וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר דחתה את הצעת ריאל על היגואין

20.11.2006 / 13:53

הספרדים הציעו כ-10 מיליון יורו עבור החלוץ, אלא שבריבר רוצים לראותו ממשיך בקבוצה עד 2007. ריקלמה מסוכסך עם אוהדי ויאריאל

ריבר פלייט הארגנטינאית דחתה את הצעת ריאל מדריד לרכוש את חלוצה הצעיר, גונזאלו היגואין תמורת כ-10 מיליון יורו. "אנחנו לא מרוצים מהמחיר, כמו גם מהאפשרות להעביר את השחקן בסוף העונה הנוכחית", הסביר חבר הנהלת ריבר, מריו ישראל, "הוא רק בן 18 ועדיין צריך לגדול. אנחנו רוצים שהוא יישאר בקבוצה עד יוני 2007. אני בטוח שריאל מדריד מבינים את זה".

אדו מנסה לשמור על אופטימיות

קשרה הברזילאי של ולנסיה, אדו, מנסה לשמור על אופטימיות, אחרי שנפצע בצורה קשה במהלך משחק ההפסד (3:0) לסביליה ביום שבת. לאדו חסר המזל מדובר בקרע ברצועה הצולבת בפעם השנייה בזמן של קצת יותר משנה, מה שאומר שאחרי שהחמיץ את מירב העונה שעברה, גם העונה הוא לא ירבה לשחק. "לחזור מפציעה כזו מצריך הרבה עבודה קשה", אמר הקשר בן ה-28, שההערכות לגביו הם שייעדר כחצי שנה, "אבל אני אעשה הכל ואני אומר כבר עכשיו, אני אחזור".

הקשר למוד הקרעים סיפר: "ברגע שזה קרה, ידעתי שזו פציעה קשה. הייתי מאוד מדוכא באותו הערב, אבל בוקר לאחר מכן התעוררתי לצד ילדיי והחלטתי להיות חיובי ככול האפשר".




לא השנה של ריקלמה

חואן רומן ריקלמה נעדר ממשחקה האחרון של ויאריאל, מול חטאפה בליגה (0:1) בגלל שפעת, אבל הקשר הארגנטינאי היה רוצה שאלו יהיו הצרות שלו.

השנה האחרונה הייתה מתישה לקשר הארגנטינאי. בנוסף לליגה המקומית, ויאריאל דיברה חזק בליגת האלופות, ובסוף העונה התפנה ריקלמה למשימה הלאומית במונדיאל. לעונה הנוכחית הוא חזר לא בשיא כושרו, כבש שער אחד בפנדל ואיכזב ביכולתו.

לאחרונה החלו אוהדי ויאריאל להקניטו, אבל לפני שבוע הוא ענה להם דרך עיתון מקומי והסכסוך בינו לבין הקהל במדריגל להט. כעת מדברות השמועות בספרד על קרע, כשלא ברור מה יהיה ההמשך והאם הוא יהיה משותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully