וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבוצת הניהול תתחיל לפעול במכבי ת"א תוך חודשיים"

לי בוץ

23.11.2006 / 17:30

קבוצת שמיר וברקת תעמיד תקציב גבוה. פדרמן שוב תוקף את לוני. המשטרה פשטה על בתי אוהדי מכבי, שסוגרת את יציע העיתונאים

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א בכדורסל, התייחס היום למינויו של אלי דריקס בתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל. "אחרי שנודע לנו שאבי אלבק עוזב אחרי 13 שנה חיפשנו מועמדים, ואלי היה לי בראש כבר הרבה זמן", אמר פדרמן. "אני מכיר אותו הרבה שנים. דיברתי עם לוני, ומכיוון שהוא אמר לי שהוא לא בטוח לגבי עתידו בקבוצה ושהוא לא יכול להבטיח לדריקס את המשרה לטווח ארוך, הצעתי לאלי את העבודה".

"אלי עשה את הכל לבד בכדורגל", המשיך פדרמן, "ואנשים לא מבינים איזו עבודה הוא עשה. אצלנו, למשל, שלושה אנשים עושים את העבודה שהוא עשה לבד. הוא לא יכול היה להצליח במערכת הזו. מכיוון שמכבי נראתה רע בשנים האחרונות, היו חייבים להאשים מישהו, והכל נפל על אלי. לוני לא גיבה אותו בפיטורי הדוברת".

לאחר מכן הכחיש פדרמן כל קשר לרכישת מועדון הכדורגל: "אני לא חלק מהמהלך של אלונה ברקת, אין לי קשר לזה. מעולם לא דיברתי איתה".

מקורבים למכבי: "קבוצת הניהול צפויה להכנס תוך חודשיים"

לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי ת"א, קרוב לחתימה על הסכם עם קבוצת ניהול, שבראשה יעמדו אלונה ברקת ומאיר שמיר. הרציקוביץ' צפוי לקבל את ההצעה, לפיה קבוצת ניהול בת חמישה אנשי עסקים תיקח על עצמה את ניהול הקבוצה בחמש השנים הקרובות תמורת סכום הנע בין 20 ל-25 מיליון שקלים.

על פי ההצעה, במידה והכל ילך כשורה בתום פרק הזמן המדובר, יקבל הרציקוביץ' 20 עד 25 מיליון שקלים נוספים תמורת המכירה הסופית של הקבוצה. במהלך חמש השנים כל אחד מקבוצת הניהול יוציא מכיסו מיליון דולר, שיושקעו בתקציב הקבוצה יחד עם עוד כ-25 מיליון שקלים מספונסרים ומכירת מנויים, דבר שיעמיד למכבי תקציב איתו תוכל להתמודד על כל התארים.

כאמור, בראש קבוצת הניהול יעמדו אלונה ברקת ומאיר שמיר, כששלושת השותפים הנוספים מסרבים להיחשף עד לחתימה על ההסכם. עם זאת, לוואלה! ספורט נודע כי בין היתר השמות שהוזכרו כמועמדים להשלים את קבוצת הניהול הם משפחות שטראוס, רקאנטי, ורטהיים ואריסון.

הבעיה היחידה בהצעה היא העובדה שלוני לא מעוניין לוותר על מכבי לחלוטין בתום חמש השנים, בעוד שזו הדרישה המרכזית של חברי קבוצת הניהול. מאיר שמיר, למשל, לא מוכן להיכנס לעסקה אלא אם יובטח לו שבתום פרק הזמן קבוצת הניהול תוכל לקנות את הקבוצה, ואילו אלונה ברקת, שידועה גם כחברה של הרציקוביץ', הבהירה כי לא תכנס לעסקה ללא שמיר.

מקורבים להנהלת מכבי טענו אתמול כי לוני ניסה לשכנע את ברקת להיכנס איתו לשותפות במכבי באופן פרטי, אך האחרונה סירבה והבהירה כי תכנס למכבי רק עם קבוצת הניהול המדוברת. עוד טוענים מקורבים לקבוצה כי חוסר היכולת הכלכלית של הרציקוביץ' להוציא כסף על הקבוצה בעונה הבאה, תביא לסגירת העסקה בתקופה הקרובה.

"קבוצת הניהול צפויה להכנס תוך חודשיים", אמרו אותם מקורבים לוואלה! ספורט. כמו כן, במקביל שומע הרציקוביץ' הצעות נוספות ולאחרונה אף דחה הצעה של 38 מיליון שקלים תמורת מכירת הקבוצה מקבוצת משקיעים מבלגיה.

המשטרה פשטה על בתים של אוהדי מכבי ת"א

לא רק מכבי ת"א ומכבי חיפה נמצאות בעיצומן של ההכנות לקראת המשחק הגדול ביניהן ביום ראשון, אלא גם משטרת ישראל. הבוקר (חמישי) החלה המשטרה לערוך פשיטות על בתי אוהדים של הצהובים במטרה למצוא אמל"ח, ועצרה ארבעה אוהדים שעוכבו לחקירות.

אחד מהאוהדים שנעצרו, ויקטור תשובה, אוהד מוכר ביציע של מכבי שעבר חוויה דומה גם לפני הדרבי התל אביבי, מאס בנוהל הפשיטות של המשטרה, שלדבריו "מחפשת לחמם את הגזרה לפני המשחק".

"אנשי המודיעין והבילוש של המשטרה לא מרפים ממני", סיפר תשובה לוואלה! ספורט. "לפני כל דרבי או משחק גדול מול חיפה או בית"ר הם מגיעים אליי הביתה ועושים לי בושות. גם היום לפנות בוקר הגיעו אליי וגם הפעם הם לא מצאו כלום. אני רואה בהתנהגות שלהם הטרדה אישית וזה נמאס לי כבר".

תשובה, שזומן לשיחת אזהרה בתחנת המשטרה ובסיומה שוחרר לביתו, בודק עם עורכי דין אופציה להגיש תביעה על הטרדה למח"ש. "הם פשוט עושים צחוק מעצמם", סיכם תשובה, "הם נופלים על כמה אוהדים מסכנים כדי להראות למפקדים שלהם ולתקשורת שהם עובדים ובסוף כולם ראו מה היה בדרבי".

במכבי החליטו הבוקר לסגור את תא התקשורת במתחם האימונים בקרית שלום במטרה להרחיק את העיתונאים מהמגרש בו מתאמנת הקבוצה. לעיתונאים יוקצה מקום אחר במתחם, רחוק יותר מכר הדשא, זאת במטרה שלא יוכלו לשמוע את הדברים אותם אומר המאמן אלי כהן לשחקניו במהלך האימון. ההחלטה התקבלה לאחר שאמש פורסמו בכלי התקשורת השונים סרטונים בהם נראה ונשמע אלי כהן צועק על שחקניו: "אתם נראים עייפים וזה נמאס עליי. מי שרוצה יכול ללכת הביתה כבר עכשיו. ככה אתם רוצים להראות נגד חיפה?".

אבנר טוויטו, מנהל הקבוצה, הגיב על העניין לוואלה! ספורט: "בעבר התקשורת ישב בפינה מרוחקת ללא תנאים, ומתוך כוונה לשתף פעולה עם העיתונאים ולקרב אותם לקבוצה עשינו להם תא מסודר עם מים ושמשיות. התקשורת ניצלה את זה ובעקבות הדברים שפורסמו אמש החלטנו להחזיר את העיתונאים למקום בו הם ישבו בעבר". עוד נמסר מהקבוצה כי סגירת האימונים לתקשורת בסופי שבוע תהפוך לנוהל קבוע, מתוך כוונה של המאמן לערוך תרגולים טקטיים ולתרגל את ההרכב הראשון, מבלי שיודלף לתקשורת.

מאמן הקבוצה, אלי כהן, שעדיין מתלבט לגבי ההרכב צפוי לתרגל הערב ומחר את ההרכב איתו יפתח מול חיפה. לאחר אימון הערב היום ימשיכו השחקנים את המסורת וייצאו פעם נוספת לארוחה במסעדתו של הקפטן אבי נמני. השחקנים יישבו באותם מקומות, יזמינו את אותה מנה מהתפריט וכל זאת למניעת מנחוס במשחק החשוב ביום ראשון.

הקבוצה תערער להתאחדות על העונש הכבד שספגה (30 אלף שקל) בעקבות זריקת רימון העשן מול מכבי הרצליה.

עדכון ראשון 23.11.06 10:54
עדכון אחרון 23.11.06 14:38

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully