וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מתבכיין: זה לא פייר, שחקני ברמן גבוהים מדי

23.11.2006 / 9:06

התירוץ של ז'וזה מוריניו להפסד צ'לסי 1:0 בברמן: "יש להם חמישה שחקנים בגובה 1.98 מטר". בניטז: "יכול להיות שירכשו את ליברפול"

מכירים את זה שהולכים לשחק כדורגל בפארק, שמים שתי חולצות על הדשא וקובעים ש"כדור שנבעט למעלה מדי לא נחשב כי זה בגובה"? אז כך נשמע גם התירוץ של ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, אחרי ההפסד 1:0 בגרמניה לורדר ברמן. "נתקלנו בסיטואציות מסובכות מבחינתנו, כי יש להם ארבעה או חמישה שחקנים בגובה 1.98", אמר הפורטוגלי. "כשלקבוצה אחת יש כאלה שחקנים ולנו את באלאק, ג'ון טרי ודרוגבה, ברור שהם ישלטו בכדורי הגובה".

מוריניו התייחס לעצם ההפסד: "אני אף פעם לא אוהב להפסיד, אבל לפחות זה היה הפסד דחוק. זהו בית קשה מאוד, והעובדה שהבטחנו עליה היא הישג בפני עצמו". וכמובן שאי אפשר בלי קצת בכיות לשופט, הפעם על כדור חופשי שהעניק לברמן, ממנו הגיעה הקרן שהובילה לשער הניצחון של פר מרטסאקר. "הקוון היה שם כשפרינגס נפל, השופט היה 30 מטר מהכדור. אז למה השופט שרק אם הקוון לא הניף דגל?"

ברצלונה עשתה את שלה בניצחון 0:2 בסופיה על לבסקי, אבל כעת היא עם הגב לקיר. כל תוצאה מלבד ניצחון בקאמפ נואו בעוד שבועיים על ברמן תדיח את בארסה לגביע אופ"א. פרנק רייקארד לא מתרגש יותר מדי. "אני אופטימי לקראת המשחק הזה. אין לנו כעת אלטרנטיבות, אבל אני בטוח שנמצה את ההזדמנות שלנו בבית ונעלה. לא יכולנו לעשות שום דבר מלבד לנצח בבולגריה", אמר המאמן ההולנדי.

"ליברפול היא המועדון הבא שיירכש"

ליברפול ניצחה את איינדהובן 0:2 במשחק שלא קבע דבר מלבד המקום הראשון בבית ג'. ובהיעדר עניין, שיחת היום במועדון היא האפשרות שאחרי ווסטהאם, גם האדומים יירכשו בידי גורמים לא בריטיים. הדיבור כעת הוא על הבעלים של קבוצת ההוקי קרח מונטריאול קנדיינס, פרנק ג'ילט, וגם על קבוצת אנשי עסקים מדובאי. לפני המשחק אמר רפא בניטז, מאמן ליברפול: "נראה שליברפול היא המועדון הבא שיירכש. אני סומך על דירקטוריון הקבוצה שייקח את ההחלטה הנכונה".

אחרי ההתמודדות התייחס בניטז למשחק עצמו: "היה טוב לנצח. זה היה משחק שלא קל לנהל אותו, וחשוב היה לא להגיע למפגש מול גלאטאסריי בידיעה שאתה חייב שם את הניצחון. גם חשוב היה שסטיבן ג'רארד יבקיע".

אינטר ובאיירן הבטיחו את עלייתן מבית ב'. האיטלקים עשו את זה עם 0:1 קטן על ספורטינג ליסבון, הגרמנים סיימו ב-2:2 עם ספרטק מוסקבה. מאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, נשמע כמי שהוקל לו: "השחקנים עשו עבודה פנטסטית בכך שהצליחו לנצח שלושה משחקים רצופים אחרי שני הפסדים. ההפסד שלנו במשחק הזה הוא הפציעה של אוליבייה דאקור, שהוא שחקן חשוב".

פליקס מאגאת, מאמן באיירן, דווקא נשמע לא מרוצה, למרות שקבוצתו הייתה מבטיחה העפלה גם במקרה של הפסד: "השגנו נקודה אבל נתנו שתיים. אני אוהב את הצורה בה שיחקנו, ספרטק קבוצה חזקה במיוחד בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully