וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסודי התנצל וחזר לאימונים

רומן רוזנבלט

21.11.2006 / 13:25

הקשר הקונגולזי אמר ל"הארץ": "מכבי חיפה זו דיקטטורה". מאוחר יותר שוחח עם רוני לוי והתאמן. סוכנו: "אלן רוצה להישאר במועדון"

מכבי חיפה התעוררה הבוקר (שלישי) לסערה תקשורתית אחרי שקשרה הקונגולזי, אלן מסודי, אמר ל"הארץ" כי "מכבי חיפה זו דיקטטורה, חשבתי להתאבד. בסוף זה יתפוצץ".

במכבי חיפה כעסו מאוד על אלן מסודי, על הראיון וגורמים בקבוצה אמרו: "זכותו של אלן להגיד מה שהוא רוצה, הדברים לא חדשים לנו. אולם העיתוי מאוד בעייתי. לומר כאלה דברים יומיים לפני משחק כל כך חשוב? הוא היה צריך לחשוב על הדברים שהוא אומר". מאוחר יותר הגיע מסודי לאימון ונפגש עם רוני לוי. לוי שמע את דבריו והודיע לשחקן שמכבי חיפה אינה מחזיקה אף שחקן בכוח.

מסודי הוסיף והתנצל בפני לוי, אמר שחשובה לו מאוד הצלחת הקבוצה במשחקים הקרובים ובעונה כולה וטען שחלק מדבריו הוצאו מהקשרם וחלק בכלל לא נאמרו על ידו. בכל מקרה לעת עתה העניין הסתיים, לפחות עד לאחר המשחק מול פרטיזן בלגרד, ולוי אישר לו להצטרף לחבריו לאימון אחר הצהריים, האחרון בחיפה לפני המשחק.

בשעות הצהריים שקלו במועדון כיצד להעניש את מסודי, ואחרי שנשמעה גירסתו עשויים להוציא הודעה הודעה בנושא. סוכנו של השחקן דדה חדד, הוסיף בעניין: "אלן מאוד אוהב את המועדון, והוא רוצה להישאר בו".

בצל הדברים הללו, הקבוצה קיימה הערב אימון אחרון בכפר גלים, בטרם תעבור מחר לאצטדיון בלומפילד בו תקיים את האימון המסכם. כדי להקל על העומס הצפוי במהלך השבוע הקרוב, שחקני הקבוצה זוכים לאימונים יותר קלים. חאבייר דירסאו, שערך אמש אימון קל מאוד, ימשיך בכך גם היום ובקבוצה הביעו תקווה כי השחקן בכל זאת יהיה כשיר למשחק, ההחלטה הסופית תיפול מחר. התקשורת הסרבית מצאה לקראת המשחק פיקנטריה משלה - עוזר המאמן הסרבי של מכבי חיפה, סלובודאן דראפיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully