וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה מתרחקת מנהריה

23.11.2006 / 11:56

נהריה הפסידה לאסטודיאנטס 90:85 אחרי עוד רבע ראשון גרוע. ברק פלג מודה: "הסתבכנו". עמית בן דוד: "היה חסר לנו משהו מנטאלי"

הפסדה של עירוני נהריה אמש (רביעי) לאסטודיאנטס מדריד (90:85), הפך את סיכוייה להמשיך לשלב הבתים השני ביורוקאפ לקלושים. נהריה פתחה רע את המשחק ונקלעה לפיגור של 17:3 כבר אחרי שש דקות, בדומה לפתיחה הקטסטרופלית מול פלויישטי הרומנית בשבוע שעבר. אז, אגב, הסיום נראה שונה לחלוטין.

חזרה מפיגור גדול מלמדת אמנם על אופי, אך יכולה להוות סימפטום להכנה לקויה, או ליקויים בתוכנית המשחק. עמית בן דוד, נדרש לסוגיה: "זה משהו שפיתחנו לאחרונה. אנו מתחילים לא טוב ואחר כך קשה לרדוף, בטח מול אסטודיאנטס שהיו מצוינים. למרות שחזרנו, היה חסר לנו איזה משהו מנטלי כדי ליטול את ההובלה במשחק". נהריה הצליחה לחזור מפיגור של 22 נקודות מול הספרדים והתקרבה עד מינוס נקודה בדקת הסיום, אבל פיספוס של ריבאונד הגנה קריטי וזריקות חפוזות בשתי ההתקפות האחרונות הותירה את הסגולים מאוכזבים.

הקפטן ברק פלג, אינו חושב כי מדובר בהכנה לקויה: "המאמן בית הלחמי שם דגש רב על תחילת המשחק, ומכין אותנו טוב, אבל אין לי הסבר מדוע זה קורה. אין סיבה מדויקת לפתיחות הלא טובות שלנו". רביב לימונד, שסבל מערב חלש למרות תקופה טובה שלו (10 נקודות ב-25 אחוזים מהשדה), מנסה למצוא פתרון: "אנחנו אולי צריכים לדבר אחד עם השני יותר ולהכניס אחד את השני למשחק. לפחות הוכחנו אופי כשחזרנו למשחק. מבחינתי, היה מאכזב כי ציפיתי שננצח בבית".

כדי להצליח לעבור לשלב השני, צריכה נהריה לנצח בשבוע הבא את דיז'ון בעין שרה בהפרש של 18 נקודות או יותר, לנצח את פלויישטי ברומניה ולקוות שהצרפתים לא יעשו משהו יוצא דופן מול אסטודיאנטס. למרות הסיכוי הנמוך, לימונד שומר על אופטימיות: "צריך להסתכל קדימה ולנסות להציל את העונה האירופית. זו משימה קשה אבל אני מאמין בחבר'ה". מנגד, פלג מודע לכך שהעונה האירופית התקצרה בגלל ההפסד הביתי: "הסתבכנו. אנחנו לא תלויים רק בעצמנו, אבל כמובן שלא נבוא לטייל מול היריבות. בשבוע הבא יש לנו את דיז'ון שהיא קבוצה טובה שמשחקת לאט, בעוד שלנו אסור להפסיד. אם אנחנו רוצים להשאר בחיים, אנחנו חייבים לנצח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully