וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני תמיד מגיע אופטימי"

22.11.2006 / 18:14

מאמן חיפה רוני לוי מחפש ניצחון על פרטיזן (20:30, ערוץ 10) ומעדיף "לעשות חישובים אח"כ". דירסאו וסואן לא בסגל. רפאלוב מועמד להרכב

ברני ארדוב

מכבי חיפה קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ביום חמישי (20:45) מול פרטיזן בלגרד במחזור השלישי בשלב הבתים בגביע אופ"א. כזכור, מכבי חיפה השיגה עד היום ניצחון (על אוקזר) והפסד (לגלזגו ריינג'רס בסקוטלנד) וכרע היא מדורגת שנייה בבית א'. ניצחון ביתי על פרטיזן ישפר משמעותית את סיכוייהם של הירוקים לעלות שלב במפעל.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, העדיף להתרכז במשחק עצמו ולא לחשוב על ההשלכות שלו: "ניצחון יהווה יתרון משמעותי להמשך הדרך. יש תמיד קומבינציות, אבל תנו לי קודם כל להשיג את הניצחון ואז לחשוב עליהן". על היריבה הסרבית אמר לוי: "זו קבוצה טקטית עם שחקנים איכותיים שהייתה ראויה לניצחון על ליבורנו במחזור הקודם (1:1). אנחנו עומדים בפני משחק קשה מאוד". רוני לוי התבקש גם להתייחס לתקרית אלן מסודי ואמר: "מיצינו את הנושא הזה וזה לא ישפיע על המשחק מחר".

יניב קטן, שהצטרף ללוי במסיבת העיתונאים, אמר: "זה נכון שלא היו לנו תוצאות טובות בזמן האחרון, אבל הניצחון על הפועל פ"ת נתן לנו ביטחון. אני מקווה שתהיה המשכיות ושלא יהיו יותר ירידות".

כתבנו רומן רוזנבלט מוסיף כי הספקות שהיו בימים האחרונים בקשר לשיתופו של חאבייר דירסאו הסתיימו היום, כשהתברר שהקשר לא יהיה בסגל למשחק. גם מי שהיה אמור להחליפו בהרכב, עבאס סואן, פצוע ולא יכלל בסגל. כתוצאה מכך מסתמן שרביד גזל נמצא בדרך להרכב מול פרטיזן. אפשרות נוספת היא שגוסטבו בוקולי יפתח כקשר אחורי ובמקומו יעלה רוני לוי להרכב את מאור מליקסון או ליאור רפאלוב, שהרשים במשחק בשבת נגד הפועל פ"ת וצפוי לפתוח.

גם אלן מסודי תורגל אמש באימון וצפוי לפתוח אחרי המהומה שעורר הראיון בעיתון 'הארץ', בקבוצה היו לא מעט שחקנים שלא הופתעו מהדברים שאמר בראיון, והודו כי הדברים הללו לא חדשים עבורם והם ראו את הבאות כבר זמן מה. "ראינו עליו את הדברים הללו כבר מזמן", אמר שחקן בקבוצה, בהתייחס לטענות ששפך בראיון.

בכל מקרה, לפחות עד לאחר המשחק עם פרטיזן סוגיית מסודי ירדה מהפרק. לקראת המשחק עצמו, נותרו כ-100 כרטיסים שצפויים להימכר ב-24 השעות הקרובות. מכבי חיפה כדרכה מזה שנים נרתמה לעזרת הקהילה, והפעם 350 מילדי שדרות יהיו אורחי המועדון במשחק מחר ויזכו לאירוח מא' ועד ת'.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, רפאל אולארה, אדורם קייסי, חאווייר אנדרסון, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (שלומי ארבייטמן), אלן מסודי, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

הרכב משוער פרטיזן בלגרד: איוויצה קראלי, מילוש מיכאילוב, ננאד ג'ורג'וויץ', בראנימיר באייץ', מארקו לומיץ', איוואן טומיץ', מילאן סמילאניץ', בויאן זאייץ', נבויסה מארינקוביץ', ננאד מירוסלאבלייביץ', אוביורה אודיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully