וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירסאו לא ישחק מול פרטיזן

רומן רוזנבלט

22.11.2006 / 16:20

ההחלטה הסופית בנוגע לשיתופו של הקשר הפצוע נפלה לפני אימון הקבוצה, שתקיים מסיבת העיתונאים (17:00) לקראת המשחק בגביע אופ"א

מכבי חיפה תקיים הערב (רביעי) בשעה 17:00 את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק מול פרטיזן בלגרד, מחר (חמישי) בבלומפילד.

הקבוצה הסרבית נחתה בשעות הצהריים המוקדמות ותקיים גם היא אימון מסכם ומסיבת עיתונאים בבלומפילד. השאלה הגדולה של הערב הייתה לגבי שיתופו של הקשר חאבייר דירסאו במשחק מחר. ההחלטה התקבלה באימון הקבוצה, כאשר הצוות הרפואי החליט בשיתוף השחקן כי לא יוכל לפתוח במשחק מחר. מאז הפציעה לא התאמן דירסאו עם כדור, ולמרות ההטבה שחלה בהרגשתו, בקבוצה לא רצו להסתכן בהחמרת פציעתו לטווח הארוך, שכן מדובר בשחקן מפתח במערך של רוני לוי.

גם אלן מסודי תורגל אמש באימון וצפוי לפתוח אחרי המהומה שעורר הראיון בעיתון 'הארץ', בקבוצה היו לא מעט שחקנים שלא הופתעו מהדברים שאמר בראיון, והודו כי הדברים הללו לא חדשים עבורם והם ראו את הבאות כבר זמן מה. "ראינו עליו את הדברים הללו כבר מזמן", אמר שחקן בקבוצה, בהתייחס לטענות ששפך בראיון.

בכל מקרה, לפחות עד לאחר המשחק עם פרטיזן סוגיית מסודי ירדה מהפרק. לקראת המשחק עצמו, נותרו כ-100 כרטיסים שצפויים להימכר ב-24 השעות הקרובות. מכבי חיפה כדרכה מזה שנים נרתמה לעזרת הקהילה, והפעם 350 מילדי שדרות יהיו אורחי המועדון במשחק מחר ויזכו לאירוח מא' ועד ת'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully