וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סן ז'רמן לא שווה כלום"

יניב קובוביץ', פאריס

23.11.2006 / 10:19

"הפועל ת"א מפחדת ממנה רק בגלל השם שלה", אומרים בצרפת על הקבוצה שמדורגת במקום ה-14. המאמן לאקומב: "הפועל מדאיגה אותנו"

אם להסתכל על זה מהצד של הפועל תל אביב, ליצחק שום יש כל סיבה שבעולם להאמין כי הוא יכול להשיג תוצאה מפתיעה בפאריס הערב (חמישי). לא רק שסן ז'רמן נמצאת בתקופה גרועה, גי לאקומב נשמע כמו מאמן שמגשש בערפל.

"אנחנו לא יודעים הרבה על הפועל והופתענו לגלות שזו קבוצה טכנית, שיכולה להגיע להישגים", אמר אתמול לאקומב. "ארבעת השחקנים ההתקפיים שלה מדאיגים אותנו. יש שם את ברדה ומישהו מניגריה. האגף השמאלי של הקבוצה נראה מסוכן".

"אי אפשר להגיד שלהפועל יש סיכויים גדולים יותר, כמו שאי אפשר להגיד היום שלנו יש סיכויים טובים יותר", המשיך לאקומב. "בגלל המקום ממנו מגיעים הישראלים והאווירה באיזור שלהם, הם מנסים לייצג את ישראל דרך הכדורגל וזה מביא להם תוצאות טובות. הכדורגל בישראל בעלייה ואסור להקל ראש במשחק הזה".

סן ז'רמן, מאכזבת סדרתית, לא שוברת העונה את המסורת. היא ניצחה רק פעם אחת בחמשת מחזורי הליגה האחרונים ומדורגת במקום ה-14 בלבד בצרפת, רק חמש נקודות מעל לקו האדום.

"הפועל נזהרת מסן ז'רמן רק בגלל השם שלה"

"מדובר בגביע אופ"א והמשחק יהיה שונה ממשחק בליגה", טען לאקומב. "אני מקווה לנצח ושהקבוצה תצא לדרך חדשה. יש לנו את כוח הלחימה והרצון להשיג הישגים. אסור לשכוח שאוקזר הפסידה למכבי חיפה והיא במקום השמיני, לכאן מגיעה קבוצה מהמקום השני. יש לנו בעיה בהגנה וננסה לתקן את זה. רק תוצאות טובות יחזירו את האמון של הקהל".

החלוץ פייר אלן פראו, שנמצא בעיצומה של השעייה לחודשיים בליגה בגלל פגיעה ביריב, אמר: "אני שמח לשוב לשחק. הנמלים כבר מדגדגות לי ברגליים. אני חייב להוכיח את עצמי ולנסות לעזור לקבוצה. המשחק מול הפועל חשוב, אבל הוא לא חשוב יותר מכל משחק בליגה. אנחנו מאמינים שעוד אפשר לתקן את הדברים".

דומיניק סברק, כתב "לה פאריסיין", סיפר: "אף אחד היום, לא השחקנים ולא הקהל, מאמין בקבוצה. לא תמצא כאן אחד שחושב שהיא תנצח. הפועל נזהרת מסן ז'רמן רק בגלל השם שלה, אבל אין להם מה לפחד כי זאת קבוצה אפס שלא שווה כלום. כשסן ז'רמן טובה היא מפסידה וכשהיא גרועה היא מפסידה. יש אצל השחקנים בעיה מנטלית רצינית. חלקם לא מתאים למועדון ברמה כזאת. המוראל ירוד והמאמן תורם לחילוקי דעות בין השחקנים".

פאריס סן ז'רמן: מיקאל לנדרו, אדוארד סיסה, דוד רוזנהל, סילוון ארמנד, בוקארי דרמה, פאולו סזאר, יוסוף מולמבו, דוד הלבוייק, ג'רום רוטאן, פדרו פאולטה, פייר אלן פראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully