וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאריס סן ז'רמן בלחץ

דוד מרואני

22.11.2006 / 14:13

"האוהדים מחכים שנפסיד כדי לעשות את המוות", אומר ג'רום רוטאן לקראת המשחק עם הפועל ת"א. פרטיזן נחתה, תעלה עם שוער מחליף

יממה לפני שהוא מארח את הפועל תל אביב בגביע הטוטו לג'רום רוטאן, הקיצוני השמאלי של פאריס סן ז'רמן, לא חסרות בעיות. הקבוצה שלו מגרדת (מקום 14) את החלק התחתון של הטבלה, חבריו מתקשים לכבוש שערים וידיעות על מעמד מאמנו גיא לקומב ממלאות את העיתונים. למרות כל זה את רוטאן מטריד רק דבר אחד: "האוהדים מחכים לנו בסיבוב. הם רק מחכים שנפסיד עוד פעם כדי לעשות לנו את המוות", הוא הסביר אתמול, "אנשים מסתכלים עלינו בזכוכית מגדלת ורק מחכים לחתוך לנו בבשר החי. הם מצפים מאתנו לנצח ועוד בצורה משכנעת. אני מפחד לחשוב מה יקרה אם נפסיד להפועל".

על היריבה האדומה הוא שמע מהחברים שלו באוקזר ובתור אוהד שרוף של סן ז'רמן. הוא מתקשה לשכוח את ההפסד ב-1998 למכבי חיפה בגביע המחזיקות. "אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם הסיפור יחזור על עצמו", הוא אומר בייאוש, "אני מכיר את הפועל. דיברתי עם חברים שלי ששיחקו נגד מכבי חיפה והקרינו להם את הקלטת שבה חיפה הפסידה בליגה להפועל (2:0). זו קבוצה טובה, עם חוד מאוד מהיר, ואנחנו לא מתכננים להקל בה ראש לרגע".

למרות התוצאות הרעות מנסה רוטאן לנסות ולהסיט את האש ממאמנו. "טבעי כשיש תוצאות רעות, אז המאמן הוא זה שחוטף את כל האש. למרות שהיו בינינו עליות וירידות אני לא מאמין שהוא הבעיה. מאז שאני כאן התחלפו לפחות שלושה מאמנים וזה פשוט יותר מדי. זאת לא הדרך".

מה יהיה מול הקבוצה של יצחק שום? "זה יהיה משחק קשה מאוד", הוא משוכנע, "אין קבוצות קטנות בשלב הבתים. מדובר בקבוצה איכותית מאוד ונצטרך להגיע מרוכזים ולנצח, כי אין לנו ברירה אחרת. זה בידיים שלנו, אנחנו אשמים במצב של הקבוצה. זה כואב לדבר על זה, אבל אנחנו אלה צריכים להוציא אותה מהמצב הקשה שלה. עבדנו קשה כדי להגיע לאירופה ואסור לנו לתת לזה לברוח מהידיים".

עוזי דן מוסיף: "אם אני אחליף מאמן עכשיו אני אהיה מאוד פופולארי אצל האוהדים. יגידו שאני אמיץ, זה הכי קל, אבל עושים אותו רק אם בטוחים שזה יהיה לטובה. גי לאקומב הוא לא הבעיה", ניסה אתמול יו"ר סן ז'רמן, אלן קאיזק, להרגיע את המערכת.

לאקומב זועם על ערוץ הטלוויזיה קאנאל פלוס, עד לא מזמן הבעלים של הקבוצה, בעקבות ביקורת שהעביר את הקבוצה ואסר על כל השחקנים, פרט לקפטן פאולטה, להתראיין לערוץ.

"בפיגור של 1:0 הפסקנו לשחק", ניצל פאולטה את הבמה והעביר ביקורת על חבריו לאחר ההפסד 2:0 בתחילת השבוע לבורדו, "אני לא מבין איך חלק מהשחקנים לא נותנים את הכל לעיני 40 אלף צופים".

המאמן הצרפתי אמר לעיתון פראנס סואר: "יש לנו יותר עבודה פסיכולוגית לעשות מאשר בעיה של משחק. השחקנים צריכים להיות מאוחדים ונחושים ואני מקווה שכבר נגד הפועל ת"א זה ייראה".

קראלי בתפקיד דוידוביץ' (עוזי דן)

סאפט יאהיץ', השוער השלישי של פרטיזן בלגרד עשוי לעמוד מחר בשער קבוצתו מול מכבי חיפה בגביע אופ"א.

בדיקה שערך אתמול השוער הראשון, איבצ'ה קראלי, הראתה כי פציעתו בכתף רצינית וקלושים מאוד הסיכויים כי יוכל לשחק. המאמן מיודראג ייסיץ' לא מחזיק משוער המשנה של הקבוצה, דורדה פאנטיץ'. יאהיץ' הצעיר מעולם לא שיחק בגביעי אירופה והניסיון שלו מסתכם ב-5-4 משחקי ליגה.

"ראיתי את המשחק נגד אוקזר", סיפר אתמול הקשר מילאן סמילניץ', "חיפה שיחקה טוב מאוד ושמעתי שהאווירה במשחקים בישראל חמה. שיחקנו במריבור ובדרבי נגד הכוכב האדום כך שאנחנו לא מפחדים מהאווירה. ברור לנו כמה המשחק חשוב לחיפה, אבל גם אנחנו נלך על שלוש הנקודות".

ייסיץ' הזהיר את חניכיו בעיקר מיניב קטן ורוברטו קולאוטי. "חיפה קבוצה קשה וטובה, אבל אני אופטימי ובא לנצח, אם כי לא אהיה מאוד מאוכזב מתיקו", אמר ייסיץ'. המאמן הסרבי סיפר כי התייעץ עם ליופקו פטרוביץ', המאמן הסרבי של ליטקס לובץ', שהפסידה לאלופה הישראלית בסיבוב הראשון. פרטיזן נחתה בשעות הצהריים בישראל, ותקיים הערב מסיבת עיתונאים בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully