וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקווה פנתה ללירן כהן

20.11.2006 / 16:17

בקבוצה מעוניינים בקשר, אבל מחכים לשחרור רשמי ממכבי ת"א. מליחי יורד מהפרק. אורי לוזון: "אמרתי לעמר: 'תן לי, אני שם אותו בפנים"

במכבי פתח תקווה עדיין מחפשים חיזוק לקראת מועד ההעברות בחודש ינואר. בימים האחרונים גילתה ההנהלה התעניינות מחודשת בקשר מכבי תל אביב, לירן כהן, והיא מחכה לשחרור ממכבי תל אביב. אם יושג שחרור כזה עד ינואר, השחקן יצטרף לקבוצה.

כזכור, לפני כשבועיים פנתה הקבוצה לקשר עידן מליחי מאשדוד, גם הוא בן משפחה, אבל האחרון נמצא תחת חוזה ועדיין לא קיבל שחרור. הבוקר החליטה ההנהלה לרדת מהנושא. היו"ר, שינו זוארץ, אמר: "היו דיבורים, אבל זה לא הסתדר. היינו רוצים לראות אותו, אבל מליחי לא ישחק כאן". הקשר עמנואל אוביידה ישוחרר כנראה מהקבוצה.

בלי קשר, במשפחת לוזון עדיין חוגגים. לא רק בגלל הניצחון על בית"ר, אלא גם בעקבות השער שכבש אחיו של המאמן גיא לוזון, אורי לוזון. יום לאחר הניצחון, הג'וניור שיחזר את השער שכבש. "היה פאול. אני ואסמעיל עמר הלכנו לכדור והתווכחנו מי יבעט. אמרתי לו 'אסמעיל, תן לי לבעוט. עזוב לי ואני שם אותו בפנים'. איך שאמרתי את זה הוא עזב את הכדור. בעטתי מדויק וזה נכנס. בניגוד למשחק הקודם מול אשדוד, הפעם ראיתי איך הכדור נכנס".

על העובדה שלמשפחת לוזון יש מישהו כמעט בכל תפקיד אפשרי במועדון אמר הילד בציניות: "עכשיו יש לוזון בכל תפקיד במועדון, חוץ מתפקיד האפסנאי. אם צריך נמצא גם אחד כזה. להיות אפסנאי זה לא קל בכלל". לאחר הניצחון יצא לוזון לבלות עם חבריו וחזר כעבור שעה לביתו. על העובדה שדודו, אבי לוזון, כיסה את חובו בבנק אמר: "כן, זה מה שהוא הבטיח. איך הגעתי לחוב של עשרות אלפי שקלים? תסתובב איתי יום אחד ותבין".

מחר בשעה 15:00 תארח הקבוצה את מ.ס אשדוד במסגרת מפעל גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully