וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מכין מוריניו לבארסה?

עוזי דן

22.11.2006 / 9:39

בכדורגל האירופי מדברים על כך שצ'לסי תיתן את המשחק לברמן (21:45, ערוץ 5), בעוד בארסה תיאבק בלבסקי (5+). אפשרי? לך תדע

הציניים והפסימים בכדורגל האירופי - כרגע חלק נכבד מהם נמצא בקטאלוניה ובייחוד בברצלונה - מדברים על תיאוריית קונספירציה. על איך שצ'לסי תיתן את המשחק הערב לברמן, כדי שתיקו במחזור האחרון בקאמפ נואו יעלה את הגרמנים שלב במקום אלופת אירופה. על איך ז'וזה "אני אראה לך מה זה" מוריניו ינקום בפרנק "הג'נטלמן" רייקארד, ועל הדרך יסיר מהמשך הדרך יריבה פוטנציאלית מסוכנת.

שיהיה ברור, עד אתמול לא נמצא בשלושת המועדונים ולו אדם אחד שדיבר על הנושא. הכל לחשושים וספקולציות "מטורפות", הגדיר זאת עיתונאי אנגלי. אתמול מוריניו כבר לעג לרעיון כשאמר כי "אני מעולם לא נותן לאחרים לנצח אלא כשאני משחק נגד הילדים שלי, כי אני רוצה לראות אותם שמחים", אבל אוהדי ברצלונה מוכנים להאמין עליו ועל צ'לסי גם דברים גרועים בהרבה. בסופו של דבר, כבר היו תקדימים בהיסטוריה.

אולם כדי שכל זה יקרה, ברצלונה קודם כל צריכה לנצח הערב בסופיה את לבסקי. אם לא תיקח שלוש נקודות, תיאורטית היא יכולה להיות מודחת כבר הערב, ומעשית מצבה יהיה חמור מאוד והיא לא תהיה תלויה בעצמה. מה שבאמת חשוב כרגע עבור בארסה הוא להישאר תלויה בעצמה.

הרבה עבר על אלופת אירופה מאז המחזור הראשון בשלב הבתים, בו הביסה את לבסקי 0:5 במשחק מהנה. מאז היא לא ניצחה בצ'מפיונס, שלושה משחקניה ההתקפיים הבכירים נפצעו (סמואל אטו, חאווייר סאביולה וליאו מסי), ולמרות הצלחות בליגה - בה היא מובילה - מגיעה ברצלונה לבירה הבולגרית בחשש כבד.

איידור גודיונסן אמנם מוכיח את עצמו בליגה ורק במחזור האחרון כבש צמד, אבל החלוץ הכשיר היחיד שעומד לרשות רייקארד לא בדיוק מרשים כשהוא שומע את המנון ליגת האלופות לפני משחק. גם המגן הימני בלטי והקשר האחורי אדמילסון פצועים, אבל עם סגל כמו שיש לקטאלונים שום תירוץ לא יתקבל.

רייקארד בוודאי לא רוצה להיות המאמן של אלופת אירופה הראשונה שמודחת בשלב הבתים מאז הונהגה השיטה הנוכחית. גם שחקני הקבוצה לא צריכים שיחות מוטיווציה. "אנחנו משחקים על הכל. יהיה בלתי נתפש לראות את השלב הבא בלי ברצלונה", אמר אנדרס אינייסטה.

לבסקי, מנגד, אמנם טרם השיגה נקודה בשלב הבתים, אבל סנסציה הערב תשאיר אותה בתמונת המקום השלישי וגביע אופ"א. בשבת היא זכתה באליפות החורף הבולגרית, ובעל הבית של הקבוצה, טודור באטקוב, בטוח: "זה יהיה המשחק הכי טוב שלנו. יש לנו אפשרות נדירה לקלקל את החגיגה לאלופת אירופה".

לפי ההרכב והמערך שיעלה מוריניו הערב בברמן, הרי שהוא לא "נותן" את המשחק, אבל אצל מנג'ר צ'לסי אין לדעת. מי שלא ישחק, אחרי 35 משחקים רצופים בליגת האלופות מספטמבר 2003, הוא פרנק למפארד, שבמשחק הקודם ספג צהוב שלישי ויירצה עונש השעייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully