וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם רוצה את שון רייט פיליפס

22.11.2006 / 15:26

המהפכה האיסלנדית שעברה על המועדון כבר נותנת אותותיה: מגנוסון מציע לצ'לסי 10 מיליון ליש"ט בעבור הקשר, שמשחק במשבצת של בניון

יוסי בניון צריך להיות מודאג? הרכישה הראשונה אותה מבקש לבצע מנג'ר ווסטהאם, אלן פארדיו, בעקבות מהפכת הרוכשים האיסלנדית, היא של שון רייט פיליפס, קשר הימני של צ'לסי.

היו"ר האיסלנדי הנכנס, אגרט מגנוסון (או בקיצור "אגי"), מתכוון להקציב לעניין 10 מיליון ליש"ט מתוך ה-20 אותם הוא מבטיח להוציא על חיזוק הקבוצה במועד חלון העברות הקרוב בינואר. "ברור לי שהמנג'ר ירצה להתחזק בינואר, ורק הוא יחליט במי הוא מעוניין".

פארדיו כבר נדחה על ידי צ'לסי בקיץ האחרון כשביקש לשאול את הקשר האנגלי בן ה-25, אבל בינתיים הרבה כסף זרם במועדון ואילו פיליפס, שנרכש לפני שנתיים ממנצ'סטר סיטי תמורת 21 מיליון ליש"ט, לא רואה דשא אצל מוריניו.

פארדיו חזר להדגיש כי כל סאגת העברת הבעלות סביב המועדון פגעה בפטישים, ועכשיו שסוף סוף נכנסו הבעלים החדשים מרגיש המנג'ר, שהודח מגביע אופ"א על ידי הקבוצה פאלרמו אחת משתי הקבוצות החזקות השנה באיטליה, כי ניתן לשוב למאבקים באירופה. "אין סיבה שלא ננסה להשיג כרטיס לאחד המפעלים האירופאים דרך ריצה טובה בגביע או בסיום חזק לליגה".

רוי קרול במרכז גמילה

רוי קרול, שוער הקבוצה התאשפז במרכז גמילה מאלכוהול והימורים והוא אמור להשתחרר היום (רביעי), וכבר מחר להצטרף לאימונים. עם או בלי קשר, פארדיו מתכוון להחתים את גאבור קיראלי, שוער קריסטל פאלאס כגיבוי לצפון אירי, שבנוסף סובל גם מפציעה בגב. כמו כן, היידן מולינס האריך את חוזהו ב-4 שנים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully