וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופוריה בפ"ת אחרי הניצחון על בית"ר

20.11.2006 / 7:40

עמוס לוזון: "גם תוצאה של 5:0 לא היתה מקפחת את בית"ר. הלב והנשמה מנצחים. האוהדים לא סלחו לאלברמן. איצ'ה ולוזון נגד המשטרה

החלוץ עומר גולן היה כשיר למשחק. שחקני מכבי פ"ת הופתעו מכך שהוא פתח בהרכב. אחד מהם אמר: "כנראה שגיא (לוזון) רצה להסתיר את זה ולהפתיע. בכל אופן, זה הצליח לו". אוהדי הקבוצה הכינו הפתעה לא נעימה לקשר בית"ר ירושלים, גיא אלברמן, ששיחק בקבוצה בעבר. האוהדים קיללו את השחקן לאורך כל המשחק וכינו אותו "בוגד". אלברמן הגיב באיפוק לאחר שהקהל צעק לו "מי זה אלברמן?", "בן זונה".

הקשר אורי לוזון, אחיו של המאמן גיא לוזון, צפוי לקבל קרדיט ולשחק בהרכב גם במשחק הבא מול בני יהודה. לוזון כבש את השער השלישי וזכה לתשואות הקהל. המגן קובי גנון זכה לתשבוחות מחבריו לקבוצה על השער שהבקיע לזכות קבוצתו.

בקבוצה מביעים כעס על הדרישות המוגזמות של המשטרה לקראת המשחק. לטענת ההנהלה, העובדה שלא נמכרו כרטיסים בקופות האצטדיון ביום המשחק פגעה בהכנסות. "בעקבות היעדרות הקהל, חלק מהמאבטחים שהגיעו למשחק החזירו כדורים לשחקנים", הסבירו בקבוצה. יחד עם זאת, בקבוצה ציינו לטובה את מספר האוהדים הכחולים שהגיעו למשחק, 1,500 במספר. "זאת כמות מכובדת יחסית לממוצע במשחק בית", אמרו.

הבעלים של מכבי פ"ת, עמוס לוזון, אמר למשה בוקר מהארץ: "גם תוצאה של 5:0 לא היתה מקפחת את בית"ר. הוכח שהלב והנשמה מנצחים - קבוצה של 150 מיליון שקל הפסידה לקבוצה של 14 מיליון. עכשיו הכל אפשרי, המטרה שלנו היא מקומות 1-4. אנחנו רחוקים רק נקודה אחת מבית"ר, ומי שלא ידבר על אליפות במכבי פ"ת, ייקנס".

איצ'ה ולוזון נגד המשטרה

ראשי ההתאחדות, איצ'ה מנחם ואבי לוזון, יצאו אתמול כנגד איומי המשטרה שלא לקיים משחקים באיצטדיונים ביתיים בשל תכולה קטנה של המגרשים. "הוכח עוד פעם שהמשטרה סתם מגזימה וצריך להקטין בצורה משמעותית את מספר השוטרים במשחקים", אמר איצ'ה מנחם אחרי שבניגוד להצהרות המשטרה הגיעו בסך הכל 4,000 אוהדים לפ"ת. "המשטרה צריכה להיכנס לפרופורציות", הוסיף לוזון, "מסתבר כי בין ההערכות שלהם למציאות יש לפעמים פער של 100%".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully