וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסיס ומארבורי: הפירוק?

21.11.2006 / 11:56

תומאס לא מרוצה, גם הצמד לא, וייתכן טרייד על אחד הרכזים. סניידר בחוץ לשלושה חודשים, ו-וידאו של החסימה של רובינסון על יאו

כשסטיב פרנסיס הגיע בעונה שעברה לניו יורק ניקס, רבים חייכו ואמרו שמעכשיו יצטרכו יותר מכדור אחד בכל התקפה של הניקס. ובכן, אייזיה תומאס מתחיל להבין שהמשפט הזה לא רחוק מהמציאות. תומאס החליף את השניים מייד עם פתיחת המחצית השנייה במשחק ההפסד 97:90 ליוסטון, ולאחר המשחק הביעו שניהם מרמור. מי ששיחק דקות רבות היו נייט רובינסון וג'מאל קרופורד, מה שלא פוסל את האפשרות שפרנסיס ומארבורי יקבלו נגיסה במספר הדקות שלהם, מה שיוביל אולי לטרייד על אחד מהם.

ואפרופו רובינסון, איך מצליח שחקן של 1.75 מטרים לחסום ענק בגובה 2.26? גם זה קרה הבוקר במשחק בין יוסטון לניקס. צפו בזינוק המדהים של רובינסון ובחסימה על יאו מינג.

קירק סניידר, הגארד של יוסטון, נפצע באותו משחק ושבר את ידו. הוא ייעדר בין 10 ל-12 שבועות, כשמכת הפציעות שתקפה את יוסטון לאורך העונה נמשכת. הוא נפצע כאשר נתקל בסנטר של הניקס ג'רום ג'יימס.

ריילי: "אין אמת בשמועות על פארטלו"

פאט ריילי, מאמן מיאמי, אמר כי אין אמת בדיווחים לפיהם מייק פראטלו, מאמן ממפיס, מועמד לאימון הקבוצה. "המאמן הבא יבוא מתוך הארגון, לא מבחוץ", אמר ריילי שמשמש גם כנשיא ההיט. "אני אוהב את מייק אהבה עזה, אבל אני רוצה לשים קץ לשמועות האלה".

שם חדש לאולמה של יוטה, לאחר שפג תוקפו של החוזה עם נותנת החסות הקודמת, חברת התעופה "דלתא". האולם, שנודע ב-15 השנים האחרונות בשם "דלתא סנטר" החליף את שמו לאולם "אנרג'י סולושנס". דלתא נמצאת בניסיון נואש להימנע מפשיטת רגל, ולא הצליחה להגיע לסיכום נוסף עם הג'אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully