וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדי להגיע לפיינל פור, צריך לנצח בחוץ"

21.11.2006 / 16:03

מכבי ת"א הקדימה את יציאתה והמריאה לזאגרב, לקראת משחק היורוליג מול ציבונה. ספאחיה: "נצטרך לשחק הרבה יותר טוב"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי ת"א המריאה לפני זמן קצר לזאגרב, קרואטיה, לקראת המשחק מול ציבונה המקומית במסגרת המחזור החמישי של היורוליג. כחלק מלקחי הפסד החוץ לפרטיזן בלגרד לפני כשבועיים, החליטו במועדון להקדים את היציאה למשחק, ולרשות אנשי הקבוצה יעמדו 48 שעות תמימות בעיר כדי להתכונן למשחק בצורה הטובה ביותר. ציבונה ממוקמת במקום הרביעי בבית ב', ומחזיקה במאזן של 2:2 - שני ניצחונות ביתיים באולם ע"ש דראזן פטרוביץ' (ליובליאנה ומלאגה), לעומת שני הפסדי חוץ (פנאתינייקוס ופרטיזן).

"ציבונה קבוצה שונה לחלוטין בבית מאשר בחוץ, אבל אם אנחנו רוצים להחשב כמועמדים רציניים לפיינל פור נצטרך להתחיל לנצח גם במשחקי החוץ", אמר מאמן מכבי, נוון ספאחיה. "ברור שנצטרך לשחק הרבה יותר טוב מאשר מול פרטיזן או נגד אשקלון אתמול, כי היכולת הזו לא תפסיק".

עבור ספאחיה יהיה מדובר במשחק חוץ שני מול קבוצתו לשעבר, לאחר שגם בעונה שעברה קפץ לביקור מולדת עם ריטאס וילנה. "אין התרגשות מיוחדת מהמשחק, אבל אני קצת מתרגש לקראת הפגישה עם המשפחה", הוסיף המאמן.

"כל משחק חוץ נגד קבוצות קרואטיות, עם אולם מלא וקהל חם, הוא קשה", אמר אתמול עוזר המאמן דני גוט. "אותו הדבר יהיה נגד ציבונה, אבל אני מקווה שהפעם נבוא נחושים יותר מאשר משחק החוץ הקודם ונצא עם ניצחון".

וויל ביינום: "עד עכשיו לא ניצחנו משחק חוץ ביורוליג, ומאוד חשוב לנו לביטחון לדעת שאנחנו מסוגלים לעשות את זה". "כולם ביורוליג טובים יותר במשחקי הבית, וחשוב לזכור שאנחנו עדיין בתהליכי התחברות", סיכם ג'יימי ארנולד. "יש לנו עוד כל מיני דברים לעבוד עליהם, אבל אם נשחק שם באינטנסיביות ובנחישות, נהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully