וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה נחלה הפסד ראשון בליגה

20.11.2006 / 22:44

אחרי שישה ניצחונות רצופים הפסידה המוליכה לחיפה/מוצקין 98:93. רעננה/הרצליה ניצחה את אנדה 67:73. אליצור חולון-הפועל ת"א 72:71

המחזור ה-7 בליגת הכדורסל לנשים שוחק היום (שני) כשבמוקד המחזור עמד משחקה של המוליכה אליצור רמלה, שהתארחה אצל הפועל חיפה/מוצקין, שכמעט התפרקה רק לפני מספר שבועות ונחלה הפסד ראשון העונה 98:93. האלופה, הפועל ת"א, התארחה אצל השנייה בטבלה, עירוני חולון וסחטה ניצחון דרמטי 71:72. במפגש בין שני המאמנים טל נתן ואורנה אוסטפלד הייתה ידו של טל על העליונה אחרי שקבוצתו, בנות רעננה/הרצליה, גברה על אנדה רמת השרון 67:73 אחרי מהפך גדול.

הפועל חיפה/מוצקין - אליצור רמלה 93:98

רמלה, מולשמת עד כה בליגה, יצאה למשחק חוץ נגד חיפה/מוצקין, שהייתה ממוקמת ערב המחזור במקום השביעי וכמעט התפרקה לפני מספר שבועות. האורחות לא הצליחו להסתדר כבר מהפתיחה וחיפה נטלה את ההובלה, כאשר הוליכה בתום הרבע הראשון כבר ביתרון של עשר נקודות, 18:28. המקומיות המשיכו במגמה גם ברבע השני כשהן מצליחות להגדיל את היתרון וירדו להפסקה ביתרון 36:51.

אחרי ההפסקה חזרה אליצור יותר לוחמת והצליחה לקזז ביתרון הצפוני, אבל זה היה מאוחר מדי ובסוף היא נוחלת את ההפסד הראשון שלה העונה.


עירוני חולון - הפועל ת"א 72:71

האלופה יצאה לחולון והצליחה להנחיל למקומיות הפסד שני העונה אחרי משחק צמוד ודרמטי. בתום הרבע הראשון ירדה חולון ביתרון נקודה, ובמחצית 31:38, אלא שעד להפסקת הרבע השלישית הצליחו האדומות לנגוס ביתרון החולוני ולהשוות ל-54:54. הרבע הרביעי היה צמוד כאשר בסופו ניצחה האלופה בנקודה והעלתה את מאזנה ל-3:4.


בנות רעננה/הרצליה - א.ס. רמת השרון 67:73

הדומיננטיות של החניכות של אורנה אוסטפלד כבשנים עברו התמוטטה, עם שני הפסדים העונה. היום (שני) הם יצאו למשחק נגד הקבוצה של טל נתן, שהסב להן הפסד נוסף. אנדה פתחה טוב והוליכה כמעט לכל אורך המחשק. בתום הרבע השלישי הובילה רמת השרון 42:52, אבל החברות מהשרון אחרי מהפך ענק ירדו עם ניצחון. למרות ה-W ממוקמת הקבוצה של נתן מתחת לקו האדום.


מכבי רמת חן - בני יהודה 80:74

מאיר אליהו התמנה השבוע כמחליף לדני נחמינוביץ' בקבוצה מבית דני והצעיד אותה לניצחון חשוב בקרב תחתית מול מכבי רמת חן.

הובילו את הכתומות: דיונה ג'קסון קלעה 22 נקודות, ריבי גרינבויים הוסיפה 15, קריסטל ג'ונסון עם דאבל דאבל 12 נקודות ו-10 ריבאונדים. לרמת-חן: דטרינה ווייט 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, תמרה מור תפרה 17 נקודות, ברברה טרנר ושירי שרון 11 נקודות כ"א.

במשחק נוסף:

מכבי אשדוד - אס"א ירושלים 66:88

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully