וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נתנו לי צ'אנס"

22.11.2006 / 11:00

יוריצה גולמאץ מתוסכל, אחרי ההפסד של הפועל ירושלים, 88:87 לאוסטנד: "איך אפשר להציג יכולת כששחקן עולה ויורד אחרי דקה"?

הפועל ירושלים אירחה אתמול (שלישי) את אוסטנד, אלופת בלגיה, במסגרת המחזור הרביעי של גביע יול"ב ונחלה הפסד בית מרגיז 88:87. החניכים של דן שמיר לא הצליחו לייצר מומנטום רציני וכל פעם כשהצליחו לקזז קצת מהיתרון הבלגי, נקלעו לחולשה, שהחזירה את היתרון של הבלגים.

האדומים הגיעו למשחק אחרי ניצחון בליגה על אליצור אשקלון. אבל מה שמספיק לחניכים של שמיר בליגת העל בישראל, רחוק מלהיות משביע רצון באירופה, או יותר נכון מול אוסטנד.

אצל הבלגים סערו הרוחות בימים האחרונים לאחר שהקבוצה פיטרה את המאמן, מיכאל יובלין, ימים ספורים לפני המשחק כשמבקומו מונה עוזרו, אומברטו באדיולי. האחרון לא הספיק להכיר את הקבוצה ממלחה לעומק, אבל נראה שזה לא ממש הפריע לשחקנים שלו שבאו מפוקסים למשחק. רשאד רייט ואלביר אובצ'ינה עם משחק מצוין הובילו את האורחים לניצחון מתוק על ירושלים המתפוררת, שהתרחקה כרגע מתמונת העלייה לשלב שמינית הגמר.

האדומים פתחו את המשחק בצורה רעה כשהם מאפשרים לבלגים מרחב תנועה גדול באיזור הצבע שלהם והאורחים ניצלו זאת מצוין כדי לעשות נקודות קלות. עד ההפסקה יתרון הבלגים נע בין 7-5 נקודות. ירושלים הצליחה לקזז ל-2, בשלב מסוים, אך לא יותר מזה .

את המחצית השנייה פתחו האדומים דווקא טוב ועלו ליתרון במשחק 45:48, אבל הבלגים עם קור רוח ומשחק חכם, המשיכו להכניס כדורים פנימה, סחטו עבירות, נוסף על השלשות של אלביר בוצ'ינה. בדקות הסיום לא היה בעל בית בצד האדום והבלאגן חגג, אד קוטה, שנכנס לעשות סדר, רק תרם לכאוס עם סדרת החלטות תמוהות. בסוף זה היה רק שאלה לא האם ירושלים תפסיד, אלא בכמה.

אם בירושלים לא יעשו חושבים במהרה, את הסיכומים לעונה הנוכחית יוכלו במלחה לעשות מוקדם מן הצפוי.

מחצית ראשונה:

רבע ראשון: 17:24 לאוסטנד

ירושלים פתחה בחמישייה עם אד קוטה, מתן נאור, יוריצה גולמאץ, מאיר טפירו ומריו אוסטין. אוסטנד עלתה עם גי מוייה מוביאיי, רשאד רייט, לאבור פוסטל, אריק היקס ואלביר אובצ'ינה.

האדומים עלו ליתרון ראשון מנקודות של גולמאץ מהקו, אך היקס איזן מהעבר השני. יתרון של ירושלים 7:9 הביא לפסק זמן בלגי, כשאחריו עשתה אוסטנד ריצה של 0:7. רשאד רייט המשיך לפרק את ההגנה הרעועה של ירושלים ובנקודה השמינית שלו במשחק העלה את האורחים ל-13:19. שלשה מטורפת של רייט מדאון טאון העלתה את אוסטנד ליתרון 9, מרקוביץ', שנייה לסיום, קיזז ל-7.

רבע שני: 36:41 לאוסטנד

ירושלים פתחה עם ארבע נקודות מהעונשין, אבל המשיכה לעשות שגיאות, כשאוסטנד מנצלת את זה עד תום כדי להגדיל שוב את היתרון. מתן נאור הקריב עבירה שנייה כדי לעצור סל קל, ופליסניץ' קלע רק אחת מהקו. שוב טפירו עם שתיים מהקו ואוסטין צימקו ל-29:25. האדומים התחילו להיכנס לקצב ואוסטין במהלך של סל ועבירה צימק לשתיים וגם הדביק להיקס את העבירה השלישית. אוסטנד הגיבה עם 0:5. חג'ג' עלה לפארקט והכניס המון תנופה למשחק של האדומים עם השלשה הראשונה שלו במפעל. שתיים נוספות שלו ואסיסט לבאוארס צימקו ל-37:35.

מחצית שנייה:

רבע 3: 61:65 לאוסטנד

טפירו פתח את הרבע טוב עם סל ועבירה. במצב של 45:43 לאוסטנד, הזין חג'ג' את אוסטין שקלע שתיים והלך לקו, אבל לא הצליח להשלים 3. האדומים הצליחו לעצור את אוסטנד בהתקפה הבאה והפעם נאור מסר סוכרייה לאוסטין ששוב, במהלך של סל ועבירה, העלה את המארחים ל-45:48. המאמן הבלגי לקח פסק זמן והחניכים שלו, שחזרו מפוקסים, עשו ריצה של 0:7, כדי להשיב לעצמם את היתרון. דרור חג'ג' ביצע את העבירה הרביעית שלו כ-5 דקות לסיום הרבע השלישי. מכאן החל מבול שלשות קטן. באוארס וסליי כ"א עם שלשה משלו, מול 2 של אובצ'ינה. באוארס לקח את המושכות עם שתיים מהקו ועם סל ועבירה כדי להעלות את ירושלים ליתרון, 58:59. רייט עם שתיים וסאם ון רוסום עם שלשה סגרו את הרבע עם יתרון ארבע לבלגים.

רבע 4: 87:88 לאוסטנד

באוארס עם הנקודה ה-19 במשחק צימק לשתיים, אבל מוביאיי החזיר עם מהלך של סל ועבירה. האדומים לא הצליחו לייצר מהלכים טובים והבלגים בהתקפות מתפרצות העלו ל-66:74. 4:57 לסיום, חיכה חג'ג' על השלוש, קיבל כדור והקפיץ את הקהל כשציצמם ל-74:71. מתן נאור יצא בעבירה חמישית, וגיא פניני, שנכנס במקומו לדקות ראשונות במשחק דפק גג. מהצד השני באוארס עם סל צימק לנקודה. גם חג'ג', עם משחק מצוין, יצא להתקרר, אחרי שביצע את העבירה החמישית ופליאסניץ' קלע שתיים מהקו. אד קוטה, שלא תרם כלום קלע שתיים, אבל פליאסניץ' החזיר עם שלשה משום מקום על הראש של ירושלים. פניני קלע שלשה וצימצם לשלוש 1:30 לסיום. ירושלים במשחק מבולגן ועם בחירת זריקות גרועה לא הצליחה לייצר סל. באוארס שלח את פליאסניץ' לקו כדי להגדיל את היתרון ל-7. רייט עם עבירה טיפשית שלח את קוטה לזריקה נוספת מהקו אחרי שתיים שלו. טפירו שם זריקת התאבדות משלוש צימק לשלוש, אבל זה היה מאוחר מדי עבור הירושלמים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

שמיר:" הפסד כואב שנצטרך להתגבר עליו"

דן שמיר: "שיחקנו מאוד מבולבל, בהתחלה בעיקר בהתקפה, לא נכנסנו טוב למשחק ועשינו 40% מהשדה. לא הצלחנו לעצור אותם, היו להם אחוזים גבוהים מבחוץ. זה מהמשחקים שאתה לא נכנס אליהם טוב, וזה מתפתח ככה. זה הפסד כואב שנצטרך להתגבר עליו".

עוד אמר המאמן המנוצח: "ריבאונד זה לא רק עניין של משמעת. הרבה ריבאונדים נפלו לידיים שלהם, אבל לא צריך להתרכז רק בזה. סה"כ משחק מבולבל ומפוזר שלא התפתח כפי שהיה צריך להתפתח.

"אוסטנד הרגישו בנוח כאן וזאת אשמתינו. אנחנו במצב לא טוב, אבל אנחנו היחידים שיכולים לחלץ אותנו מעסק הביש אליו נקלענו. לא הוצאנו לפועל כמו שהיינו צריכים". הוסיף שמיר, שנחל את הפסדו השלישי בגביע יול"ב.

מאיר טפירו: "מוקדם במחצית השנייה נטלנו את ההובלה, אבל איבדנו את המומנטום. זה לא שהם קבוצה גדולה או שאנחנו כל כך רעים, האמת נחה באמצע".

ורד כהן מ"הארץ" מוסיפה: יוריצה גולמאץ היה מתוסכל לאחר המשחק, היה פחות לויאלי ותקף: "אני מאוכזב מהסטטוס שלי, שאני לא תורם כלום לקבוצה. אני מאוכזב שאני לא משחק. איך אפשר להציג יכולת כששחקן יורד ועולה אחרי דקה או שתיים? מי יכול לשחק טוב במצב כזה? זה מוריד את הביטחון שלי וזה מוריד את הביטחון של השחקנים. לא נתנו לי צ'אנס".

מאמנה הזמני של הקבוצה, אומברטו באדיולי, שעשה עבודה מצויינת על הקווים אמר: "לא היה לי הרבה זמן להתכונן למשחק. עשינו כמה שינויים מהמשחק הקודם. ניסינו לשלוט בצבע, הם לא הגיבו לכך במחצית הראשונה, כך שהמשכנו במגמה במחצית השנייה. היה לרשאד רייט משחק מצוין, הוא שלט בקצב".

רייט עצמו אמר: "שיחקנו הרבה יותר קבוצתי מאשר בשלושת המשחקים הראשונים של הקבוצה במפעל. נתנו הגנה מצויינת וזה היה אחד המפתחות שלנו לניצחון".

סטטיסטיקה:

לירושלים: טימי באוארס ומריו אוסטין עם 21 נקודות כ"א. מאיר טפירו תרם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים. דרור חג'ג' הוסיף 8, אד קוטה 7 נקודות, גיא פניני 4 נקודות, תמאר סליי ומתן נאור 3 נקודות כ"א, יוריצה גולמאץ וארז מרקוביץ' 2 נקודות כ"א.

לאוסטנד: רשאד רייט 25 נקודות, אלביר אובצ'ינה 18 נקודות (4 מ-4 לשלוש) ו-12 ריבאונדים. ואניה פליסאניץ' 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, לאבור פוסטל 12 נקודות ו-6 ריבאונדים, גיי מוייה מוביאיי 11 נקודות, סאם ואן רוסום 5 נקודות ואריק היקס עם 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully