וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבריס פרננדז ייעדר בשבועות הקרובים

אסף שקד

22.11.2006 / 17:25

הצרפתי של בית"ר ירושלים סובל מפציעה בשריר התאומים. ברק יצחקי, שנפצע לפני חודש וחצי, תורגל בהרכב הראשון לצדו של פינטו

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) אימון נוסף במסגרת ההכנות למשחק הליגה הקרוב מול הפועל פ"ת ביום שבת הקרוב. בניגוד לאווירה המתוחה ששררה אתמול בבית וגן, היום נראו השחקנים מחויכים ואילו יוסי מזרחי קיים אימון טקטי ארוך מהרגיל במטרה להכין את השחקנים בצורה הטובה ביותר במשחק.

הצרפתי פבריס פרננדז סובל מפציעה בשריר התאומים, וייעדר לתקופה של כמה שבועות. הקשר הגנאי דרק בואטנג, שנפצע אתמול והיה חשש כי ייעדר מספר ימים מהאימונים, קיבל היום בתחילת האימון מספר טיפולים ולאחר מכן הצטרף לשאר חבריו והתאמן כרגיל. למרות החשש הקטן שהיה אתמול כי השחקן אולי יחמיץ את המשחק, היום התברר כי הוא יהיה כשיר במאת האחוזים למשחק ואף יפתח בהרכב של מזרחי.

מי שעשוי לעשות את חזרתו להרכב לאחר תקופה ארוכה של פציעה זהו השחקן הצעיר ברק יצחקי. כזכור, החלוץ נפצע מיד לאחר המשחק מול הכח ר"ג לפני חודש וחצי ומאז חזר בהדרגה לאימונים. במשחק האחרון מול מכבי פ"ת הוא כבר היה כשיר, אך במועדון העדיפו לתת לו עוד שבוע של אימונים לפני החזרה לסגל. לאחר ההפסד לפ"ת, החליט מזרחי במסגרת השינויים הרבים בהרכב, לנסות גם את השחקן והיום במהלך האימון הוא תורגל כחלוץ לצידו של ג'ואנו פינטו.

מה שכבר עתה ברור באופן סופי, הוא השינויים שיבצע המאמן בעמדת המגנים. גם היום במהלך האימון נותרו רוני גפני ועומרי אפק מחוץ לעמדה בה שיחקו עד כה, כשאת מקומם תפסו דוד אמסלם, בעמדת המגן השמאלי, ויואב זיו, בעמדת המגן הימני. אמסלם אגב, לא צבר ולו דקת משחק אחת בליגת העל העונה, והוא יאלץ להתמודד עם אלירן דנין, שתורגל גם הוא לסירוגין בהרכב במהלך האימון, על חולצת ההרכב. עומרי אפק תורגל אף במהלך האימון כקשר התקפי, אך הסיכויים כי אכן יפתח בעמדה זאת לא גבוהים.

כתבנו אוהד גרינוולד מוסיף כי אבי אלבק, מנהל השיווק היוצא של מכבי ת"א בכדורסל, שיוחלף על-ידי אלי דריקס, מועמד לעבוד בבית"ר ירושלים. אלבק: "הכל מבחינתי פתוח ויש לי מספר הצעות, עוד לא החלטתי לאן לפנות".

פביאני, תשתחרר קצת (משה בוקר, הארץ)

חלוצה הארגנטינאי של בית"ר ירושלים, כריסטיאן פביאני, זומן אתמול לשיחה עם ראשי הקבוצה. במועדון הסבירו לפביאני כי הנטייה היא לשחררו בחלון ההעברות הקרוב אולם יש לו עדיין אפשרות לשנות את ההחלטה וזאת אם ישפר את יכולתו ויוכיח ל[[יוסי מזרחי]] כי מקומו בבית"ר.

פביאני, ששמע כי הוא לא בתוכניות של מזרחי, יצא מאוכזב מאוד מהפגישה והבטיח כי יעשה את המקסימום כדי לנסות ולהרשים את המאמן.

בינתיים ממשיך מזרחי בחיפושים אחר קשר וחלוץ שיחזקו את הסגל. אתמול בוטלה האסיפה שתוכננה עם היו"ר ולדימיר שקלאר, לאחר שזה איחר וביקש לדחות אותה ביממה. למרות זאת ינסו היום במועדון לבטל את האסיפה המתוכננת על מנת שלא להלחיץ עוד יותר את השחקנים.

אבירם ברוכיאן, שבבית"ר מתכננים להעבירו למ.ס. אשדוד, מתנגד לעזוב את הבירה והצהיר כי גם אם לא ישחק הוא מעוניין לסיים את העונה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully