וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאווה

גיל קדרון

22.11.2006 / 12:13

עונת ה-NBA התחילה בסערה, וזה בדיוק הזמן לחזרת מצעד הגאווה של וואלה! ספורט, שמדרג את קבוצות הליגה. בלי הפגנות, כן?

עונת ה-NBA ל-2006/7 התחילה בסערה ועם תופעות מוזרות ביותר, שכוללות נמושות במרומי הטבלה וענקיות בתחתית. זה בדיוק הזמן להחזיר את "דירוג העוצמה", שידוע בוואלה! ספורט כ"מצעד הגאווה". אז יאללה, בואו נתחיל כבר, לפני שיגיעו כל המפגינים.

החמישייה הפותחת

1. סן אנטוניו, מאזן 2:9

הג'אז הם אולי הלהיט של הליגה, אבל הספרס הם כאן כדי להישאר, ואם השתיים ייפגשו מחר, את הכסף שלי אשים על סן אנטוניו. רוב הקרדיט מגיע לטים דאנקן, שאחרי עונה של 18 נקודות ב-48 אחוזים מהשדה, רושם בינתיים ממוצע של 23 נקודות ב-57 אחוזים מהשדה.

2. יוטה ג'אז, מאזן 1:10

עושה רושם שלתקשורת הספורט באמריקה תהיה עוד הזדמנות לכפר על העוול הגדול שעשו למאמן ג'רי סלואן, שמעולם לא קיבל את תואר מאמן העונה. ולמי ששכח, הפתיחה הרצחנית של הג'אז הגיעה בחציה הראשון עם אנדריי קירילנקו בכושר נוראי, ובחציה השני עם אנדריי קירילנקו כצופה מן הצד.

3. דאלאס מאבריקס, 4:7

כמה ארוכה עונת NBA? אלופת המערב נראתה בקנטים אחרי פתיחה של 4:0, ועוד לא סיימנו את נובמבר, וכבר היא נראית חזקה כתמיד. מצד שני, כל הניצחונות הללו הגיעו מול קבוצות במאזן שלילי.

4. קליבלנד קאבלירס, 3:7

הפרשים של לברון ג'יימס עומדים בראש המזרח, בעיקר בזכות שהמלך מוליך את קבוצתו בנקודות (28.6), אסיסטים (6.2), אחוזים מהשדה (48.7) ומהשלוש (42.1) וחטיפות (1.6). אבל גם קליבלנד, מלבד סן אנטוניו, גברה רק על קבוצות במאזן שלילי.

5. ל.א לייקרס, 3:8

החודשיים הראשונים של העונה סידרו ללייקרס כמעט אך ורק משחקי בית, אז צפו להמשך המומנטום החיובי. הכושר הנפלא של למאר אודום, והאגרסיביות שלו צפויים להמשיך. קובי, מצדו, אחרי שהמטיר 40 על הקליפרס, מראה שהוא כבר הסיר את כל החלודה.

מקום טוב באמצע

6. ל.א קליפרס, 3:6

הקבוצה האדומה של LA ניצחה את כל ששת משחקיה בבית, והפסידה את שלושת היחידים ששיחקה בחוץ, כהמשך ישיר לעונה שעברה, אז החזיקה במאזן 21:20 מחוץ לבית. כדאי לקחת זאת בחשבון לפני שמסמנים אותם כמועמדים לאליפות.

7. יוסטון רוקטס, 4:7

יאו מינג (26 ו-10) הוא לא רק הסנטר הטוב בליגה, אלא גם המנהיג של הרוקטס. כמעט כל התקפה עוברת דרכו, טימאק מוותר עבורו על זריקות, ובצדק. הענק הסיני אגרסיבי וממוקד מתמיד (10 טיולים לקו למשחק, שיא קריירה, עם 86.2 אחוזים מהקו, עוד שיא קריירה). כל שנותר לו הוא למצוא דרך למנוע את דליפת היתרונות ממנה סובלים הטילים.

8. ניו אורלינס/אוקלהומה סיטי הורנטס, 3:8

העתיד של הצרעות כבר כאן, וזו הסיבה שהבעלים ג'ורג' שין היה מוכן לשלם כל כך הרבה כסף לפז'ה סטויאקוביץ', טייסון צ'נדלר ובובי ג'קסון. לא כי הם שחקנים כל כך טובים, אלא כי כריס פול, למרות 19 ו-9 אסיסטים ומנהיגות מרשימה לילד בן 21, צריך קצת עזרה.

9. גולדן סטייט ווריורס, 4:7

דון נלסון עושה זאת שוב. הרכבים משוגעים, חילופים מפתיעים, ושחקנים שעולים לפתע לגדולה, כמו מונטה אליס (19 למשחק), אנדריס ביידרינס (9 נקודות, 9 ריבאונדים ו-73 אחוזים מהשדה!) ומיקאל פייטרוס (15 ו-6 קרשים). וזה כשבארון דייויס וג'ייסון ריצ'ארדסון פצועים ברמות כאלה ואחרות.

10. אורלנדו מג'יק, 4:7

שני משחקים רצופים של יותר מ-20 נקודות ו-20 ריבאונדים לדוויט הווארד, והילד הקתולי מפלורידה כבר רשום כמוביל בכדורים חוזרים עד סוף העשור. וכל עוד גרנט היל בריא, פלייאוף היא ממש לא מילה גסה.

11. סקרמנטו קינגס, 4:5

האנשים השנואים ביותר בתבל נכון לרגע זה הם אלה שבחרו בסיבובים האחרונים של הפנטסי דראפט את קווין מרטין. הילד מעמיד את השורה הבאה: 24 נקודות ב-54 אחוזים מהשדה, 43 מהשלוש ו-94 מהעונשין, 5 לוחות ו-2 חטיפות בממוצע.

12. דנבר נאגטס, 4:5

בעונה שעברה הנאגטס היו במאזן 6:19 בלי קניון מרטין, אז קשה לנחש איך תשפיע הפציעה שלו לעונה כולה על הקבוצה. ובלי ששמנו לב כרמלו אנתוני ממשיך את כושרו המצוין מאליפות העולם ומוביל את טבלת הקלעים עם 31 נקודות למשחק.

13. פיניקס סאנס, 6:4

זה עדיין לא ניכר במאזן, אבל השמשות מתחילים לתפוס כיוון. אמארה סטודמאייר כבר לא סימן שאלה, ליאנדרו בארבוסה צריך להיות השחקן השישי של העונה, וברגע שבוריס דיאו יוריד כמה קילוגרמים ויתרגל לתפקידו החדש - יחזרו החיוכים לעמק אריזונה.

14. ניו ג'רזי נטס, 5:5

ג'ייסון קיד משחק כמו ילד בן 25 ולא כמו קשיש בן 34, וינס קרטר מחמם כצפוי את הידית בעונת חוזה מפלצתית, ננאד קרסטיץ' תוקע יתד בליגה, ועכשיו שריצ'ארד ג'פרסון חזר מפציעה המאזן בדרכו מעלה.

15. דטרויט פיסטונס, 5:6

בעונה שעברה הבוכנות דורגו במקום הראשון באחוזי שלוש של היריבה, ובמקום השלישי בנקודות שספגו. העונה? כל הנתונים ההגנתיים לא יותר מבינוניים. מכונית הישר ממוטאון תוגרל בין הפותרים נכונה: מה נשתנה מהעונה שעברה?

16. אינדיאנה פייסרס, 5:6

באינדיניאפוליס קיוו סוף סוף לעונה רגועה אחרי תום עידן רון ארטסט, אבל אז הגיע לו סטיבן ג'קסון וירה בקלפים (למרות שכיוון לשמיים). הכושר הירוד של ג'רמיין אוניל (16 ו-9) ודני גריינג'ר (11 ו-4) גם לא עוזרים יותר מדי.

17. מיאמי היט, 6:4

מבחן אש לדווין וויד: MVP של הגמר זה מרשים, אבל בואו נראה אותו סוחב את ההיט קדימה בלי שאקיל אוניל בחודשיים הקרובים. בפלורידה מקווים שהקיץ העמוס לא ישחוק אותו, ומתפללים שהניתוח בברכו של שאק לא ימנע ממנו להיות מפלצת בפלייאוף.

18. וושינגטון וויזארדס, 6:4

חוסר היציבות של גילברט ארינס מעלה ומוריד את המכשפים. שלושה משחקים בהם קלע מעל 40 הסתיימו בניצחון, וכשהוא קלע מתחת המאזן הוא רק 6:1. אבל בבירה יכולים לסמוך על הגארד הסופרסטאר, אחרי משחק חלש השבוע הוא הגיע שעתיים לפני המשחק לאולם כדי לזרוק 250 פעם מהשלוש, ואז קבר 7 מ-11 מאחורי הקשת על הראש של הקאבס.

19. אטלנטה הוקס, 4:4

הלהיט של הליגה בשבוע הראשון. אבל ההוקס נרגעו קצת עם שלושה הפסדי בית רצופים, כולם במאני טיים (שניים בהארכה ואחד בשתי נקודות). סביר להניח שלא תשמעו יותר אף אחד מנסח משפט אחד בו נמצאים ג'ו ג'ונסון והמילה MVP. עם כל הכבוד. ויש כבוד.

20. שיקגו בולס, 8:3

לפני שמפעילים את האזעקות, כדאי לזכור שמאז הפרישה של ג'ורדן, הבולס סובלים באופן קבוע במהלך המסע המערבי שיוצא לדרך כל נובמבר בגלל הקרקס שמגיע העירה. כמו כן, סקוט סקיילס רגיל להתחיל את העונות לאט ולסיים אותן חזק. כולנו ידענו שההתקפה לא תהיה יציבה, אבל גם ההגנה בינתיים חסרת ברק.

נלחמים נגד הירידה

21. פילדלפיה 76', 6:4

מו צ'יקס הוריד את הממוצעים של כריס וובר ל-10 נקודות ו-8 כדורים חוזרים, שניהם שיאים שליליים, אבל עושה רושם ששיפר את ההגנה. אלן אייברסון בחר במפתיע לגבות את חברו ואמר שוובר הוא "השומר הטוב ביותר שלנו בפוסט". CWebb עצמו טען שמעולם לא ראה כל כך מעט מגרש. צ'יקס בתגובה: לפני 15 שנה גם אני יכולתי לשחק 40 דקות. בקיצור, אין הרבה אהבה בעיר האחווה.

22. סיאטל סופרסוניקס, 7:5

ריי אלן ורשארד לואיס שוב עושים את העבודה, אבל לוק רידנאוור וכריס ווילקוקס באים לעבודה רק פעם ביומיים. בו בזמן, מעל למועדון מרחפת אופציית המעבר, והשכנה מפורטלנד מראה סימני שיפור. לא נעים

23. פורטלנד טריילבלייזרס, 7:5

זק רנדולף חזר לכושר מימי טרום המיליונים, וכעת הוא קובר 26 וקולט 11. ברגע שהרוקי ברנדון רוי יחזור מהפציעה שלו בעקב, יהיה מה לראות ברוז גארדן.

24. בוסטון סלטיקס, 6:4

ביל סימונס מפייג'2 של אתר ESPN.com ממשיך בקמפיין שקורא לפיטוריו של של דוק ריברס. ולאור ההתפרקויות המנטליות והבלגאן ברבע הרביעי, קשה לחשוב על סיבות לא להסכים איתו.

25. מילווקי באקס, 8:3

הפתיחה הטובה משכחה כבר מזמן, ובמילווקי סופרים את הימים עד לחזרתם של בובי סימונס וצ'רלי וילנואבה, כי מייקל רד אחד, לא משנה כמה יפציץ, לא יספיק לאורך זמן.

26. ניו יורק ניקס, 8:4

כל הבדיחות וכל ההתחכמויות על הניקס כבר נאמרו מזמן. כל מה שנשאר זו קבוצה רכה ומפוררת, ונשיא/מאמן שיודע שימיו בליגה הזו ספורים.

27. מינסוטה טימברוולבס, 6:3

לפני העונה דיברו במיני על חזרה לפלייאוף, אבל כעת מתלוננים שחקנים על הצורך בשלושה כדורים כדי לספק את כל האגואיסטים בקבוצה. רחמים על קווין גארנט.

28. שארלוט בובקאטס, 8:2

הנה המועמד המוביל נכון לרגע זה לתואר שחקן ההגנה של השנה: אמקה אוקפור, שמוריד 12 כדורים חוזרים, חוטף 1.2 וחוסם 4.1, כולל 6 במחצית הראשונה מול דאלאס, ו-8 במשחק כולו. זה גם די נחמד שהוא מוסיף 20 נקודות ב-57 אחוזים מהשדה, לא? והעיקר שכולם מדברים על אדם מוריסון.

29. טורונטו ראפטורס, 8:2

אחרי חמש שנים של ניצחונות בלתי פוסקים, אנתוני פארקר מתחיל לראות שהחיים בלי צהוב לא תמיד ורודים יותר. והוא ימשיך להפסיד עוד לא מעט פעמים אם ההגנה של הראפטורס תספוג 105 נקודות בממוצע (מקום 29 בליגה) ב-48 אחוזים מהשדה (מקום 27).

30. ממפיס גריזליס, 9:2

אז כמה טוב פאו גאסול, את זה כבר כולם יודעים. אבל אל תצפו שיחזור ויציל את העונה של הדובים, כי סביר להניח שעד ינואר הסיכויים לפלייאוף ייעלמו, וג'רי ווסט יעדיף להפסיד כמה שיותר, הכל כדי להעלות את הסיכויים לבחור ראשון בדראפט 2007 את גרג אודן, שיחד עם פאו ייצור את אחד מצמדי הגבוהים הטובים בליגה, אם לא הטוב שבהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully