וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלדיני יפרוש בסוף העונה

21.11.2006 / 17:54

עכשיו זה נראה רשמי, קפטן מילאן יתלה את הנעליים בגיל 39: "לא קל להתאמן עם ברכיים גמורות". וגם: פלאטיני נגד טוטי

קפטן מילאן, פאולו מאלדיני, יפרוש בסוף העונה. הסמל של הרוסונרי, שהעביר 23 עונות בהגנת הקבוצה (שיא איטלקי), יחגוג יום הולדת 39 בשנה הבאה, מה שהופך את הבעיות בברך שלא עוזבות אותו, לטורדניות ביותר. "דברים לא מסתדרים", אמר הקפטן למקורביו, לפי הקוריירה דלה ספורט. "שתי הברכיים גמורות וזה לא קל להתאמן ככה".

המגן הוותיק רשם 591 הופעות בסרייה A, וחגג 7 אליפויות במדי המועדון. גם באזורי שבר מאלדיני שיא, כשרשם 126 הופעות. מאלדיני עדיין לא החליט מה יעשה לכשיתלה את הנעליים, אבל לא נראה שיחקה את אביו, ויתחיל קריירת אימון.

פלאטיני: "להשעות את טוטי"

מישל פלאטיני יוצא נגד פרנצ'סקו טוטי. הצרפתי האגדי, שנחשב למועמד בכיר לתפקיד נשיא אופ"א החדש, לא אוהב את סירובו של קשר רומא לקריאה לנבחרת. "טוטי כדורגלן נהדר, אבל כשהוא מוזמן לנבחרת עליו להתייצב", אמר פלאטיני היום (שלישי), "במידה ולא, יש להשעות אותו משני משחקים, לפי החוק הבינלאומי". טוטי הודיע בזמנו למאמן הנבחרת רוברטו דונדוני, כי ישחק רק ברומא וזאת על מנת למנוע עומס על העקב הפגוע.

סקולס שוקל לחזור לנבחרת

לעומת זאת, באנגליה, פול סקולס שוקל לחזור בו מהודעת הפרישה מהנבחרת. הג'ינג'י בן ה-31 של מנצ'סטר יונייטד, שעזב את הנבחרת אחרי יורו 2004, נקרא כבר פעמיים לדגל על ידי המנג'ר סטיב מקלארן, אך בינתיים השיב בשלילה. "הסירוב הוא לא חד משמעי", הגיב סקולס לקריאת המנג'ר, "זה מחמיא, אבל בבסיס אני מעדיף שלא לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully