וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הדהרה של הלוזונים נעצרה

21.11.2006 / 16:53

מכבי פ"ת הובסה 3:0 על ידי מ.ס. אשדוד. פרדי דוד חוגג ניצחון ראשון עם קבוצתו החדשה-ישנה, מכבי הרצליה, על הכח עמידר ר"ג, 0:1

שני משחקים נערכו היום (שלישי) במסגרת גביע הטוטו של ליגת העל. במשחק המוקדם יותר רשם פרדי דוד ניצחון ראשון עם קבוצתו הישנה-חדשה, מכבי הרצליה, על הכח עמידר ר"ג, 0:1. שלומי טולדו הצעיר כבש בדקה ה-31 את השער היחיד במשחק.

כתב וואלה! ספורט רומן רוזנבלט מוסיף כי בדקות הסיום של המשחק נפגע בראשו שחקן הרצליה ליאוניד קרופניק, ממרפק שנשלח לעברו תוך כדי משחק, ופונה באמבולנס לביה"ח, מלווה בפיזותרפיסט הקבוצה תמיר חן. בביה"ח עצמו נבדק קרופניק על ידי רופא הקבוצה ד"ר גידי בורשטיין. השחקן סובל מזעזוע מוח וצפוי להשתחרר הערב (שלישי). לקראת סוף השבוע, לפי קצב התאוששותו ניתן יהיה לקבוע את כשירותו למשחק בשבת, נגד הפועל כפ"ס. הקשר עומר בוקסנבוים שנפצע לפני המשחק מול מכבי ת"א חזר להתאמן בתחילת השבוע וצפוי לשחק בעוד כשבועיים.

במשחק השני, הדהרה של קבוצת השבוע, מכבי פ"ת, נעצרה באורווה. קבוצתו של גיא לוזון, שיכורה מחגיגות הניצחון היוקרתי על בית"ר ירושלים (0:3), ספגה תבוסה 3:0 ממ.ס. אשדוד, אמנם רק בגביע הטוטו, אבל עדיין תבוסה. האחים רביבו, דוד (43) ושי (45) עם צמד משפחתי לקראת סוף המחצית הראשונה וינון ברדה (63) שלחו את משפחת לוזון לעשות חושבים.

יואב ויכסלפיש, ממערכת וואלה!, מוסיף כי החלוץ האורוגוואי, מרטין פרדיסו שנבחן בהכח, לא הרשים וישוחרר. אסי בוזגלו מתח שריר וייעדר מהמשחק מול מכבי נתניה ביום שבת.

לאומית:

בליגה הלאומית נערכו 4 משחקים במסגרת המחזור השמיני בגביע הטוטו:

בית 2:

הפועל קרית שמונה - הפועל ב"ש 0:1
לקרית שמונה: איליה יבוריאן 19.

בית 1:

בני סכנין - הפועל ירושלים 0:2
לסכנין: קולמה ג'ונגהורו 63, אוהד קדוסי 72.

הפועל עכו - עירוני רמת השרון 0:4
לעכו: משה גולדנברג 40, רונן שוורצמן 62, אלכס לויט 68, 88.

הפועל חיפה - אחי נצרת 1:1
לחיפה: הישאם קיוואן 62. לנצרת: מרסלו טוקסנו 75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully