי החליט להחליפו. על פי מערך זה יפתח בהרכב לראשונה דוד אמסלם כמגן שמאלי על חשבון רוני גפני, ואילו יואב זיו יתפוס את עמדת המגן הימני על חשבון אפק. השינויים בהגנה הם רק ההתחלה. בקישור תורגלו מיכאל זנדברג, גל אלברמן ודרק בואטנג, ואליהם הצטרף עומרי אפק. את עמדת שני החלוצים איישו ג'ואנו פינטו ועמית בן שושן הצעיר. ההרכב הנ"ל שתרגל מזרחי ניצח במשחקון הפנימי 0:2 משערים של זנדברג ובן שושן.

לאחר כ-40 דקות שינה מזרחי את המערך ל-1-5-4, כשההפתעה הייתה הוצאתו מההרכב של הגנאי דרק בואטנג, שספג במהלך האימון היום מספר הערות מצדו של המאמן. על פי מערך זה חוליית ההגנה נשארת זהה, מלבד חזרתו של אפק לעמדת המגן הימני. בחוליית הקישור תורגל אלברמן כקשר אחורי יחיד עם מעט עזרה מיואב זיו, כשבחלק ההתקפי של הקישור תורגלו מיכאל זנדברג, מילובאן מירוסוביץ' ואבירם ברוכיאן. בחוד כחלוץ בודד הוצב טוטו תמוז הצעיר ואילו פינטו, בן שושן ופביאני מצאו את עצמם מחוץ להרכב. המערך ההגנתי יותר הניב שיתוף פעולה טוב מאוד בין מירוסוביץ' ואבירם ברוכיאן, אך הבליט את חסרונו של בואטנג. בהמשך תרגל מזרחי את אלירן דנין במקום דוד אמסלם.

פביאני בדרך הביתה

למרות כל השינויים שערך המאמן, ההערכה היא כי הוא עשוי לעלות עם ההרכב הראשון שתרגל, ומי שישלמו את המחיר ויירדו לספסל יהיו רוני גפני, מילובאן מירוסוביץ' וטוטו תמוז. יואב זיו ודוד אמסלם יתפקדו כמגנים, אפק יתפקד לראשונה כקשר התקפי ואילו פינטו יחזור להרכב.

מי שבוודאות לא ייכללו בהרכב אלו הם צמד החלוצים ברק יצחקי וכריסטיאן פביאני. יצחקי אומנם תורגל אתמול בהרכב וכל הסימנים הצביעו על כך שהוא יפתח מול הפועל פ"ת, אך היום שינה המאמן את החלטתו והשאיר את יצחקי מחוץ להרכב. בנוגע לכריסטיאן פביאני, נראה שמזרחי לא מעריך במיוחד את יכולותיו של החלוץ הארגנטינאי, ועד לעזיבתו הצפויה בינואר הוא כנראה ימשיך לבלות על הספסל.

הבלם הצעיר איתן טיבי, שהיה בחודש וחצי האחרון בטירונות צבאית והפסיד את כל אימוני אמצע השבוע, חזר השבוע להתאמן באופן מלא עם הקבוצה. בתקופה הקרובה הוא יעבוד עם מאמן הכושר דרור שמשון באופן אישי.

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, שניצחה לפני שבועיים את מכבי נתניה במסגרת גביע המדינה, הוגרלה לארח בשמינית הגמר את מכבי פ"ת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully