וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצה לשמוע על הפסד"

לי בוץ

21.11.2006 / 10:28

הפועל ת"א ואבוקסיס המריאו אופטימים לפריז לקראת פ.ס.ז' ביום ה'. שום: "נביא נקודות". שוער פ.ס.ז': "ניצחון, ו-90 אחוז שעלינו"

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הפועל ת"א המריאה הבוקר (שלישי) לפריז, שם תשחק ביום חמישי מול פ.ס.ז' במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א. האדומים של יצחק שום מגיעים למשחק עם מאזן של הפסד לפנאתינייקוס ותיקו עם ראפיד בוקרשט, מה שהופך את המשחק מול הצרפתים לקריטי במיוחד.

"זה מסוג המשחקים האלו, מול קבוצות פאר באירופה, שאם אתה עובר אותם השמיים הם הגבול", אמר השוער שביט אלימלך בשדה התעופה. "הם באים אחרי הפסדים וזה לא יהיה קל אבל בואו נהיה אופטימיים. אני חושב שיותר חשוב מהניצחון בפאריז זה שנעבור לשלב הבא. אנחנו רוצים שהמפעל הזה יימשך עבורנו כמה שיותר וניתן את הכל כדי לעשות את זה".

מאמן הקבוצה, יצחק שום, אשר נכדיו יחד עם אביהם, אמיר שלח, הצטרפו לנסיעה, דיבר על המצב הלא אידיאלי בו מגיעה פ.ס.ז' למשחק: "הם הפסידו בשני המשחקים האחרונים למרות שהם היו יותר טובים מהיריבים שלהם. עם זאת, ביום נתון כל קבוצה יכולה לנצח כל משחק ואני מקווה שזה יהיה היום שלנו. אנחנו נוסעים כדי להביא נקודות".

על חסרונו של לוסיאנו דה ברונו הפצוע, אמר המאמן: "יש לנו 20 שחקנים בקאדר וששחקן אחד לא יכול לשחק תמיד יהיה מישהו שיחליף אותו. מי שישחק יצטרך להוכיח שהוא לא פחות טוב".

שום סיכם במשפט על 2000 האוהדים האדומים שצפויים לתמוך בקבוצה בצרפת: "כל אוהד שיגיע זה לטובה ואנחנו תמיד שמחים שהאוהדים שלנו איתנו. מדובר באוהדים מיוחדים שמעודדים מתחילת המשחק ועד סופו, ואני מקווה שבסופו של דבר נביא להם תוצאה טובה".

סלים טועמה שידר אופטימיות לקראת יום חמישי: "אם לא היינו מאמינים בעצמנו וחושבים שאפשר לנצח, היינו נשארים פה. אנחנו הולכים במטרה לשחק כדורגל ולתת הכל כדי לנצח. הבנתי מהתקשורת שהצרפתים קצת במשבר, ואם ננצח שם אז יש סיכוי טוב שנעבור שלב. במשחק יהיה הרבה קהל שלנו ואני בטוח שנשמע את מי שיגיע. פאריס סן ז'רמן הוא מועדון גדול וידוע באירופה, אבל המטרה שלנו זה לבוא, לנצח ולחזור הביתה".

אבוקסיס הוסיף: "נכון שיש להם יתרון עלינו, אבל אולי הפלוס שלנו זה שאנחנו באים יותר שקטים מהם ואחרי תקופה טובה בליגה, כי בכל זאת יש עליהם קצת לחץ. אם לא הייתה לי תחושה טובה לא הייתי נוסע, נראה לכם שיש לי מה לחפש שם בקור הזה?".

לאנדרו: "ניצחון על ת"א ואנחנו 90 אחוז בשלב הבא"

מישל לאנדרו, שוערה של פריז סן ז'רמן שהאריך את חוזהו במועדון, עומד מאחורי מאמנו המושמץ גי לאקומב. הקבוצה הפריזאית, שנמצאת במקום ה-14 בליגה הצרפתית, הפסידה במחזור האחרון (בשבת) לבורדו 2:0, והשאלה שנשאלת היא אם לאקומב ישלם את המחיר.

לאנדרו חושב שאין בכלל שאלה: "אין ספק שזאת התקופה הגרועה ביותר של הקבוצה מאז שהגעתי למועדון, אבל כמו שהנשיא (אלין קיזאק) אמר זה יהיה מהלך פופוליסטי להחליף מאמן. הרי מה המאמן אשם, זה אנחנו, השחקנים, אחראים על התוצאות במגרש.

על המשחק מחרתיים (חמישי) מול הפועל ת"א במסגרת גביע אופ"א, אמר השוער כי: "ניצחון על ת"א ואנחנו 90 אחוז בשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully