וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מבוגר בחמש שנים ממה שטענתי"

עוזי דן

23.11.2006 / 11:22

כך הודה קרלוס אלברטו, שזכה ב-2003 עם ברזיל בגביע העולם לנוער. וגם, מיהו ריקרדו רוצ'ה החדש, ומי יהיה כדורגלן השנה באפריקה

קרלוס אלברטו, שזכה ב-2003 עם נבחרת ברזיל בגביע העולם לנוער, הושעה לשנה מכדורגל על ידי ההתאחדות הברזילאית אחרי שהודה כי זייף את גילו בחמש שנים, והוא כיום בן 28 ולא 23 כפי שחשבו. "העונש לא צודק כי הוא עשה את זה מתוך נחיצות, כדי שיוכל לשחק ולהתפרנס", אמר נציג קבוצתו, פיגוארנשה, בדיון המשמעתי.

הפרשה התפוצצה לפני שבועיים, עם פרסום בעיתון "פולהה דה סאו פאולו" כי קרלוס אלברטו אוליביירה ג'וניור נולד בדיוק חמש שנים לפני התאריך המופיע בתעודות שלו (24.1.1983). קבוצתו לא נענשה כי לא ידעה על כך דבר. גם בנבחרת הנוער לא היו מודעים לזיוף, ולפיכך סביר שברזיל לא תוענש על ידי פיפ"א.

השחקן עצמו, שלא נכח בדיון, אמר בראיון טלוויזיה: "בשנת 2000 אמרו לי שאני מספיק טוב להיות מקצוען, אבל בגיל 22 וחצי כבר מבוגר להתחיל קריירה, אז חבר שלי הציע לי להשיג לי מסמכים שאני צעיר יותר בחמש שנים. המשפחה שלי ענייה מאוד וזאת היתה ההזדמנות שלי לתת להם משהו. היינו רעבים. אני מודה שאני בן 28 היום ולא 23".

ריקארדו רוצ'ה שלא היכרתם

כשההתאחדות של קייפ ורדה, מדינת איים אפריקנית קטנה, הודיעה לפני כשבוע כי הברזילאי ריקארדו רוצ'ה ימונה למאמן הנבחרת, היה ברור לכולם כי מדובר במי שהיה בלם ריאל מדריד וחבר הנבחרת הברזילאית שזכתה בגביע העולם לפני תריסר שנים.

אבל אתמול הבהירה ההתאחדות כי המאמן הממונה אינו שחקן העבר, אלא ברזילאי אחר ששמו המלא ריקארדו קורדיירו רוצ'ה, מומחה לחינוך גופני שהומלץ על ידי בני קייפ ורדה המתגוררים בברזיל. ההבהרה באה אחרי שריקארדו רוצ'ה "המקורי" הופתע לשמוע מעיתונאי בברזיל כי חתם בנבחרת אפריקאית.

* פורסמו חמשת המועמדים הסופיים לתואר כדורגלן השנה באפריקה, פרס שיחולק ב-18 בינואר: סמואל אטו, דידייה דרוגבה, מייקל אסיין, נווקאנו קאנו ומוחמד אבו-טריקה המצרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully