וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דריקס אדם מבריק"

משה בוקר ודוד מרואני

22.11.2006 / 7:59

פדרמן מפרגן למנהל השיווק החדש שלו: "לא מעניין אותי מה חושבים עליו הפרחחים מהכדורגל". לוני: "חיכיתי לאנשים כמו משפחת ברקת"

לפני שלושה שבועות, כאשר הואץ המו"מ בין הבעלים של מכבי ת"א, [[לוני הרציקוביץ']], לבין אלונה ברקת, שצפויה להיכנס כשותפה במועדון, הבין המנכ"ל [[אלי דריקס]] כי הוא צריך למצוא לעצמו מקום עבודה חדש. הנחת העבודה שלו היתה שהמבנה הניהולי במועדון ישתנה.

מי שנרתם לעזרה הוא [[דייויד פדרמן]], מבעלי מכבי ת"א בכדורסל, שפנה לדריקס והציע לו את תפקיד מנהל השיווק. דריקס נפגש עם הרציקוביץ', שטח בפניו את ההצעה שקיבל מקבוצת הכדורסל, ואמר כי לאור כוונתו למכור את המועדון או להכניס שותפים, הוא מעדיף לקבל את ההצעה של פדרמן. הרציקוביץ' נתן את ברכת הדרך וסוכם כי דריקס יעזוב בחודש ינואר, אחרי חמש שנים בתפקיד.

"פניתי ללוני", סיפר אתמול דריקס, "אמרתי לו שאין לי עוד כוחות להמשיך בקבוצת הכדורגל, הסברתי לו כי אני עובד לבד סביב השעון, ולכן אני רוצה לחפש לי משהו אחר. השיחה היתה טובה, לוני הבין אותי. אם הוא לא היה נותן לי את ברכת הדרך, לא הייתי עוזב. הרגשתי שבתפקיד בכדורסל יש אתגר חדש והערכה של אנשים שיש להם ניסיון וניהול בספורט".

דריקס, שלא נחשב למנכ"ל מוערך, זוכה למחמאות מהבוס החדש שלו. "התדמית שלו לא מעניינת אותי", אמר פדרמן, "לא מעניין אותי מה חושבים עליו כמה פרחחים מעולם הכדורגל, אני יודע שלקחתי אדם מבריק עם ניסיון ויכולות בתחום השיווק. אחרי הרבה שנים בתפקיד לא קל ובאווירה לא הכי טובה, הוא צריך היה לעשות את המהלך הזה. הצעתי לו את התפקיד בגלל שאני מעריך אותו. מה שהוא עשה במכבי ת"א בשנים האחרונות זה פלא פלאים. אלי הצליח להחזיק את מכבי ת"א מעל המים במשך שנים".

פדרמן, שפנה להרציקוביץ' לפני שהציע את התפקיד לדריקס, הוסיף: "הולכים להיות שינויים במכבי ת"א כדורגל, לוני לא יישאר שם לבד. העתיד מבחינת דריקס לא היה ברור, יש לו אשה וילדים שהוא צריך לפרנס והיה חשוב לו למצוא בית חדש. הוא עשה מעשה נבון למען העתיד שלו".

דריקס טוען כי לעזיבתו אין קשר למאבק האישי שלו עם דוברת המועדון, טלי ליבוביץ', או לאפשרות שאבי נמני ימונה בתום העונה לתפקיד בכיר. "כל הדיבורים על כך שברחתי הם קשקוש", הוא הבהיר, "לנמני ולליבוביץ' אין קשר לכך. אם הייתי יודע בוודאות שלוני נשאר עוד זמן רב, לא הייתי עוזב". למרות דבריו, גורמים בקבוצה מעריכים כי ליחסיו העכורים עם נמני היו חלק בהחלטה.

נמני עשוי להתמנות למנכ"ל

הרציקוביץ' עצמו הבהיר שלנמני ולליבוביץ' אין קשר להחלטה, והוסיף: "מבחינתי דריקס לא עוזב את מכבי, הוא רק עובר לכדורסל ונשאר בבית. זה בא ביוזמתו ואני מפרגן לו. לא קל לשבת במקום שנקרא מכבי ת"א. הוא פשוט נשחק ורצה להיות עם המשפחה והילדים".

הרציקוביץ' לא מתכוון בשלב זה למנות מנכ"ל, מתוך הנחה שההסכם עם אלונה ברקת, אשתו של איש ההיי-טק אלי ברקת, ייחתם בקרוב ובמסגרתו ימונה לתפקיד אדם מטעמה. שני הצדדים כבר הגיעו להבנות ועורכי הדין שלהם עובדים עתה על ניסוח ההסכם, במסגרתו תיכנס ברקת לקבוצה בסוף העונה. "הפעם מדובר במשקיעים ראויים. לכאלה אנשים המתנתי הרבה זמן", אמר הרציקוביץ'. פדרמן הוסיף בנושא: "מכל הפרסומים על אנשי עסקים שנכנסים למכבי, משפחת ברקת זה הדבר היחיד שנכון".

בגלל המו"מ עם ברקת, לא ייקח עתה הרציקוביץ' שום התחייבות כספית מעבר לעונה הנוכחית. ברקת כבר קיבלה פירוט מלא לגבי חובותיה של מכבי ת"א ושמעה גם כי לנמני יש חוזה רק עד תום העונה. אם העסקה עם ברקת אכן תתממש, היא תקבל את ההחלטה לגבי עתידו של נמני. אם הרציקוביץ' ימשיך לשלוט בקבוצה, עשוי נמני להתמנות למנכ"ל במקום דריקס. בינתיים מי שימלא את התפקיד הוא מנכ"ל הכספים של הרציקוביץ', בני רחמנים. נמני עשוי לסייע בניהול השוטף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully