וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א טיילה בהוד השרון

רמי היפש

21.11.2006 / 22:08

כ-400 צופים ראו ניצחון 0:3 של הצהובים על הוד השרון בקרב הצמרת בין הבלתי מנוצחות. במשחקים האחרים לא היו הפתעות

התפאורה למשחק בין הבלתי מנוצחות של ליגת הכדורעף הישראלית, מכבי הוד השרון ומכבי תל אביב, היתה חגיגית במיוחד. כ-400 צופים התאספו באולם הקטן במוסינזון, החנו בצפיפות ליד שלוותה וחזו בילדות מעודדות ומופע לייזרים קצר. הכל היה מושלם. חוץ מעובדה אחת המארחת שכחה להופיע למשחק.

זה לא שמכבי הוד השרון לא היתה באולם. שחקניה הגיעו, שיחקו וניסו, אבל מכבי תל אביב פשוט היתה טובה יותר. החסימה של הקבוצה וההתקפה בהנהגת הברזילאי אלכס דמאי היתה יעילה וקטלנית, וההגנה היתה בכל מקום. מכבי תל אביב פתחה אתמול (שלישי) יתרון של נקודה בראש הטבלה אחרי שניצחה 0:3 חלק (20:25, 17:25, 18:25).

"הם היו היום טובים מדי", הודו בהוד השרון והחלו להתכונן למפגשים הבאים. דווקא המאמן המנצח, זוהר בר נצר, היה מאופק: "יש לי שחקנים גבוהים והחסימה שלי היתה טובה היום, אבל יש לי גם קבוצה צעירה מאוד ומוקדם לדבר על תארים".

במשחקים האחרים לא היו הפתעות. האלופה עירוני קרית אתא התאוששה משני הפסדים רצופים מול האחרונה רמת השרון וניצחה 0:3, הפועל מטה אשר גברה על הפועל המעפיל 0:3. מכבי ארזים רעננה ניצחה בדרבי את הפועל כפר סבא 1:3. חצור/אשדוד ניצחה את עילבון 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully