וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אתם נראים עייפים וזה נמאס עליי"

לי בוץ

22.11.2006 / 17:25

מאמן מכבי ת"א גער בשחקניו באימון, ארבעה ימים לפני המשחק מול חיפה. הקבוצה נקנסה ב-30 אלף ש"ח בעקבות התפרעות האוהדים

ארבעה ימים לפני המשחק עם מכבי חיפה, מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, נראה מאוד לא מרוצה מיכולת שחקניו באימונים. "אתם נראים עייפים וזה נמאס עליי", גער כהן בשחקניו במהלך משחקון פנימי. "אם אין לכם כוח, אתם יכולים ללכת הביתה כבר עכשיו. ככה אתם רוצים להיראות נגד חיפה?"

כהן המשיך לדרוש מהשחקנים להפעיל לחץ במרכז המגרש ולהילחם על כל כדור, כפי שהוא רוצה שיעשו ביום ראשון. על פי האימונים המאמן עדיין לא סגור על ה-11 שיפתחו מול חיפה, כשההתלבטות של כהן נובעת מהעובדה שאבי יחיאל חוזר לסגל לאחר שריצה עונש הרחקה מול מכבי הרצליה בשל כרטיסים צהובים. המאמן עדיין לא החליט האם להחזיר את יחיאל להרכב, להסיט את ליאור ז'אן בחזרה לקישור ולהוריד את ג'ובאני רוסו לספסל, או ללכת על הגישה של "הרכב מנצח לא מחליפים".

הקפטן אבי נמני ערך אימון מלא לאחר האימון הקל שערך אתמול למניעת עומס. ארז מסיקה ממשיך להגביר את האימונים האישיים.

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל קנס היום את מכבי ת"א ב-30 אלף שקלים בעקבות התפרעות האוהדים במשחק הניצחון 0:2 באיצטדיון העירוני בהרצליה. במקביל, ביקש בית הדין ממכבי ת"א לפרסם בקרב האוהדים כי אם מקרה כזה ישנה, ישקול בית הדין הענשת הקבוצה בקיום משחקים ללא קהל.

רוסו, כרגיל, במצב רוח טוב

ביום שאחרי ההודעה על עזיבתו של מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, לטובת קבוצת הכדורסל, הרוחות במכבי שקטות ובמועדון לא נראים מושפעים מהעניין. "לפחות עכשיו יהיו לנו כרטיסים לכדורסל", אמר ג'ובאני רוסו בתגובה לעזיבה של דריקס, ועוזר המאמן, ויקי פרץ, הוסיף: "זה מצער. שמעתי על זה והייתי קצת בהלם, אבל כמו שאלי ולוני אמרו - החיים ממשיכים. מכבי ת"א זו משפחה גדולה. בכל זאת לא בטוח שזה סופי והכל יכול להשתנות מהר מאוד. העזיבה לא משפיעה על השחקנים".

לגבי המשחק מול חיפה אמר פרץ: "זה אחד ממשחקי העונה שלנו, האווירה בקבוצה טובה נקווה שגם התוצאה תהיה טובה. תמיד הצהרנו שאנחנו רוצים להיות בצמרת, עכשיו שאנחנו שם אני מקווה שנישאר שם גם אחרי המשחק, שמהווה מבחן אופי עבורנו. התוצאות האחרונות מראות על היכולת שלנו, גם שאנחנו משחקים לא כל כך טוב אנחנו מנצחים וזה סימן טוב. במשחק הזה לא צריך לדרבן, וכמו שאני מכיר את השחקנים הם ישחקו הרבה יותר טוב מאשר מול הרצליה. אני לא חושב שאפשר לנצל את העובדה שחיפה באים אחרי אירופה, אני בטוח שהם יבואו מוכנים. למרות שעד עכשיו הם לא התחברו הם עדיין קבוצה גדולה"

רוסו הוסיף בקשר ליריבה הצפויה: "הייתי כמה שנים בחיפה, יש לי חברים שם וזכרונות מליגת האלופות, אבל זה מאחוריי. אנחנו משחקים כדורגל טוב, אבל חיפה יותר טובים מאיתנו. גם אם ננצח ביום ראשון אי אפשר לדבר על אליפות, על זה מדברים רק בסוף העונה. אני חושב שהיינו טובים גם נגד בית"ר וכפ"ס בתחילת העונה, פשוט לא היה לנו מזל". רוסו סיים באיחולי הצלחה לירוקים מול פרטיזן בלגרד (הסרבית): "אני מקווה שהם ינצחו אותם 0:5 או 0:6".

אחר הצהריים הזמינה מכבי תל אביב, ביוזמת ארגוני האוהדים "אולטראס מכבי" ו-"השחקן ה-12", את הנער דודו חדד משדרות למשחק מול מכבי חיפה, כאורח הכבוד של הקבוצה ושל האוהדים. זאת לאחר ביקורו של קפטן הקבוצה, אבי נמני, בבר המצווה של חדד. אוהדי הקבוצה קנו לחדד את הכרטיס למשחק וידאגו לו להסעה לבלומפילד ביום ראשון. בנוסף יוענקו לו במתנה חולצות, צעיפים, ואביזרי עידוד נוספים של הקבוצה. נמני ואלי דריקס, המנכ"ל היוצא של הקבוצה, היו אלה שהזמינו את הנער הנרגש למשחק בשיחת טלפון.

עדכון ראשון 22.11.06 13:25
עדכון אחרון 22.11.06 22:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully