וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'רלטון ובערוץ הספורט כועסים

22.11.2006 / 9:57

החלטת מועצת הכבלים והלווין לחייב שידור משחקים בודדים עוררה זעם. צ'רלטון: "זהו ניגוד אינטרסים". ערוץ הספורט: "סילוף המציאות"

בערוצים ספורט 1 וספורט 2 זועמים על החלטת מועצת הכבלים והלווין, כפי שפורסמה אתמול (שלישי). בערוצי הספורט החדשים טוענים כי ההחלטה אינה מאוזנת ותביא לפגיעה בערוצים החדשים ובציבור הצופים.

לדברי אדר זהבי, מנכ"ל ספורט 1 החלטת המועצה לחייב את הערוצים ספורט 1 וספורט 2 להעביר משחק מרכזי, מכל המפעלים, לערוץ ספורט בחבילה הבסיסית אינה הגיונית, תיצור ניגוד אינטרסים וספק אם תעמוד במבחן המשפטי.

כמו כן, לדברי זהבי המועצה חייבת לקבל החלטה גורפת ולפיה היא מאפשרת את פורמט השידורים החדש ללא צורך בהפעלת פורמט התשלום לפי צפיה, במקביל.

בערוצים ספורט 1 וספורט 2 מתכוונים להגיע לישיבת מועצת הכבלים והלווין שתתקיים ביום חמישי ולהבהיר את הסתייגויותם מההחלטה.

גם בערוץ הספורט כועסים על ההחלטה. מהערוץ נמסר: "ההודעה לעיתונות של יורם מוקדי היא לא יותר מסילוף המציאות. במידה וההחלטה הצינית אותה הוא מנסה להעביר- גביית תשלום נוסף עבור שידורי ספורט - אכן תעבור, זה יהיה המסמר האחרון בארון הקבורה של שידורי הספורט בחינם בישראל.

"מוקדי טוען בהודעתו לעיתונות שערוצי הבסיס לא ייפגעו, אולם בפועל אינו מגן בשום צורה על תכני הספורט המרכזיים כדוגמת ליגת האלופות, ספרדית, איטלקית, NBA, וכדורסל ישראלי, המצויים שם כיום ובחינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully