וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'איינטס ממשיכים לאבד גובה

21.11.2006 / 7:07

ג'קסונוויל ניצחה 10:26 במאנדיי נייט, והנחילה לניו יורק הפסד שני ברציפות. פארב פצוע? ארון רוג'רס סיים את העונה

ג'קסונוויל (4:6) - ניו יורק ג'איינטס (4:6) 10:26

לך תדע למה לצפות מהג'קסונוויל ג'אגוארס, קבוצה שהפסידה בשבוע שעבר ליוסטון בפעם השניה העונה, אבל כשהיא רואה קבוצות עם מאזן חיובי, היא מדברת חזק. משחק סולידי של דייויד גרארד (249 יארד) ושל פרד טיילור (79 יארד וטאצ'דאון) היקנו לג'אגוארס ניצחון 10:26 על ניו יורק ג'איינטס. הג'אגס זינקו למקום טוב במאבק על הויילד קארד ב-AFC, כשהג'איינטס רואים כעת איך דאלאס צמודה אליהם ב-NFC מזרח.

לטום קאפלין, שחזר למפגש עם הקבוצה אותה הרים מאקספנשן להיות קבוצת NFL טובה מאוד, יש ללא ספק בעיה בניהול המשחק. הוא לא מעז, הערעורים שלו לא טובים והוא לא מוציא את המקסימום מאיליי מאנינג ומהטייט אנד ג'רמי שוקי. הקבוצה שלו לא נראית טוב והוא לא יודע למשוך אותה מהפאנק אליו היא נקלעת. ניו יורק עלתה ליתרון 0:3, כששער שדה של ג'וש סקובי וריצה של פרד טיילור העלו את ג'קסונוויל ל-3:10, תוצאת המחצית.

בפתיחת המחצית השניה העלה סקובי ל-3:13, בורס צימק בטאצ'דאון ל-25 יארד - 13:10, אבל זה היה כל שהענקים הצליחו להתקרב. סקובי בעט שער שדה נוסף, מוריס ג'ונס דרו נכנס לאנדזון וזה היה הסיפור. איליי מאנינג במשחק בינוני של 230 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים, טיקי בארבר לא הצליח לפתח את משחק הריצה והסתפק ב-27 יארד.


חדשות הליגה:

כמה חיכה ארון רוג'רס, הקוורטרבק של גרין ביי, להזדמנות לפתוח? הוא יכול היה לקבל אותה השבוע, כשמעמדו של ברט פארב לא ברור. אלא שרוג'רס שבר את כף רגלו בהפסד 35:0 לפטריוטס, ולא ישחק עוד העונה. מי שיעלה אם פארב לא יהיה כשיר ביום ראשון הוא הקוורטרבק השלישי, אינגל מרטין.

שחקן אחר שלא ישחק עוד העונה הוא למונט ג'ורדן, הרץ האחורי של אוקלנד. ג'ורדן פצוע בברכו, וצפוי לא לראות מגרש יותר. ג'סטין פרגאס יהיה הרץ האחורי של הריידרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully