וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם בצרות, רק סאו פאולו חוגגת

עוזי דן

21.11.2006 / 9:07

הזכיה באליפות הייתה מתוקה יותר, כשהטריקולור לא רק זכו לאחר 15 שנה, הם גם מתענגים על הצרות של קורינתיאנס ופלמייראס

68 אלף אוהדי סאו פאולו ישבו שלשום באיצטדיון המורומבי וחיכו. התיקו 1:1 של קבוצתם נגד אתלטיקו פראננשה לא הבטיח אליפות. רק אם אינטרנסיונל לא תנצח נגד פראנה, הם יוכלו לחגוג תואר אליפות ארצי ראשון מזה 15 שנה.

המשחק של קבוצתם היה מתוח ועצבני, אבל הציפייה בסיומו היתה מורטת עצבים עוד יותר. המשחק של אינטרנסיונל אמנם התחיל באותה שעה, אבל שבר ענן וגשם שוטף הפסיק אותו לרבע שעה. הדיווחים שהגיעו למורומבי היו סותרים: אינטרנסיונל בפיגור (שמחה גדולה), גם הורחק לה שחקן (עוד שמחה), היא השוותה (דאגה). הפרט האחרון התברר כשמועה שהופרכה. בסופה של רבע שעה מתוחה הוכרז רשמית כי סאו פאולו אלופה בפעם הרביעית. השאגה מהאיצטדיון הידהדה למרחקים ואז החלו החגיגות.

מאות אלפים חגגו בכיכרות למרות גשם שוטף לפרקים, וניצלו את העובדה שאתמול היה יום חופש כדי להמשיך לחגוג. הטריקולור - כפי שמכונה סאו פאולו - זכו לאחרונה באליפות ברזיל ב-1991. הם אמנם ידעו הישגים כמו זכייה כפולה בגביע הליברטדורס ובאליפות העולם לקבוצות, אבל לא הצליחו לשתות מהבאר המקומית.

מינויו של מוריסי רמאליו - פעם עוזרו של סנטנה בסאו פאולו ובשנתיים האחרונות מאמן אינטרנסיונל - התגלה כמוצלח מאוד.

העובדה ששתי היריבות הגדולות במדינת סאו פאולו, פלמייראס והאלופה היוצאת קורינתיאנס, בצרות רק הגבירה את שמחת האוהדים, והיו לה הדים גם בעיתונות. "סאו פאולו לא נכנסת לשותפויות מפוקפקות (רמז לקורינתיאנס) ולא נותנת למנהלים מושחתים לשלוט בה לנצח (רמז לפלמייראס). היא עובדת נכון ומשחקת טוב יותר. הצדק ניצח והקבוצה הטובה זכתה", נכתב בעיתון "ספורט לאנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully