וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון גרשון: "היציאה לנבחרת גובה מחיר"

אסף שקד

21.11.2006 / 15:18

בלם בית"ר ירושלים מצא את הסיבה ליכולת החלשה של קבוצתו. מזרחי מתכנן זעזוע בהרכב: זיו, דנין וברוכיאן במקומם של אפק, גפני ואלברמן

האווירה במתקן האימונים בבית וגן לא קלה. שחקני בית"ר ירושלים, שחזרה להתאמן הבוקר (שלישי) לאחר ההפסד למכבי פ"ת, נראו שפופים, והאוהדים המעטים שהגיעו למקום נראו מאוד לא מרוצים.

בניגוד לנוהג הקבוע לאחר משחקים, החליט היום מזרחי לוותר על האסיפה הקבוצתית והוציא את השחקנים מיד לאימון. גם במהלך האימון עצמו האווירה הייתה מתוחה והשחקנים בקושי דיברו ביניהם. מי שנעדר מהאימון היה דרק בואטנג, שנפצע במהלך המשחק מול מכבי פ"ת והיום עבר סדרת טיפולים. הגנאי של בית"ר יעבור גם מחר מספר טיפולים אך יהיה כשיר למשחק ביום שבת מול הפועל פ"ת.

בסיום האימון התייחס שמעון גרשון למצב הקבוצה: "שיחקנו רע מאוד מול מכבי פ"ת, וקיבלנו סטירה כואבת מאוד. יכול להיות שההפסד הזה יגרום לנו להתעורר. ההכנה למשחק לא הייתה אידיאלית, כשעשרה שחקנים נמצאים בנבחרת ורק סגל מצומצם מתאמן עם בית"ר, קשה מאוד להגיע למשחקים מכונים. היציאה לנבחרת גובה מחיר מסוים".

גרשון אף שלח מסר לקהל: "אני מאוד מצטער עבור הקהל הגדול שבא לתמוך בנו וחזר מבויש הביתה. אני מבין היטב את הקהל ואת הכאב שלו ובשמי ובשם שאר השחקנים אני רוצה לבקש סליחה. אנחנו מודעים לכך שאכזבנו מאוד את האוהדים מול מכבי פ"ת וכחלק מהמחויבות שלנו לקהל נצטרך לתקן את היכולת כבר במשחק הקרוב מול הפועל פ"ת".

הצ'ילאני של בית"ר, מילובאן מירוסוביץ', שכבש את שערו הראשון העונה מול פ"ת, התייחס היום למצב: "הייתה אווירה מתוחה היום באימון. לא קל לנו השחקנים להפסיד. אתמול הסתובבתי בקניון בירושלים והרבה אוהדים ניגשו לדבר איתי ושאלו אותי למה הפסדנו, רציתי לענות להם אבל לא היו לי תשובות". על היעדרות שחקני הנבחרת בהכנה לקראת המשחק אמר השחקן: "כנראה כשמרבית שחקני ההרכב שלך נעדרים במשך שבוע שלם לפני המשחק, זה משפיע. אני לא חושב שזה צריך להיות תירוץ עבורנו".

זעזועים בהרכב לקראת הפועל פ"ת

לקראת המשחק מול הפועל פ"ת בשבת הקרובה, מתכוון מזרחי לבצע מספר שינויים בהרכב שיגרמו ל"מיני" זעזוע. מלבד תומר בן יוסף שיתפוס את מקומו של אריק בנאדו המורחק, יבצע מזרחי שינויים בעמדת המגנים: את מקומם של רוני גפני ועומרי אפק צפויים לתפוס יואב זיו ואלירן דנין (או דוד אמסלם). גם בקישור יתכנו שינויים, כשגל אלברמן עשוי לפנות את משבצת הקשר האחורי לאבירם ברוכיאן.

אחד האוהדים הכועסים שהגיע היום לאימון סיפר כיצד הוא מרגיש: "ההפסד למכבי פ"ת גרם לנו לבושה גדולה, זה לא ההפסד, זאת הדרך שהשחקנים שיחקו. בית"ר תמיד הייתה קבוצה של נשמה, ושחקנים כמו יואב זיו, שנלחמים על המגרש, חייבים לחזור להרכב. אני יודע שהקהל של בית"ר הוא לא סבלני וזה לפעמים פוגע בנו, אבל לפני שיהיו כאן זעזועים, חייבים להיות בהרכב מספר שינויים בשביל שיכולת כזאת גרועה לא תחזור על עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully