וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "זו לא הקבוצה של 2001"

לי בוץ

22.11.2006 / 21:18

אבוקסיס מתגעגע לעבר, וגם מאמן הפועל ת"א יצחק שום מתכונן לפ.ס.ז' הפגועה: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה". אבוטבול אמור לפתוח

הפועל ת"א ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם שלה בפאריז לקראת המשחק מול פ.ס.ז', במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א. אחרי שבבוקר קיבלו השחקנים שעות חופשיות וערכו סיור בעיר, מאוחר יותר, לפני האימון, נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמני שתי הקבוצות.

"מעמדי כמאמן לא חשוב כרגע, הכי חשוב לנו זה לנצח את המשחק מול הפועל", אמר מאמן סן ז'רמן גי לאקומב, שמגיע למשחק במצב מאוד לא אידיאלי מבחינתו, כשקבוצתו ממוקמת במקום ה-14 בטבלה לאחר הפסד במחזור הליגה האחרון לבורדו 2:0. "אוקזר הפסידה למכבי חיפה, שזו קבוצה מהמקום השמיני בליגה הישראלית, ואנחנו משחקים מול קבוצה מהמקום השני. הכדורגל הישראלי בעלייה ואסור לנו לזלזל במשחק. המשחק מולנו הוא ההזדמנות האחרונה של הפועל לעבור לשלב הבא, והם ייתנו את כל מה שיש להם".

"אנחנו לא יודעים הרבה על הפועל והופתענו לגלות שמדובר בקבוצה טכנית שיכולה להגיע להישגים", הוסיף לאקומב. "אני כן מודאג מארבעת התוקפים של הפועל ומהאגף השמאלי של הקבוצה, שנראה מסוכן".

מאמן האדומים, יצחק שום, לא מקל ראש ביריבה, אך מאמין שקבוצתו יכולה לחזור לישראל עם תוצאה טובה: "דווקא חיה פצועה מגיעה עם המוטיבציה הכי גבוהה, ואסור לנו לשכוח שהכדורגל הצרפתי הוא עדיין לא כמו הכדורגל הישראלי ושמדובר בקבוצת פאר. אנחנו חייבים נקודות כי בלי ניצחון או נקודה, הסיכויים שלנו להמשיך אפסיים, אבל ביום נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

"תכנית המשחק שלי היא לעצור את כל השחקנים של פ.ס.ז'. ולא רק את פאולטה", הוסיף שום. "פאריז ידועה במשחק הקבוצתי הטוב שלה, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים להוציא תוצאה טובה".

על פי האימונים האחרונים נראה כי שום ימשיך לתת את הקרדיט בהרכב לשי אבוטבול, שפתח וכבש מול מכבי נתניה בליגה. עלייתו של אבוטבול ב-11 הפותחים תשאיר על הספסל את טל חן, כשוואליד באדיר ישחק לצידו של חאבייר פאאס בהגנה. בדומה לפאאס, גם הקפטן יוסי אבוקסיס יחזור להרכב לאחר שנעדר ממשחק הליגה בשבת בשל הרחקה. בהתקפה צפוי שום להציב את איביזיטו אוגבונה במקומו של איבן יוליץ', שהציג יכולת חלשה מול נתניה.

"מצפה לנו משחק מאוד קשה מול קבוצה מצוינת", אמר המגן יגאל אנטבי. "מדובר באחת הקבוצות האטרקטיביות באירופה, שהיא גם שם גדול וגם מועדון גדול, ולמרות שהם בתקופה לא הכי טובה, יש להם שחקנים מצויינים. אם נפסיד זה יסיים את הסיפור שלנו באירופה, אבל אסור לנו לחשוב על זה".

יוסי אבוקסיס הוסיף ואמר ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל כי "הקור בפאריס רחוק מלהיות המינוס 17 של מוסקבה מ-2001, אבל זו גם לא הקבוצה של אותם ימים. יש לנו בעיות בסגל, כי דה ברונו פצוע ופאאס כנראה ירצה לעזוב בינואר. לגבי החשיבות שלי בקבוצה, אסור שבכדורגל המודרני קבוצה תהיה בנויה על שחקן אחד".

הרכב משוער: שביט אלימלך, תומר חליבה, חאבייר פאאס, ואליד באדיר, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, שי אבוטבול (טל חן), ברוך דגו, אליניב ברדה, סלים טועמה, איזיביטו אוגבונה.

הרכב משוער פאריס סן ז'רמן: מיקאל לנדרו, אדוארד סיסה, דוד רוזנהל, סילוון ארמנד, בוקארי דרמה, פאולו סזאר, יוסוף מולמבו, דוד הלבוייק, ג'רום רוטאן, פדרו פאולטה, פייר אלן פראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully