וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם קיבלה את הצעת מגנוסון

21.11.2006 / 10:40

המועדון הלונדוני קיבל את הצעת קבוצת הרוכשים, בראשה עומד האיסלנדי, על סך 85 מיליון ליש"ט וסילוק חובות בשווי 22.5 מיליון

ווסטהאם הודיעה הבוקר (שלישי) כי היא מקבלת את הצעת הרכישה של קבוצת המשקיעים האיסלנדית, בראשה עומד אגרט מגנוסון, על סך 85 מיליון ליש"ט. מגנוסון, נשיא התאחדות הכדורגל האיסלנדית וחבר בכיר באופ"א, צפוי להחליף את טרי בראון בתפקיד היו"ר באפטון פארק.

לפי ההסכם, קבוצת הרוכשים האיסלנדית תחזיק ב-83 אחוז ממניות הקבוצה. "ההצעה משקפת את ערך השוק ההוגן, בהתחשב בהיסטוריה של המועדון והתוצאות האחרונות", אמר יו"ר הפטישים טרי בראון. "מגנוסון נלהב, חזק ולא מפחד לומר את כל האמת בפנים", מספר עליו העו"ד והסוכן אולפור גארדאסון ל-בי.בי.סי.

מי שעומד מאחורי מגנוסון הוא יו"ר מועצת המנהלים של הבנק האיסלנדי 'לנדסבאנקי', המיליארדר ביורגולפור גודמונדסון. ווסטהאם אמורה לעבור לידיי קבוצת המשקיעים האיסלנדית תמורת סכום של 75 מיליון ליש"ט, וכן ניכוי חובות המועדון בסך 22.5 מיליון ליש"ט.

מגנוסון כבר הודיע למנג'ר אלן פארדיו כי הוא מתכוון לחזק את הקבוצה במועד העברות הקרוב בינואר. עתידם באפטון פארק של שני הארגנטינאים, חאבייר מאסצ'רנו וקרלוס טבז, לא בטוח בכלל.

קרומקאמפ: "לליברפול המון נקודות תורפה"

מגנה של פ.ס.וו איינדהובן, יאן קרומקאמפ, פותח את הפה על קבוצתו לשעבר, ליברפול, לקראת המפגש הצפוי בין הקבוצות בליגת האלופות מחר (רביעי).

"אנחנו יודעים איך לנצח אותם", הודיע המגן אתמול (שני), "יש להם המון נקודות תורפה. רוב הכדורגל שלהם מסתכם בכדורים קדימה לפיטר קראוץ', הם חלשים בעיקר במרכז הקישור וההגנה. אם נלחץ אותם מההתחלה, הם יעברו מיד לכדורים ארוכים קדימה לקראוץ', מה שיקל עלינו את עבודת ההגנה".

עדכון ראשון: 20.11.06, 17:11
עדכון אחרון: 21.11.06, 10:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully