וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרטיזן בלגרד רק רוצים לעצור את ההידרדרות

אלי שווידלר

23.11.2006 / 10:00

עם הרכב התקפי והגנה חסרה, פרטיזן תסתפק בנקודה בבלומפילד מול מכבי חיפה. ככה זה במועדון שעדיין בטראומה ממכבי פתח תקוה

"למחוק את חרפת מכבי". באופן תיאורטי, אמירה זו צריכה להתאים לפרטיזן בלגרד, ככפפה ליד. באופן מעשי, האורחים חוששים שהמשימה הפעם עלולה להיות גדולה עליהם בכמה מידות. אמנם חלפה כבר יותר משנה, וגם מכבי היתה אז אחרת - מכבי פתח תקוה, אבל יום התבוסה הביתית 2:5 למשפחת לוזון בבלגרד סומן כתחילת ההידרדרות, אותה טרם הצליחו לבלום. אוהדים מתעבים את ההנהלה ומחרימים משחקים, המאמנים מתחלפים בקצב של מכבי הרצליה - ואין אור בקצה המנהרה. אופטימיות? זה הדבר האחרון שהקרינו המקורבים המלווים את קבוצת הפאר הסרבית, המצויה כיום באחת התקופות הקשות בתולדותיה.

אין ספק שפרטיזן תסתפק הערב (חמישי) בבלומפילד בנקודה. ההרכב הבעייתי שיעלה מול מכבי חיפה, חסר באופן מעשי מגן ימני, בגלל השעייתו של נמניה רניץ' ופציעתו של מילוויה צ'ירקוביץ'. ואם תוסיפו לכך את השוער איוויצה קראלי, שלמרות הכל צפוי לשחק אבל עם זריקות ופציעה בכתף שלא טופלה כראוי, את סימני השאלה סביב כושרו של איוואן טומיץ' הוותיק ואת היעדרו של הקפטן הקבוע אלברט נאדג' - תקבלו, פחות או יותר, את המושג לגבי מפלס החששות של הסרבים.

"שק של שערים כבר במחצית"

"אין ספק שבמצב הנוכחי מכבי חיפה טובה מפרטיזן ומועמדת ברורה לניצחון", הסביר אתמול אחד העיתונאים האורחים. "הסיכוי שלנו להפתיע תלוי בעיקר בכושרו של קראלי - טיפוס מוזר למדי, אבל שוער מצוין, ובעושה המשחק נבויסה מארינקוביץ' שהבקיע צמד נגד כרונינגן ומצוי בכושר מעולה. הוא גם אחראי על כל הבעיטות החופשיות של הקבוצה בקירבת הרחבה של היריב". החלוץ הניגרי המהיר אוביורה אודיטה החלים מהפציעה ויפתח, אבל בפרטיזן טוענים שהטכניקה הלקויה של אודיטה תקשה עליו ליצור מצבים מול שחקני ההגנה של חיפה.

את הנחירות ממסיבת העיתונאים של מאמן פרטיזן, מיודראג יישיץ', אפשר היה לשמוע גם בבלגרד. יישיץ', בתצוגת שיעמום כבירה, הסביר בפעם המי יודע כמה שיש לו מספיק חומר מצולם על חיפה, שהוא מעולם לא מתייחס להיסטוריה ופיזר ערפל סמיך סביב ההרכב שהעיתונאים הסרבים דיקלמו בעל-פה.

יישיץ' הכחיש שכינה את הגנת חיפה כ"חלשה מאוד" והבטיח להרבות לתקוף ולהבקיע. "בטח", גיחך קולגה סרבי, "בהרכב התקפי, עם שלושה שחקנים חסרים בהגנה, הוא יחזור לבלגרד עם שק מלא כבר במחצית". אם יישיץ' לא יצליח להעלות את פרטיזן לסיבוב הבא בגביע אופ"א ולהשאיר אותה באירופה גם באביב 2007, סביר להניח שעתידו לא יהיה שונה משני קודמיו שמחפשים עבודה עם מעמד מכובד של "מאמן העבר של פרטיזן בלגרד".

הרככב משוער: איוויצה קראלי, מילוש מיכאילוב, ננאד ג'ורג'וויץ', בראנימיר באייץ', מארקו לומיץ', איוואן טומיץ', מילאן סמילאניץ', בויאן זאייץ', נבויסה מארינקוביץ', ננאד מירוסלאבלייביץ', אוביורה אודיטה.

ריינג'רס יכולה לעלות הערב (עוזי דן )

במשחק השני הערב בבית של מכבי חיפה תתארח ריינג'רס אצל אוקזר. הסקוטים, שניצחו את הארטס ביום ראשון בליגה, מראים סימני התאוששות ואם יחזרו מצרפת עם נקודה או יותר הם יבטיחו את עלייתם לשלב הבא של גביע אופ"א.

בבית של הפועל תל אביב תארח ברומניה ראפיד בוקרשט את מלאדה בולסלב, כשהאינטרס של הקבוצה של יצחק שום הוא שהצ'כים ייקחו לפחות נקודה.

לא רק ריינג'רס אלא גם הקבוצות האנגליות מחזיקות בינתיים במאזן מושלם במפעל וכולן יכולות להבטיח הערב את הכרטיס לשלב הבא במידה שיחלצו הערב לפחות תוצאת תיקו. טוטנהאם תתארח למשחק חוץ קשה בגרמניה אצל לוורקוזן, בלקבורן תתארח אצל פיינורד ואילו ניוקאסל תארח את סלטה ויגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully