וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריקס עשוי להתמנות בקיץ למנכ"ל מכבי ת"א בכדורסל

בעקבות יחסיו עם הרציקוביץ', המנכ"ל יעבור זמנית למחלקת השיווק בכדורסל ויתקדם בהמשך: "אמרתי ללוני את אשר על ליבי"

אלי דריקס, סגן נשיא קבוצת הכדורגל של מועדון מכבי ת"א, עובר לאחות הגדולה מרחוב הירקון. דריקס מונה היום (שלישי) למנהל השיווק של מכבי בכדורסל במקומו של אבי אלבק, שפרש אחרי 13 שנים. "הדבר נעשה בתיאום עם לוני הרציקוביץ'", נכתב בהודעה הרשמית מטעם מחלקת הכדורסל. דריקס ייכנס לשלב חפיפה עם אלבק, ויעזוב סופית את מחלקת הכדורגל בשבועיים הקרובים.

"הרגשתי שמיציתי את עצמי בתפקיד המנכ"ל", הסביר דריקס לאתר הרשמי של קבוצת הכדורגל. "זה הצריך ממני עבודה סביב השעון כל יום כבר למעלה מחמש שנים, הן בתפקידי כמנכ"ל והן כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער. לאחר שיחה עם לוני, בה אמרתי לו את מה שעל ליבי, ביקשתי אור ירוק לחפש מקומות אחרים. אני מתחיל את תפקידי בתחילת ינואר, עד אז אני במכבי ת"א וגם מעבר למה שיידרש, מכבי ת"א זה בית בשבילי אני גדלתי שם ואמשיך להיות חלק מהמשפחה".

אחד השחקנים בקבוצת הכדורגל אמר לוואלה! ספורט כי "אלי בחור טוב ובסך הכל כולנו מאחלים לו בהצלחה, אבל הוא וניר קלינגר עשו הרבה טעויות ולא ניצלו את הצ'אנסים שקיבלו. לדעתנו זו החלטה של לוני, ולמען האמת גם היה צפוי שזה יקרה. לוני חיפש לסיים איתו את הקשר ואלי הבין שהוא לא ימשיך, אז טוב לפחות שהוא מצא לעצמו מקום אחר".

"אנחנו מאחלים לאלי בהצלחה בדרכו החדשה", אמר הערב גורם בכיר בקבוצת הכדורגל לוואלה! ספורט. קבוצת הכדורגל טרם פרסמה הודעה רשמית בדבר המעבר. הדוברת טלי לייבוביץ' מסרה לפני זמן קצר כי "לוני נמצא כעת בישיבה ואמר שזה לא בוער לו כרגע. כשיסיים את עיסוקיו, הוא יתפנה לעניין".

הרקע למעבר: היחסים הרעועים בין דריקס ללוני

ההודעה המפתיעה שיצאה ממחלקת הכדורסל מעידה על הכאוס השורר במחלקת הכדורגל. ההחלטה לעזוב את קבוצת הכדורגל גמלה בליבו של דריקס לאחר פרשת טלי לייבוביץ' - כזכור, לפני מספר שבועות החליט דריקס לפטר את הדוברת, המקורבת מאוד לבעלים לוני הרציקוביץ', ללא ידיעתו של הבוס. כשנודע הדבר להרציקוביץ', הוא הורה להשיב את לייבוביץ' מיידית לתפקידה. דריקס נפגע עד עמקי נשמתו מהחלטתו של לוני, ומאז חיפש דרך החוצה מהקבוצה. כמו כן, גם לתפקידו הבא של אבי נמני במועדון, מנג'ר הקבוצה, יש חלק בהחלטה של דריקס, שכן נושאים רבים עליהם היה אמון דריקס אמורים היו לעבור לידיו של נמני.

לוואלה! ספורט נודע כי המצוקה של דריקס היא נחלתם של רוב העובדים במחלקת הכדוגל. "כרגע אף אחד בכלל לא יודע איך ואם תיכנס המשכורת הבאה, ומה יקרה ברגע שלוני ימכור את הקבוצה", אמר גורם בכיר במועדון. הקשר בין דריקס לבין קבוצת הכדורסל נעשה בתיווכו של דיוויד פדרמן, מבעלי הקבוצה, ולשעבר גם מבעלי קבוצת הכדורגל של המועדון. במהלך החודש האחרון ניהלו הצדדים מגעים סודיים, שהבשילו לכדי הסכם בימים האחרונים.

עוד נודע, כי המינוי המפתיע של דריקס הוא חלקי וזמני. בכירים נוספים במחלקת הכדורגל צפויים לנדוד בחודשים הקרובים למחלקת הכדורסל, מסיבות דומות לאלו של דריקס. בשלב ראשון ימונה דריקס למנהל השיווק, אך לוואלה! ספורט נודע כי דריקס לוטש עיניים לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, שמאוייש כיום בידי עמי אשל, וככל הנראה יחליפו בתפקיד במהלך הקיץ. מכאן שתפקיד מנהל השיווק הוא תחנת ביניים בלבד עבור דריקס.

הרציקוביץ' עשוי להכריז בקרוב על מינוי מנכ"ל חדש למועדון, שאינו מגיע מתחום הכדורגל, אלא שככל הנראה יאציל סמכויות בשלב הראשון על המנהל אבנר טוויטו ועל רואה החשבון של הקבוצה.

מי שברכו על סיום דרכו של דריקס במועדון הם אוהדי מכבי ת"א, שאחד מהם סיפר כי "החגיגות על עזיבתו של דריקס כבר החלו, אך החגיגות יושלמו רק כשלוני יעזוב". אוהדים אחרים, מתונים יותר, הוסיפו: "היו לאלי רגעים יפים יותר ורגעים יפים פחות בקבוצה ועל הרגעים היפים אנחנו מודים לו. אבל צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה, והיא שאולי עכשיו יימצאו את האנשים המתאימים שישקמו את המועדון ויוציאו אותו לדרך חדשה".

כהן נגד כהן: "במקום לענות לי, תלמד"

לפי כן, מכבי תל אביב חזרה הבוקר (שלישי) לאימונים לקראת המשחק ביום ראשון הקרוב מול מכבי חיפה בבלומפילד, זאת לאחר שאתמול נהנו השחקנים מיום חופש. הקפטן אבי נמני ערך אימון שיחרור קל בלבד במטרה להקל עליו אחרי ששיחק 90 דקות מול הרצליה בשבת. כמותו, גם ארז מסיקה, שהחלים מפציעה בשרירי הבטן, ערך אימון חלקי על מנת למנוע עומס.

במהלך משחקונים פנימיים תירגל המאמן אלי כהן לחץ במרכז המגרש. "כל אחד מכם רץ למקום שלא שלו, ואתם מזניחים את האמצע שהוא יותר חשוב מהכל", העיר כהן לשחקניו. כמו כן, הוא הרבה להעיר לעומר פרץ על כמות איבודי הכדור, ובעיקר ללירן כהן על הליקויים בסגירה של המגן שלו. לאחר מספר הערות עצר כהן את האימון וגער בקשר המסופסל: "תרוץ איתו עד המוות! תפסיק לעצור בחצי הדרך". כשהשחקן בא לענות למאמן, זה מיד תקף, וצעק: "במקום לענות לי תלמד ממה שאני אומר לך". השחקן הפנה את גבו בהפגנתיות, תוך זלזול בדבריו של המאמן.

מיליאן מרדיקוביץ' עמד לדין בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון, בעקבות הורדת החולצה וספיגת הכרטיס הצהוב במהלך המשחק מול הרצליה. כזכור זו הפעם השנייה בה הוריד החלוץ את חולצתו לאחר כיבוש, וחשף את הכיתוב 'אולטרס מכבי', ולכן בקבוצה החליטו לקנוס את השחקן ב-500 דולר. ראשי ארגון 'אולטרס מכבי' הגיעו לאימון על מנת לתמוך בשחקן, שעשה את המעשה מתוך מחווה לקהל. האוהדים ביקשו ממרדיקוביץ' שבכיבושים הבאים רק ירים את החולצה ולא יוריד אותה עד הסוף.

ובעניין אחר, במכבי מצפים לאצטדיון מלא מול מכבי חיפה.
היום אזלו הכרטיסים לשערים 10, 11, בנוסף לכרטיסי הנוער לשערים 6 ו-7. כרטיסים בודדים נשארו לשערים 8, 2 ו-,13 ובמועדון מאמינים כי הם יאזלו עוד לפני יום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully