וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו מי שמדבר

21.11.2006 / 8:35

"אוסטנד היא קבוצה של עליות וירידות", אומר דן שמיר. הפועל ירושלים שלו תצטרך להוכיח שהיא מסוגלת לשמור על עקביות (19:00, ערוץ 1)

בהפועל ירושלים לא רגילים לפגוש קבוצות סוערות יותר מהם. העונה בקושי החלה, וכבר הגזרה בין דן שמיר למאיר טפירו התחממה והתקררה - לפחות כלפי חוץ. הערב (19:00) זה יקרה, כשאוסטנד תגיע למלחה, ועבור ירושלים מדובר בהזדמנות מצוינת להתאושש מההפסד לצסק"א סופיה.

אוסטנד נחתה בארץ רוגשת וסוערת לאחר שהמאמן הסרבי מיכאלו יובלין פוטר. את מקומו על הקווים יתפוס הערב עוזרו האיטלקי, אומברטו באדיולי.

לממונה הטרי לא היה זמן להתכונן, ונותר לו לקוות שהדברים יסתדרו מאליהם. "סקאוטינג רציני עוד לא עשיתי מאז שמוניתי", הודה אתמול באדיולי, "אבל אני סומך על הקבוצה שלי ומאמין שהיא תשחק כמו שהיא יודעת לשחק ותנצח".

טפירו אמנם חזר לקבל דקות משחק רבות ביום ראשון, אבל ירושלים נראתה רע גם נגד אשקלון ואם לא תשתפר, אוסטנד עלולה לצאת ממלחה כשהיא חוגגת. "חשוב שנהיה מרוכזים ונשחק אגרסיבי, עדיין יש הרבה עבודה", הודה מריו אוסטין.

שמיר שומר באדיקות על נוהל "כבדהו וחשדהו". "לבלגים יש שחקנים אתלטים ומוכשרים ששיחקו ביורוליג", אמר. "זאת קבוצה של עליות וירידות, הם ניצחו את חימקי. אני לא יודע איזו קבוצה נפגוש, אבל זה אמור לעניין אותנו פחות. יותר צריך לעניין אותנו איזו ירושלים נציג. צריך להתכונן, משחקים לא משוחקים על הנייר".

"אסור לנו להפסיד בשום אופן", הצהיר מתן נאור. "אפשר לדבר על המשחק הזה במונחים של עלייה ומיקום טוב. אנחנו צריכים לבוא ולהילחם כפי ששיחקנו נגד סיינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully